Gewoon een privéhokje? Zijn er zwembaden die alleen maar grote kleedkamers hebben?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:36 schreef murp het volgende:
Damestoilet!
Ook is het lastig om als man te kiezen naar welk omkleedhok te gaan voor bijvoorbeeld het schoolzwemmen met je dochter
Bij het zwembad hier bepaalde het geslacht van de ouder naar welke kleedkamer je moet. Sta je dan met je dochter tussen de oude blote lullen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:36 schreef murp het volgende:
Damestoilet!
Ook is het lastig om als man te kiezen naar welk omkleedhok te gaan voor bijvoorbeeld het schoolzwemmen met je dochter
Die zijn niet voor de kinderen van zwemles bedoeld.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:48 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Gewoon een privéhokje? Zijn er zwembaden die alleen maar grote kleedkamers hebben?
Die is simpel. Als ik met haar naar zwemmen ga en ze moet omkleden moet ik naar de herenkleedkamer. Dat vind ik ook wat anders dan een toilet trouwens want daar zou je als man zijnde natuurlijk naakte vrouwen/meisjes kunnen tegenkomen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:36 schreef murp het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit, haha zie dat de user boven mij het heren toilet schoner vondZo zie je maar weer, maakt echt niet uit.
Kleine tip, van druk zetten bij het plassen wordt je incontinent.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:28 schreef Kimsywimsy het volgende:
Ik heb twee zonen en ga met hen altijd mee naar het herentoilet.
Soms staan er mannen ongemakkelijk hun piemel te verstoppen bij het urinior ofzo; maar het scheelt 5803 kilometer file; we duiken zo'n hokje in - plassen alle drie omstebeurt (ja ik dus ook) en zijn met drie minuten weer weg. Klaar.
Nu in verwachting van een dochter... Heb er nu al de smoor over in - ik denk dat ik mijn partner ga meesturen dan. De vrouwentoiletten duren te lang.
Ik heb het altijd als een mysterie beschouwd wat vrouwen daar doen. Ik plas onder een minuut en ben dan weer aangekleed. Broek en onderbroek uit, zitten, plassen, vegen, onderbroek en broek aan. Doorspoelen, handen wassen en wegwezen - kost je hooguit een minuut, maximaal anderhalf wanneer je extra dingen aan hebt zoals een panty/jurkje of tuniek ofzo. PIES GEWOON DOOR. Altijd file van die vrouwen daar. Wat staan ze daar te doen? Drie en een half uur te kleppen met tante Corrie uit Oostenrijk en noodles op te warmen ofzo?![]()
![]()
![]()
Maar goed, als ik naar het herentoilet kan, doe ik dat. Dat getreuzel en wijvengedrag op een wc in groepsverband gaat geheel langs me heen.
bron?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:40 schreef Quasimoto het volgende:
[..]
Kleine tip, van druk zetten bij het plassen wordt je incontinent.
Je hoeft ook geen druk te zetten; je moet gewoon doorpiesen!quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 11:40 schreef Quasimoto het volgende:
[..]
Kleine tip, van druk zetten bij het plassen wordt je incontinent.
lijkt me niet zo handig, staan we straks als man ook nog in die lange rij van de vrouwen....quote:Op donderdag 3 oktober 2019 15:27 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Gewoon helemaal kappen met gescheiden toiletten. Hebben we thuis ook niet.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 07:59 schreef Tailless het volgende:
Ik denk zelf vrouwen wc. Zei moet immers plassen
Iedereen die wel eens toiletten heeft verzorgt weet dat vrouwen viezer zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 11:11 schreef Snakey het volgende:
[..]
Eh, nou. Door mijn dochter kom ik nu redelijk vaak in het dames toilet, waarvan ik altijd dacht dat het schoner zou zijn. Ik weet niet zo goed hoe de dames het voor elkaar krijgen, maar het is soms smeriger dan het heren toilet.
En nee, niet iedereen in het herentoilet gebruikt de urinoirs om te piesen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |