donker?? Het is maar een uurtje hoor, dat rijdenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:11 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je landt om 8 uur. Koffer, paspoort, gedoe, auto halen, happie eten. Tukkie begint dan rond 11 uur. Hoe laat wordt het daar donker? Ik denk dat je het redt.
Alleen je zwembroek ingepakt?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
en niks koffer trouwens. Carry-on. Ja ook voor 2 weken
Nee, ik heb een setje aan en 5 setjes mee. En laundry service op het resortquote:
Dan moet je juist je hele wasmand vol meenemen. En schoon terug.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, ik heb een setje aan en 5 setjes mee. En laundry service op het resort
kost doekoes mangquote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dan moet je juist je hele wasmand vol meenemen. En schoon terug.
Da's sneu.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:35 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Van de 15 dagen dat ze een voorlezert zoeken, was 1 plek ingevuld.
Ik ken deze meester nog niet zo goed. Weet niet of ie smaak heeft qua boeken.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Da's sneu.
Ik lees hier 2x per jaar voor, uit een dan door de juf geselecteerd Fries boek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:40 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik ken deze meester nog niet zo goed. Weet niet of ie smaak heeft qua boeken.Die spoiler snap ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier volgende week voorlezen, was juist soort van knokken om een plekje
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
In groep 6 haken ouders blijkbaar massaal af.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Die spoiler snap ik niet![]()
![]()
Hier volgende week voorlezen, was juist soort van knokken om een plekje
Ja, maar, dan kunnen ze toch ook allang zelf lezen?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
In groep 6 haken ouders blijkbaar massaal af.
Voorlezen kan ook aan kinderen die al zelf kunnen lezen?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja, maar, dan kunnen ze toch ook allang zelf lezen?
A maar is toch minder leuk?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Voorlezen kan ook aan kinderen die al zelf kunnen lezen?
Als die kinderen zelf niet / nooit / zeer zelden lezen kan het hen wel over die drempel helpen.quote:
Ja ok. Wel sneu hoor. Kan me dat niet voorstellenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Als die kinderen zelf niet / nooit / zeer zelden lezen kan het hen wel over die drempel helpen.
Hier 3/4 van de klas.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ok. Wel sneu hoor. Kan me dat niet voorstellen
Packing cubes?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind van wel. Overzicht, en makkelijk uitpakken als je langer op één bestemming blijft.quote:
Ja ik moest ook ff kijken hoe en wat na de nieuwste iPadupdate! Ik gebruik m niet all the time, maar ik vind het allemaal maar klein ookquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:14 schreef AnneX het volgende:
Pffft. Na een upgrade nieuwe knopjes op de ipad.
Maak ik door onwennigheid al AL mijn cul linkjes voor bakrecepten kwijt.
En toen ook nog het toetsenbord zoek en daardoor niet te googelen voor oplossing.![]()
Lichte paniek. Toen maar harde reset en jullie zien: gefikst![]()
#Moi.
Waarom?quote:
Het lijkt mij vooral erg handig voor ondergoed en sokken enzo. Zal eens een setje halen bij de decathlon.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vind van wel. Overzicht, en makkelijk uitpakken als je langer op één bestemming blijft.
Maar de meningen verschillen
Laaggeletterdheid is een van de weinige dingen waar Emmen hoog op de lijstjes staatquote:
Goed gezegd.quote:[b]Op donderdag 3 oktober 2019 22:19 schreef [url=https://forum.fok.nl
@:Anthraxx: ingewikkeld hoor. Verdrietig hoeveel impact het heeft, jaren later ook nog, op dit soort grote beslissingen. Verstandig om de knoop pas over een tijdje door te hakken. En tussendoor te genieten van jullie zoon
Sowieso in groep 5 ben ik voorgelezen. Maar die twee juffen deden eerst groep 5/6 gemengd, in groep 7 hadden we een nieuw gebouw en gingen twee locaties samen. Toen gingen hun groep 7 doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:19 schreef Lot_1 het volgende:
[..]
Waarom?
Gelukkig lazen mijn meesters vroeger ook voor tot groep 7. De meester van groep 7 bedacht zelf verhalen die hij vertelde. En mijn vader las ook voor tot haast in onze puberteit. Heerlijk knus![]()
Goed geheugen en niet zo lang geleden zekerquote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:28 schreef derLudolf het volgende:
Ik weet zelfs nog wie de fundering van de nieuwe school heeft uitgegraven en met welke kraan
Een wat?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:43 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Minilot, hopelijk lig je lekker thuis in je eigen bed.
Wat een verhaal, fijn dat je idee zo snel werkte.
Voor Bluezz, Lot en de Annies![]()
Brrr wat is het koud buiten, net thuis gekomen en meteen maar de handschoenen op de fiets gelegd zodat ik ze morgen aan kan.
Vanavond heerlijk Maklube gegeten, dit keer met kip en da’s de lekkerste. Moest ook even helpen met een stageverslag. Die man zit zo te genieten van alles wat hij leert en doet en ziet op stage.
Handbagagequote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 22:14 schreef AnneX het volgende:
Pffft. Na een upgrade nieuwe knopjes op de ipad.
Maak ik door onwennigheid al AL mijn cul linkjes voor bakrecepten kwijt.
En toen ook nog het toetsenbord zoek en daardoor niet te googelen voor oplossing.![]()
Lichte paniek. Toen maar harde reset en jullie zien: gefikst![]()
#Moi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |