abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 12:17:16 #1
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_189262343
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_189266355
Lijstje!
O:brinta+banaan
L: 2 groente broodjes,1 rauwe ham,1 geitenkaas. Gekookt ei
D:Zuurkool ovenschotel met ham
S:1,5uur sportschool
T: bak kwark, cola light, stukje chocolade

Te druk voor T's, aandachtspuntje...
It's better to regret something you did than something you didn't do
  vrijdag 4 oktober 2019 @ 19:26:17 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189268922
Ik doe mee!

O: griekse yoghurt, halve appel, beetje granola, kaneel
T: druk
L: druk
T: 3 gekookte eieren
T2: paar blokjes mosterdkaas
D: megabord curry (kipfilet, uit, courgette, paprika, broccolirijst, patak’s tikka masala, light kookroom
T: komkommer m pompoenhummus
pi_189270328
#metoo *O*

O: Havermout met blauwe bessen, een nacht geweekt in 2%vet yoghurt :9 + 2 pruimen
L: 2 vk boterhammen met tonijnspul uit zo'n zakje
D: gehaktballetje met stamppot rode biet
T's: Appel en een kapje maisbrood met boter en appelstroop :D :9
B: Ruim een uur lopen en een heleboel stappen naar/van/op het werk
T: Wijnen Wijnen Wijnen /vrijdag *O* En een handje drop :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Blues op 04-10-2019 21:50:01 ]
pi_189277774
Gisteren toch nog iets meer gegeten dan op mijn lijstje stond. Een heel pakje kipfilet (broodbeleg) en 2 Indiase snackjes geprobeerd. Toch nog prima. Weegschaal was vanochtend ook aardig, zit nu op -11,6 en dat bracht mij ook weer onder een heel tiental. Dus fijnfijn.

Vandaag meer buiten de deur, dus zal wel een goede dag worden.

Lijstje:
O: Havermout, banaan en blauwe bessen
L: Vietnamese springrolls en lycheesapje
D: Courgettesoep met ham
T: Ik denk Moophoria Ben en Jerry
pi_189280381
Fijn dat de weegschaal weer lief voor je was!
Gisteren heb ik een nieuwe weegschaal gehaald, met van die fancy functies. Dat had ik beter niet kunnen doen, vetpercentage gaf ie aan van 65%. Nu is dat niet best bij mij, maar zo hoog nou ook weer niet hahaha. Beetje weggegooid geld dus. Naja.

o: brinta met banaan
L: 4 boterhammen, 2 met fricandeau, 2 met oude kaas
D: pompoen stoofschotel met chorizo
T: koffie met 99% pure chocolade, bakkie chips

[ Bericht 7% gewijzigd door Luke83 op 05-10-2019 17:57:12 ]
pi_189280783
Fijn Myra *O*

Luke, wij kochten ook een nieuwe weegschaal..met al die foefjes.. nou die staat op de kast en we wegen ons gewoon weer op de oude :')

Overigens vanochtend weer schommeling tussen 89 en 88.9 de weegschaal kon niet beslissen _O-
Ik sta dus stevig op een plateauzool :(

Brunch: yoghurt met bl. bessen/2 pruimen/ vk boterham met boerenkaas en scrambled eitje
Ergens vanmiddag een cracker met appelstroop dat werden 3 kipstukjes uit de airfryer :D en een kiwi
Vanavond naar Ziggodome en daar ergens een bordje eten scoren
Verder 0.0 bier in Ziggo :9

[ Bericht 13% gewijzigd door Blues op 05-10-2019 15:06:24 ]
pi_189281523
Ik vraag me ook altijd af hoe zo’n fancy weegschaal dat dan precies kan berekenen :?

Mooie lijstjes! Ga je naar een concert Bluezz?

Goed bezig Myraela *O*

Hier vanmorgen 83,1, dus nu 14.3 afgevallen, nog steeds een beetje op mijn plateau maar ik ga niet omhoog in ieder geval :) Heb toevallig een overzichtje gemaakt van hoe ik er uit zag toen ik begon en hoe ik er nu uitzie en ik ben zo trots op mijn voortgang :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_189281561
Netjes, Rena! Je ziet echt goed verschil. Zou ik mogen vragen hoe lang jij bent?
pi_189281579
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:33 schreef Myraela het volgende:
Netjes, Rena! Je ziet echt goed verschil. Zou ik mogen vragen hoe lang jij bent?
1.63 :)
And you know I might
pi_189281774
Wauw, wat een verschil! Knap hoor!
pi_189282128
Wow dat ziet er goed uit Rena! Wij zijn ongeveer even lang/zwaar (ik ben 1.62m en 83.5kg vanmorgen), grappig om te zien.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 14:21:08 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_189282153
Wat een verschil Rena! Je mag echt trots zijn!
pi_189282264
Wow Rena, wat knap! Wat een verschil zo! En in zo'n korte tijd ook!

Ik heb weer wat inspiratie nodig om weer te beginnen, maar dit helpt wel zeg!

Ik wil 10 kilo kwijt.

We hebben nu ongeveer om de week een HelloFresh box, wat fijn is want niet nadenken over wat te eten, geen boodschappen doen tussendoor = geen zooi kopen en afgemeten porties.

Nu dus nog zorgen dat ik overdag dan ook wat minder ga eten.
En ik moet weer meer gaan sporten.

Nu nog doen..
pi_189282458
Verder sta ik deze maand een beetje stil. Het begon met een dip, maar na mijn verjaardag en een weekendje weg hang ik nog steeds ongeveer op hetzelfde gewicht. Piekdrukte op het werk, daardoor minder sporttijd en door de regen ook minder woon-werk fietsen zullen ook niet helpen.

Lijstje voor vandaag:
O: yoghurt en muesli
T: snee rozijnenbrood met lurpac
L: 1,5 speltbroodje en salade met ei en honingmosterddressing
D:portabello-stroganov met rijst en broccoli
T: klein glaasje port
pi_189282682
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 14:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Wow Rena, wat knap! Wat een verschil zo! En in zo'n korte tijd ook!

Ik heb weer wat inspiratie nodig om weer te beginnen, maar dit helpt wel zeg!

Ik wil 10 kilo kwijt.

We hebben nu ongeveer om de week een HelloFresh box, wat fijn is want niet nadenken over wat te eten, geen boodschappen doen tussendoor = geen zooi kopen en afgemeten porties.

Nu dus nog zorgen dat ik overdag dan ook wat minder ga eten.
En ik moet weer meer gaan sporten.

Nu nog doen..
Wat mij en anderen erg heeft geholpen is een poosje elke dag invoeren in een app wat je eet. Dat is echt een eyeopener.. want misschien eet je wel helemaal niet teveel!
Succes!

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 13:31 schreef rena het volgende:
Ik vraag me ook altijd af hoe zo’n fancy weegschaal dat dan precies kan berekenen :?

Mooie lijstjes! Ga je naar een concert Bluezz?

Goed bezig Myraela *O*

Hier vanmorgen 83,1, dus nu 14.3 afgevallen, nog steeds een beetje op mijn plateau maar ik ga niet omhoog in ieder geval :) Heb toevallig een overzichtje gemaakt van hoe ik er uit zag toen ik begon en hoe ik er nu uitzie en ik ben zo trots op mijn voortgang :)
SPOILER
:@
Wat een prima resultaat ^O^
We gaan vanavond naar https://www.ziggodome.nl/event/6646735872/the-analogues
pi_189283060
Bedankt voor de complimenten :)

Vlindertje, wat Bluezz zegt is een goede tip, ik houd ook nog bijna elke dag bij wat ik eet en dat geeft me een goed beeld. Zijn die HelloFresh recepten makkelijk te bereiden?

Veel plezier Bluezz!
And you know I might
pi_189283460
Wow, netjes rena! _O_

Ik moet ook weer foto's nemen om goed beeld te krijgen, want qua gewicht gaat het erg gestaag maar toen ik gisteren in spiegel keek bij krachthonk zag ik duidelijk verschuiving.
Merk toch wel dat de training die ik krijg met crossfit een betere balans heeft dan de split die ik voorheen deed.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_189283586
Ik had ook een drop, -0,2, na een weekje IF en 1 sjoemeldag. Ik keur het goed na 2 maand op hetzelfde gewicht.

Bevalt trouwens best dat IF. :D

Lijstje:
12u: boterham met smeerkaas en plakje suikerbrood
13u: mandarijn
15u: 2 broodjes knakworst en een broodje kipfilet

En straks nog soep O+ en misschien yoghurt toe.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_189285093
Wat zijn jullie favoriete slanke soepen?

Ik wil eigenlijk elke week minstens 1 keer soep eten. Het vult zo goed, terwijl er helemaal niet veel in hoeft te zitten. Ideaal. Net had ik een soep van 2 hele courgettes, 1 aardappeltje en een beetje light kookroom. En een pakje ham erin gedaan. Dikke prima en na die hele pan zit ik behoorlijk vol.

Binnenkort een erwtensoep maken zonder vlees erin. Hopelijk krijg ik hem dan toch een beetje lekker. :9 Mijn oude erwtensoep was zo'n beetje stoofvlees met rookworst in een erwtenpuree.
pi_189285138
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:11 schreef Myraela het volgende:

Ik wil eigenlijk elke week minstens 1 keer soep eten. Het vult zo goed, terwijl er helemaal niet veel in hoeft te zitten. Ideaal. Net had ik een soep van 2 hele courgettes, 1 aardappeltje en een beetje light kookroom. En een pakje ham erin gedaan. Dikke prima en na die hele pan zit ik behoorlijk vol.
Wat een hoeveelheid eet je dan :o Kun je niet beter proberen wat minder hoeveelheid te eten zodat je maag krimpt? :@
pi_189285340
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:15 schreef Puala het volgende:
Wat een hoeveelheid eet je dan :o Kun je niet beter proberen wat minder hoeveelheid te eten zodat je maag krimpt? :@
Ik geloof daar niet zo in, om eerlijk te zijn. Volgens mij hebben ze het dan over minder kcal eten, zodat je lichaam daaraan kan wennen, en niet aan volume. Want in principe is dit niet veel anders dan een kleine maaltijd eten met twee glazen water erbij.

Dit was ongeveer 400 kcal met een goede dosis vezels en eiwitten.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 18:30:24 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189285358
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:15 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat is een (erg hardnekkige) mythe. Grootte van de maag heeft niet direct relatie met verzadiging, hoe logisch dat wel lijkt.
Meer een hormonending
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 18:31:10 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_189285369
Linzensoep, verdikken met vezelrijke groenten/ingrediënten. Een plak roggebrood erbij, of een stuk kipfilet, dat soort dingen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_189285409
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 18:11 schreef Myraela het volgende:

Geen idee of t slank is maar mijn favo soep op het moment: 4 tomaten, 2 rode paprika's even bakken, water, bouillonblokje, chilipoeder erbij, laten koken en dan met de staafmixer er door. :9

En ik houd ook van 'oosterse kippensoep', kipfilet, gemberpoeder,en knoflook aanbakken, sojasaus, oosterse wokgroente, water en mie erbij. Koken totdat alles gaar en smullen maar.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')