Gewoon laten stollen en omkeren. Niet te hoog ivm anders aanbranden ipv garen. Na omkeren als je denkt dat gaar is stukje insnijden om te controleren. Of uit de pan halen en doorsnijden. Nog niet gaar? Terug in de pan en wat langer bakken.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat was misschien best handig geweest jaIk heb nou alles er zo ingedonderd. En hij is minstens 2 cm dik dus dat wordt nog wat
Jij wint de SC sowieso vandaag Barrel - jij had een freaking aardbeving!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:44 schreef Barreltje het volgende:
Heerlijke SC wel.. dat het tegelijkertijd over een placenta EN een omelet (al dan niet met melk) kan gaan..
Ik ook. Het geeft mij teveel herinneringen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:41 schreef Bluezz het volgende:
Wat een verhaal Mini
Ik ben er gewoon een beetje stil van.
Sterkteen straks lekker naar huis.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:15 schreef minilot het volgende:
Verloop, voor wie het weten wil.Dikke knuffel.SPOILER: Heel erg TMI, ik zeg het maar even..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu in afwachting van ontslag en een recept voor dagelijks een tien keer hogere dosis foliumzuur dan gebruikelijk, alvast ter voorbereiding op een eventuele volgende poging. Tevens best wel moe, maar het was me de dag ook wel..
Dank voor het meeleven, dotjesWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Met melkquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:44 schreef Barreltje het volgende:
Heerlijke SC wel.. dat het tegelijkertijd over een placenta EN een omelet (al dan niet met melk) kan gaan..
Nog niksquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:44 schreef minilot het volgende:
Ik weet wel zeker dat jullie vanavond allemaal beter aten/eten dan ik
Vertel, wat allemaal? Kan wellicht als inspiratie dienen voor second dinner, als ik tenminste ooit nog van deze kamer af mag..
Er is genoeg gaar, dat ga ik nou opeten. En de rest ligt nog even op de nawarmte gaar te worden. Kan morgen wel in de bento mee naar werkquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gewoon laten stollen en omkeren. Niet te hoog ivm anders aanbranden ipv garen. Na omkeren als je denkt dat gaar is stukje insnijden om te controleren. Of uit de pan halen en doorsnijden. Nog niet gaar? Terug in de pan en wat langer bakken.
Beide schijnen eetbaar te zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:44 schreef Barreltje het volgende:
Ja vertel daar eens meer over!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:45 schreef minilot het volgende:
[..]
Jij wint de SC sowieso vandaag Barrel - jij had een freaking aardbeving!![]()
Dat geloof ik van die placenta meteen. Die omelet moet ik nog maar zienquote:
Smakelijk eten!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is genoeg gaar, dat ga ik nou opeten. En de rest ligt nog even op de nawarmte gaar te worden. Kan morgen wel in de bento mee naar werk
Heb je nog uitgelegd hoe dat zo tot stand kwam?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn vliezenvernietigende fap verdient hoe dan ook ontzag ja! Dank
Weer wat geleerdquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Het geeft mij teveel herinneringen.
Niet iets speciaals.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:44 schreef minilot het volgende:
Vertel, wat allemaal? Kan wellicht als inspiratie dienen voor second dinner, als ik tenminste ooit nog van deze kamer af mag..
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn vliezenvernietigende fap verdient hoe dan ook ontzag ja! Dank
Begrijpelijk joh!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ook. Het geeft mij teveel herinneringen.
Ja, meteen. Hevig blozend.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je nog uitgelegd hoe dat zo tot stand kwam?![]()
Valt tegen hoor soep en een stokbroodje hahaquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:44 schreef minilot het volgende:
quote:
Ik was blij dat ik vandaag niet in Venlo hoefde te zijn, maar naar Utrecht mochtquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:53 schreef z80 het volgende:
[..]
Niet iets speciaals.
Wittebonen in tomatensaus. Opgeleukt met knoflook, soja (bij gebrek en ketjap) en rode curry.
Verder vandaag een rustige avond. Hier in Duitsland dag van de eenwording. Een nationale feestdag. Dus alles dicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard werkdag dus, eigenlijk.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik zou het wel lusten nu! Beter dan vlaflipquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Valt tegen hoor soep en een stokbroodje haha
Leuke vrouwelijke arts.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
![]()
Vind ik ook echt wel iets voor jou ja (positief bedoeld).
Al had ik dat blozen niet perse verwacht.
O, zo’n bloosquote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik vandaag niet in Venlo hoefde te zijn, maar naar Utrecht mochtKlinkt heel standaard idd..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard werkdag dus, eigenlijk.![]()
Heb je de opvangkittens inmiddels? Of is dat niet doorgegaan?"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Owh ja, dat is waar ookquote:
ja de rest vind je niet meer terugquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weer wat geleerd
Maar wel jammer...
Acceptatie en vrede. Maar daar blijft het bij. Het gaat gewoon heel stroef. Het slijt niet, nog steeds last van met vlagen, nog steeds mee bezig. We moeten het gewoon uitzingen die mentale last. Je ziet nu ook wat je mist. Niet meteen denken dat we depressief zijn trouwensquote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:55 schreef minilot het volgende:
[..]
Begrijpelijk joh!Heb je eigenlijk het idee dat het verlies beter te dragen is nu jullie een gezonde koter hebben?
(Gewoon negeren als je het er niet over wilt hebben -x-)
Neequote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klinkt heel standaard idd..![]()
Heb je de opvangkittens inmiddels?
Wat voor olijven waren (zijn) het?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja de rest vind je niet meer terug![]()
6 eieren
like 100-150 ml melk (paar scheuten, ik doe maar wat)
ca 80 gram olijven
ca 70 gram gedroogde tomaatjes
ca 150 gram gehakt
ca 80 gram oude kaas, geraspt
en een hele teen knoflook.
Ach ja, ik krijg de andere helft ook wel weg hoor
Logisch dat er eerst een andere oplossing gezocht isquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nee![]()
Uit het verhaaltje begreep ik dat ze een lichte aangeboren afwijking hadden die nog nader onderzocht werd voordat ze geplaatst konden worden.
Gegevens van gastgezin gekregen waar ze nu zitten. Eerste wat die zei ‘ We denken dat het niet besmettelijk is’. We DENKEN!?!?![]()
Aangezien ik hier een tweetal heb rondlopen wat ik graag gezond houd werd het dus een ander verhaal.
De kittens konden wel komen, maar dat betekent opsluiting op een kamer en een stuk minder aandacht. Dus nu is last-minute een andere oplossing gezocht en als die niet werkt, of als blijkt dat wat ze hebben niet besmettelijk is, komen ze alsnog bij mij.
Hm ik hou wel van vlaflip. Volgende keer ruilen we.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 18:58 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik zou het wel lusten nu! Beter dan vlaflip
Ik heb gehakt aangemaakt met zout, peper, kerrie en paprikapoeder. Moest van Candaasquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat voor olijven waren (zijn) het?
Lijkt me te weinig gehakt en te veel olijven en gedroogde tomaatjes naar verhouding. Maar ieder heeft zo zijn voorkeur natuurlijk. Geen ui, peper en zout en wat mediterrane kruiden?
Zou ik er wel ingedaan hebben. En soeieso ui -knoflookcombo ipv alleen knoflook.
Al doende leert menquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gehakt aangemaakt met zout, peper, kerrie en paprikapoeder. Moest van Candaas![]()
Ik had beter voor tijm en rozemarijn kunnen gaan want die olijven en tomaatjes waren ook al italiaans natuurlijk. Maar ja fuck dat. En geen uitjes in huis nee.
Wel de goede de schuld geven he?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb gehakt aangemaakt met zout, peper, kerrie en paprikapoeder. Moest van Candaas![]()
Ik had beter voor tijm en rozemarijn kunnen gaan want die olijven en tomaatjes waren ook al italiaans natuurlijk. Maar ja fuck dat. En geen uitjes in huis nee.
Minder peper dan in je vorige batch?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh sorryquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:11 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wel de goede de schuld geven he?
Jaaaaa huiliequote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Minder peper dan in je vorige batch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaaaa huilie![]()
Daar heb ik er nog eentje van. En als ik terugkom van de vakantie ga ik met geitenkaas en pesto aan de gang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk heb jij een betere dan ik..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaaaa huilie![]()
Daar heb ik er nog eentje van. En als ik terugkom van de vakantie ga ik met geitenkaas en pesto aan de gang.Vakantie is voor watjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |