SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
1.63quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:33 schreef Myraela het volgende:
Netjes, Rena! Je ziet echt goed verschil. Zou ik mogen vragen hoe lang jij bent?
Wat mij en anderen erg heeft geholpen is een poosje elke dag invoeren in een app wat je eet. Dat is echt een eyeopener.. want misschien eet je wel helemaal niet teveel!quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Wow Rena, wat knap! Wat een verschil zo! En in zo'n korte tijd ook!
Ik heb weer wat inspiratie nodig om weer te beginnen, maar dit helpt wel zeg!
Ik wil 10 kilo kwijt.
We hebben nu ongeveer om de week een HelloFresh box, wat fijn is want niet nadenken over wat te eten, geen boodschappen doen tussendoor = geen zooi kopen en afgemeten porties.
Nu dus nog zorgen dat ik overdag dan ook wat minder ga eten.
En ik moet weer meer gaan sporten.
Nu nog doen..
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 13:31 schreef rena het volgende:
Ik vraag me ook altijd af hoe zo’n fancy weegschaal dat dan precies kan berekenen
Mooie lijstjes! Ga je naar een concert Bluezz?
Goed bezig Myraela
Hier vanmorgen 83,1, dus nu 14.3 afgevallen, nog steeds een beetje op mijn plateau maar ik ga niet omhoog in ieder gevalHeb toevallig een overzichtje gemaakt van hoe ik er uit zag toen ik begon en hoe ik er nu uitzie en ik ben zo trots op mijn voortgang
Wat een prima resultaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We gaan vanavond naar https://www.ziggodome.nl/event/6646735872/the-analogues
Wat een hoeveelheid eet je danquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:11 schreef Myraela het volgende:
Wat zijn jullie favoriete slanke soepen?
Ik wil eigenlijk elke week minstens 1 keer soep eten. Het vult zo goed, terwijl er helemaal niet veel in hoeft te zitten. Ideaal. Net had ik een soep van 2 hele courgettes, 1 aardappeltje en een beetje light kookroom. En een pakje ham erin gedaan. Dikke prima en na die hele pan zit ik behoorlijk vol.
Ik geloof daar niet zo in, om eerlijk te zijn. Volgens mij hebben ze het dan over minder kcal eten, zodat je lichaam daaraan kan wennen, en niet aan volume. Want in principe is dit niet veel anders dan een kleine maaltijd eten met twee glazen water erbij.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:15 schreef Puala het volgende:
Wat een hoeveelheid eet je danKun je niet beter proberen wat minder hoeveelheid te eten zodat je maag krimpt?
Dat is een (erg hardnekkige) mythe. Grootte van de maag heeft niet direct relatie met verzadiging, hoe logisch dat wel lijkt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat een hoeveelheid eet je danKun je niet beter proberen wat minder hoeveelheid te eten zodat je maag krimpt?
Geen idee of t slank is maar mijn favo soep op het moment: 4 tomaten, 2 rode paprika's even bakken, water, bouillonblokje, chilipoeder erbij, laten koken en dan met de staafmixer er door.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:11 schreef Myraela het volgende:
Wat zijn jullie favoriete slanke soepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |