abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:19:57 #51
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_189244769
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:09 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Alleen bij een gelijkspel of een minieme nederlaag ben je de gebeten hond. In ieder ander geval zal je gelijk hebben :)
Winst is onmogelijk?
  Moderator donderdag 3 oktober 2019 @ 13:26:44 #52
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189244886
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Winst is onmogelijk?
Ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat Feyenoord in staat is vanavond een vuist te maken tegen Porto :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:32:04 #53
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189244972
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat Feyenoord in staat is vanavond een vuist te maken tegen Porto :)
Makker, zie jij het leven nog wel zitten verder?
pi_189244990
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 12:44 schreef SaferSephy het volgende:
Kan de KNVB niet uit landsbelang gewoon Botteghin verbieden te spelen vanavond? Gewoon lekker Senesi opstellen!
:+ :D
BFF met GGMM
pi_189245008
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:26 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik acht het zeer onwaarschijnlijk dat Feyenoord in staat is vanavond een vuist te maken tegen Porto :)
Het komt allemaal wel goed. En als het niet goed komt, kunnen we in elk geval weer een paar dagen klagen.
BFF met GGMM
  Moderator donderdag 3 oktober 2019 @ 13:34:38 #56
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189245014
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:32 schreef fetX het volgende:

[..]

Makker, zie jij het leven nog wel zitten verder?
Wat een aparte vraag dit :?

Een realistische blik op een voetbalwedstrijd resulteert bij jou gelijk in een 113-achtige vraag?

:{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:36:08 #57
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189245035
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:34 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wat een aparte vraag dit :?

Een realistische blik op een voetbalwedstrijd resulteert bij jou gelijk in een 113-achtige vraag?

:{
Het is goedbedoeld. Wat voor jou misschien realistisch is, is voor mij nogal doorgeslagen in het negatieve.

En ik heb het niet per se over vanavond, maar in het algemeen.
pi_189245070
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:36 schreef fetX het volgende:

[..]

Het is goedbedoeld. Wat voor jou misschien realistisch is, is voor mij nogal doorgeslagen in het negatieve.

En ik heb het niet per se over vanavond, maar in het algemeen.
Laten we het eens omdraaien.
Porto is normaal gesproken een klasse of 3 beter dan AZ, waarom verwacht je vanavond wel dat het gaat lukken dan?
Dat derde doelpunt was toch gewoon ronduit lachwekkend? Ik wil best positief zijn, maar dan moeten daar wel concrete aanknopingspunten voor zijn. Weer lekker met Botje starten na AZ is gewoon krankzinnig.
blablablabla
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:40:20 #59
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189245084
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:38 schreef Elan het volgende:

[..]

Laten we het eens omdraaien.
Porto is normaal gesproken een klasse of 3 beter dan AZ, waarom verwacht je vanavond wel dat het gaat lukken dan?
Dat derde doelpunt was toch gewoon ronduit lachwekkend? Ik wil best positief zijn, maar dan moeten daar wel concrete aanknopingspunten voor zijn. Weer lekker met Botje starten na AZ is gewoon krankzinnig.
Zoals ik zei, ik heb het niet per se over vanavond. In z’n algemeenheid is @onlogisch gigantisch negatief. Ik ben zelf ook niet heel positief, maar ik ben er bijvoorbeeld wel van overtuigd dat Feyenoord een (heel) stuk beter kan dan ze nu laten zien.

Ik verwacht vanavond ook een nederlaag overigens. 0-2. Porto is te sterk.
pi_189245139
Het is sowieso allemaal weer de waan van de dag. Tuurlijk kan dit huidige Feyenoord op een goede dag misschien een keer stunten maar voor de lange termijn ziet het er dramatisch uit.
pi_189245142
Ik ben er uit. Ik verwacht vanavond 2-0 in tegenstelling tot vanochtend toen ik nog 1-3 dacht.

Het gaat vanavond gewoon gebeuren :).
pi_189245168
Europees avondje is natuurlijk wel wat anders dan een donderdags potje tegen AZ. Daarnaast kan ook de 5-1 tegen Twente kan nog wel eens positief doorwerken in de kopjes (van de spelers dan he, want hier op Fok is er geen beginnen aan zo lijkt het).

Als het gewoon een beetje draait kun je op zich wel gewoon winnen hoor. Ik ga mee in de positieve 2-1 voorspelling *)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_189245210
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:40 schreef fetX het volgende:

[..]

Zoals ik zei, ik heb het niet per se over vanavond. In z’n algemeenheid is @:onlogisch gigantisch negatief. Ik ben zelf ook niet heel positief, maar ik ben er bijvoorbeeld wel van overtuigd dat Feyenoord een (heel) stuk beter kan dan ze nu laten zien.

Ik verwacht vanavond ook een nederlaag overigens. 0-2. Porto is te sterk.
Maar is dat onnodig zuur doen of realisme? Zelfs als je vanavond na een weergaloze pot wint kan het tegen Heracles en Fortuna zomaar weer volledig mis gaan.

Team wat er staat doet me ook niks eigenlijk, op onze Colombiaanse vriend na en Berghuis (als hij zich voor de verandering een keer niet misdraagt) na is het allemaal pure middelmaat. Stam lijkt de lijn van Gio moeiteloos door te trekken en de prestaties zijn zowaar nog wat minder ook.
blablablabla
pi_189245375

Ludiek hoor.
Kijken of we überhaupt punten gaan pakken in deze groep.
blablablabla
  donderdag 3 oktober 2019 @ 14:02:28 #65
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189245400
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar is dat onnodig zuur doen of realisme? Zelfs als je vanavond na een weergaloze pot wint kan het tegen Heracles en Fortuna zomaar weer volledig mis gaan.
Mja, het ‘wij zijn realistisch’ argument begint wel een beetje vermoeiend te worden. Ik weet niet of het realisme is hoe bijvoorbeeld jij en onlogisch er tegenaan kijken. Vooral de negatieve punten worden door jullie gezien en die worden extra benadrukt. Alles is kut en blijft kut. Maar gaat er iets wel goed, past dat niet in het straatje.

Ik zal nooit ontkennen dat de negatieve punten er zijn. Sterker nog; het zijn er genoeg en ook ik erger me daar kapot aan en laat dat vaak genoeg weten. Het verschil is alleen dat ik ook positieve punten probeer te zien die er wel degelijk zijn. Weinig, maar ze zijn er. Feyenoord kan beter en moet beter. Laten ze soms ook best zien dit seizoen, zelfs tegen AZ.

quote:
Team wat er staat doet me ook niks eigenlijk, op onze Colombiaanse vriend na en Berghuis (als hij zich voor de verandering een keer niet misdraagt) na is het allemaal pure middelmaat. Stam lijkt de lijn van Gio moeiteloos door te trekken en de prestaties zijn zowaar nog wat minder ook.
Ik zou Haps, Karsdorp, Kokcu niet zo snel middelmaat noemen. Toornstra eigenlijk ook niet.
  Moderator donderdag 3 oktober 2019 @ 14:02:31 #66
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189245402
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:40 schreef fetX het volgende:

[..]

Zoals ik zei, ik heb het niet per se over vanavond. In z’n algemeenheid is @:onlogisch gigantisch negatief. Ik ben zelf ook niet heel positief, maar ik ben er bijvoorbeeld wel van overtuigd dat Feyenoord een (heel) stuk beter kan dan ze nu laten zien.

Ik verwacht vanavond ook een nederlaag overigens. 0-2. Porto is te sterk.
Ik hoef het riedeltje niet weer op te dreunen toch? Er is ook helemaal geen reden tot een optimistisch geluid. Jij betitelt het als 'zeer negatief'. Ik zelf beschouw het eerder als een realistische kijk op Feyenoord. Ik vind namelijk dat er hier een hoop met de mantel der liefde wordt bedekt als het op Feyenoord aan komt. Je hoeft hier maar op een willekeurig moment binnen te komen of Feyenoord wordt nog een topclub genoemd. Dat was je, ooit. En ben je nu nog misschien op papier omdat je ooit, 40/45 jaar geleden de rijkste club van Europa was.

Dat zijn lang vervlogen tijden. Tijden die nooit meer terug zullen komen. Als je recenter de geschiedenis induikt winnen we in 2002 nog de Europa League. En eigenlijk is de vrije val sinds toen echt ingezet, met als absolute dieptepunt 2010/2011 (0-1 Graafschap :') ). Je wordt nog een keer sporadisch kampioen. Nu begin ik toch weer het riedeltje op te noemen. Laat ik dat maar niet doen :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189245425
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik ben er uit. Ik verwacht vanavond 2-0 in tegenstelling tot vanochtend toen ik nog 1-3 dacht.

Het gaat vanavond gewoon gebeuren :).
Dacht dat ik erg was maar er zitten dus ook bipolairen hier
  Moderator donderdag 3 oktober 2019 @ 14:04:19 #68
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189245429
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:04 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Dacht dat ik erg was maar er zitten dus ook bipolairen hier
:D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 3 oktober 2019 @ 14:04:38 #69
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189245437
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ik hoef het riedeltje niet weer op te dreunen toch? Er is ook helemaal geen reden tot een optimistisch geluid. Jij betitelt het als 'zeer negatief'. Ik zelf beschouw het eerder als een realistische kijk op Feyenoord. Ik vind namelijk dat er hier een hoop met de mantel der liefde wordt bedekt als het op Feyenoord aan komt. Je hoeft hier maar op een willekeurig moment binnen te komen of Feyenoord wordt nog een topclub genoemd. Dat was je, ooit. En ben je nu nog misschien op papier omdat je ooit, 40/45 jaar geleden de rijkste club van Europa was.

Dat zijn lang vervlogen tijden. Tijden die nooit meer terug zullen komen. Als je recenter de geschiedenis induikt winnen we in 2002 nog de Europa League. En eigenlijk is de vrije val sinds toen echt ingezet, met als absolute dieptepunt 2010/2011 (0-1 Graafschap :') ). Je wordt nog een keer sporadisch kampioen. Nu begin ik toch weer het riedeltje op te noemen. Laat ik dat maar niet doen :)
Jij trekt het meteen in 2 extremen. Je kunt ook negatief zijn, maar wel aanknopingspunten zien. Ik bedek niets met de mantel der liefde. Ik sluit mijn ogen echt niet voor de dingen die niet goed gaan bij Feyenoord. Maak je geen zorgen.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 14:07:04 #70
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189245474
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 13:48 schreef Elan het volgende:

[..]

Maar is dat onnodig zuur doen of realisme? Zelfs als je vanavond na een weergaloze pot wint kan het tegen Heracles en Fortuna zomaar weer volledig mis gaan.
Ik vind het in het geval van Onlogisch onnodig zuur. Er komt alleen negatief gebrabbel uit. Als zijn voorspellingen uitkomen haalt hij lachend zijn gelijk en geeft hij af op iedereen met een optimistische inschatting, als het wel goed loopt ‘nuanceert’ hij dit gelijk en was het allemaal niet zo bijzonder, of toeval.

Er zijn andere leden hier met een soms wat negatieve insteek, maar die zijn tenminste echt blij als hun voorspelling niet uitkomt, halen niet lachend gelijk als hun voorspelling wél uitkomt en stellen zich niet gelijk zo vreselijk aan met extremen. Dat is waar mensen zich voornamelijk aan irriteren namelijk.
Makkelijk tweede.
pi_189245538
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik vind het in het geval van Onlogisch onnodig zuur. Er komt alleen negatief gebrabbel uit. Als zijn voorspellingen uitkomen haalt hij lachend zijn gelijk en geeft hij af op iedereen met een optimistische inschatting, als het wel goed loopt ‘nuanceert’ hij dit gelijk en was het allemaal niet zo bijzonder, of toeval.

Er zijn andere leden hier met een soms wat negatieve insteek, maar die zijn tenminste echt blij als hun voorspelling niet uitkomt, halen niet lachend gelijk als hun voorspelling wél uitkomt en stellen zich niet gelijk zo vreselijk aan met extremen. Dat is waar mensen zich voornamelijk aan irriteren namelijk.
Ik begrijp het. Ben zelf overigens altijd blij als ik in positieve zin ongelijk krijg hoor. Ik neem het allemaal niet zo serieus. Vanavond verwacht ik er niet veel van maar we gaan het zien.
pi_189245544
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:02 schreef fetX het volgende:

[..]

Mja, het ‘wij zijn realistisch’ argument begint wel een beetje vermoeiend te worden. Ik weet niet of het realisme is hoe bijvoorbeeld jij en onlogisch er tegenaan kijken. Vooral de negatieve punten worden door jullie gezien en die worden extra benadrukt. Alles is kut en blijft kut.

Ik zal nooit ontkennen dat de negatieve punten er zijn. Sterker nog; het zijn er genoeg en ook ik erger me daar kapot aan en laat dat vaak genoeg weten. Het verschil is alleen dat ik ook positieve punten probeer te zien die er wel degelijk zijn. Weinig, maar ze zijn er. Feyenoord kan beter en moet beter. Laten ze soms ook best zien dit seizoen, zelfs tegen AZ.
[..]

Ik zou Haps, Karsdorp, Kokcu niet zo snel middelmaat noemen. Toornstra eigenlijk ook niet.
Ik heb dat precies andersom, 1 goed potje tegen Twente en het is allemaal weer dik in orde. Ik ben pas tevreden als je verzorgd voetbal speelt en een wedstrijd op 6 op rij wint en minimaal derde staat op ruime afstand van provincieclubjes als Vitesse en AZ, in plaats daar van is het net andersom. Krijg je nota bene pakkie van AZ met 3 0 in eigen huis.

Volgens mij is de derde plek op een eenvoudige manier behalen voor een club van ons kaliber en financiële mogelijkheden ook gewoon de norm, eigenlijk zou je met 67 miljoen begroting ook met PSV en Ajax mee moeten doen, maar laten we dat voor het gemak dan maar vergeten. Hoe het nu gaat gaat Jaap de kerst gewoon niet halen. Het veldspel is echt lachwekkend slecht, er worden ruimtes weggegeven wat echt niet kan. Linies die tegen fucking Emmen compleet uit elkaar worden gespeeld. Hoe de fuck kun je hier ooit tevreden mee zijn en blij gaan lopen doen?
blablablabla
  Moderator donderdag 3 oktober 2019 @ 14:12:55 #73
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_189245558
zin an *O*
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator donderdag 3 oktober 2019 @ 14:13:02 #74
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189245559
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:04 schreef fetX het volgende:

[..]

Jij trekt het meteen in 2 extremen. Je kunt ook negatief zijn, maar wel aanknopingspunten zien. Ik bedek niets met de mantel der liefde. Ik sluit mijn ogen echt niet voor de dingen die niet goed gaan bij Feyenoord. Maak je geen zorgen.
Als ik naar Bottegod kijk, zie ik weinig aanknopingspunten. Ook zo'n Kokcü/Sinisterra (waarvan ik zeker weet dat jij er aanknopingspunten in ziet) vind ik niet bijster bijzonder. Het zijn geen voetballers die Feyenoord naar een hoger niveau gaan brengen. Het zijn geen spelers die Feyenoord bij de hand gaan nemen en leiden naar successen. Kokcü kan een degelijke voetballer worden maar zal het niveau hoger dan de eredivisie niet ontstijgen.

Dat hoeft niet erg te zijn als je je dat beseft. Alleen ik vind het altijd zo grappig als je hier leest wat voor een gouden toekomst dat soort figuren dan tegemoet gaan. Laatst ook met @kapiteintje , die op basis van 1,5 wedstrijd van Ié en wat youtubefilmpjes van Senesi wel even wist te melden dat Feyenoord de beste verdediging van Nederland zou hebben _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 3 oktober 2019 @ 14:13:45 #75
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189245570
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 14:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik heb dat precies andersom, 1 goed potje tegen Twente en het is allemaal weer dik in orde. Ik ben pas tevreden als je verzorgd voetbal speelt en een wedstrijd op 6 op rij wint en minimaal derde staat op ruime afstand van provincieclubjes als Vitesse en AZ, in plaats daar van is het net andersom. Krijg je nota bene pakkie van AZ met 3 0 in eigen huis.

Volgens mij is de derde plek op een eenvoudige manier behalen voor een club van ons kaliber en financiële mogelijkheden ook gewoon de norm, eigenlijk zou je met 67 miljoen begroting ook met PSV en Ajax mee moeten doen, maar laten we dat voor het gemak dan maar vergeten. Hoe het nu gaat gaat Jaap de kerst gewoon niet halen. Het veldspel is echt lachwekkend slecht, er worden ruimtes weggegeven wat echt niet kan. Linies die tegen fucking Emmen compleet uit elkaar worden gespeeld. Hoe de fuck kun je hier ooit tevreden mee zijn en blij gaan lopen doen?
Elangod.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')