Dit bedoel ik dus. Als je aanknopingspunten ziet ben je meteen tevreden en ‘doe je blij’. Dat is natuurlijk onzin. Ik ben ook negatief over hoe het nu gaat, maar ik zie (in fases) wel dat Feyenoord beter kan.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb dat precies andersom, 1 goed potje tegen Twente en het is allemaal weer dik in orde. Ik ben pas tevreden als je verzorgd voetbal speelt en een wedstrijd op 6 op rij wint en minimaal derde staat op ruime afstand van provincieclubjes als Vitesse en AZ, in plaats daar van is het net andersom. Krijg je nota bene pakkie van AZ met 3 0 in eigen huis.
Volgens mij is de derde plek op een eenvoudige manier behalen voor een club van ons kaliber en financiële mogelijkheden ook gewoon de norm, eigenlijk zou je met 67 miljoen begroting ook met PSV en Ajax mee moeten doen, maar laten we dat voor het gemak dan maar vergeten. Hoe het nu gaat gaat Jaap de kerst gewoon niet halen. Het veldspel is echt lachwekkend slecht, er worden ruimtes weggegeven wat echt niet kan. Linies die tegen fucking Emmen compleet uit elkaar worden gespeeld. Hoe de fuck kun je hier ooit tevreden mee zijn en blij gaan lopen doen?
Volgens wie precies?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik heb dat precies andersom, 1 goed potje tegen Twente en het is allemaal weer dik in orde.
Dat laatste zie ik niet echt eigenlijk. Tot nu toe laten ze alleen wat zien als de tegenstand minimaal is maar nog steeds niet met erg goed voetbalquote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Als je aanknopingspunten ziet ben je meteen tevreden en ‘doe je blij’. Dat is natuurlijk onzin. Ik ben ook negatief over hoe het nu gaat, maar ik zie (in fases) wel dat Feyenoord beter kan.
Welke concrete aanknopingspunten zie jij dan? Je hebt het o.a. over Kocku. die gozer speelt al weken als een complete drol man.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Als je aanknopingspunten ziet ben je meteen tevreden en ‘doe je blij’. Dat is natuurlijk onzin. Ik ben ook negatief over hoe het nu gaat, maar ik zie (in fases) wel dat Feyenoord beter kan.
Overigens zie ik, in ieder geval niet in dit topic, het fenomeen wat jij beschrijft hoor. Dat alles dik in orde is na een overwinning. Weet niet zo goed waar je dat vandaan haalt.
Voilá, het verschil. Ik wacht liever even af om ze meteen al af te schrijven, want bij vlagen zie je dat ze goed kunnen voetballen. Kökcü heb ik best intensief gevolgd in de jeugd bijvoorbeeld. Heeft genoeg potentie. Dat betekent uiteraard niet dat ik er vanuit ga dat hij niveau De Jong kan worden. Dat is echt de uitzondering op de uitzondering.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik naar Bottegod kijk, zie ik weinig aanknopingspunten. Ook zo'n Kokcü/Sinisterra (waarvan ik zeker weet dat jij er aanknopingspunten in ziet) vind ik niet bijster bijzonder. Het zijn geen voetballers die Feyenoord naar een hoger niveau gaan brengen. Het zijn geen spelers die Feyenoord bij de hand gaan nemen en leiden naar successen. Kokcü kan een degelijke voetballer worden maar zal het niveau hoger dan de eredivisie niet ontstijgen.
Nou volgens fetx mag je vooral niet de realiteit benoemen, want hij ziet kennelijk nog voldoende aanknopingspunten. Dus dat zal dan in die wedstrijd tegen Twente geweest moeten zijn, verder waren de wedstrijden nou niet echt om over naar huis te schrijven laat staan hoopvol van te worden....quote:
Die jongen mag wel even wat aan zijn conditie doen, als je na 40 minuten al naar adem hapt dan kun je nog wel zoveel talent hebben maar zal dat er niet uitkomen als je moe bent en de foutjes zich beginnen op te stapelenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Voilá, het verschil. Ik wacht liever even af om ze meteen al af te schrijven, want bij vlagen zie je dat ze goed kunnen voetballen. Kökcü heb ik best intensief gevolgd in de jeugd bijvoorbeeld. Heeft genoeg potentie. Dat betekent uiteraard niet dat ik er vanuit ga dat hij niveau De Jong kan worden. Dat is echt de uitzondering op de uitzondering.
Jij schrijft Kökcü nota bene volledig af door 1 verkeerd passje op korte afstand. In de voorbereiding. Die jongen is 18
Ik schrijf hem niet af, ik heb alleen gezegd dat je aan dat ene passje prima kan zien dat het geen topvoetballer wordt.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Jij schrijft Kökcü nota bene volledig af door 1 verkeerd passje op korte afstand. In de voorbereiding. Die jongen is 18
Mijn hemel, Elan.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou volgens fetx mag je vooral niet de realiteit benoemen, want hij ziet kennelijk nog voldoende aanknopingspunten. Dus dat zal dan in die wedstrijd tegen Twente geweest moeten zijn, verder waren de wedstrijden nou niet echt om over naar huis te schrijven laat staan hoopvol van te worden....
Sparta, met al het geluk van de wereld 2-2.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn hemel, Elan.![]()
‘Mijn mening is realisme.’
Eens, maar hij is ook 18 hè. Laat hem heel even een seizoen wennen. Bovendien is het ook lastig om alles te belopen als Tapia en Fer achter je staan. Dan moet je de bal wel halen. Wat dat betreft jammer dat hij er geblesseerd af moest afgelopen zondag. Toornstra, Kokcu en Fer is als middenveld wel meer in balans.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:22 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
Die jongen mag wel even wat aan zijn conditie doen, als je na 40 minuten al naar adem hapt dan kun je nog wel zoveel talent hebben maar zal dat er niet uitkomen als je moe bent en de foutjes zich beginnen op te stapelen
Het is echt ernstig gesteld weer hequote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn hemel, Elan.![]()
Je leest aan alles dat je het gewoon leuk vindt als het kut gaat.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sparta, met al het geluk van de wereld 2-2.
Emmen met al het geluk van de wereld 3-3.![]()
Tiblisi 1-1![]()
Rangers![]()
Ja, kansloos. Als je zegt dat je ziet dat Feyenoord in fases best aardig gevoetbald heeft, word je neergezet als enorme positivo die alles rooskleurig inziet. Van nuance geen enkele sprake.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is echt ernstig gesteld weer he
Genoeg 19 jarigen die er wel gewoon 90, desnoods 120 minuten staan.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar hij is ook 18 hè. Laat hem heel even een seizoen wennen. Bovendien is het ook lastig om alles te belopen als Tapia en Fer achter je staan. Dan moet je de bal wel halen. Wat dat betreft jammer dat hij er geblesseerd af moest afgelopen zondag. Toornstra, Kokcu en Fer is als middenveld wel meer in balans.
Je doet net alsof het een mening is. Het gaat toch gewoon kut man, Europees nul punten en in de competitie sta je in september al op 6 punten ten opzichte van AZ. Jorgensen is weer niet fit, er kan geen spits gehaald worden en het veldspel lijkt nergens op.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn hemel, Elan.![]()
Dat maak jij er van.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je leest aan alles dat je het gewoon leuk vindt als het kut gaat.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je leest aan alles dat je het gewoon leuk vindt als het kut gaat.
Over loyaliteit gesproken....quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:30 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Als er iemand loyaal is dan is het onlogisch wel.
Inmiddels niet meer. Daarom overweeg ik ook om mijn SCC volgend seizoen niet te verlengen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:31 schreef hhh38 het volgende:
Soms is het leuk dat niet iedereen even positief of negatief is, levert tenminste wat discussie op. Maar soms denk ik echt: als je er echt zo over denkt, waarom kijk je dan nog?
Je moet toch op z'n minst een beetje perspectief zien in dit elftal?
Klopt. Toen won speelden we niet gelijk tegen RKC Waalwijk thuis. Verloren we niet van Heracles thuis. 1-4 Twente thuis.. ik kan nog wel even doorgaanquote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
in de periode onder bijvoorbeeld Koeman waar financieel amper iets kon gold De Kuip nog als een soort onneembare vesting,
Realisme is niet alles doortrekken in de negativiteit, maar ook de andere kant belichten en enige nuance aanbrengen. Dat doe je niet, wil je niet of kun je niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Je doet net alsof het een mening is. Het gaat toch gewoon kut man, Europees nul punten en in de competitie sta je in september al op 6 punten ten opzichte van AZ. Jorgensen is weer niet fit, er kan geen spits gehaald worden en het veldspel lijkt nergens op.
Het zal me eigenlijk een tyfuszorg zijn of we vanavond winnen, want grote kans dat ze het in de wedstrijden tegen Young Boys alsnog verkloten. Er zit nul consistentie in dit elftal. In de periode onder bijvoorbeeld Koeman waar financieel amper iets kon gold De Kuip nog als een soort onneembare vesting, ook daar is inmiddels niks meer van over.
Zitten wij naar een andere club te kijken of zo?
Vergeet de prachtige Europese thuisavonden onder Koeman niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klopt. Toen won speelden we niet gelijk tegen RKC Waalwijk thuis. Verloren we niet van Heracles thuis. 1-4 Twente thuis.. ik kan nog wel even doorgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |