abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189243068
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:36 schreef murp het volgende:
Damestoilet!

Ook is het lastig om als man te kiezen naar welk omkleedhok te gaan voor bijvoorbeeld het schoolzwemmen met je dochter ;(
Gewoon een privéhokje? Zijn er zwembaden die alleen maar grote kleedkamers hebben?
  donderdag 3 oktober 2019 @ 12:38:46 #27
344250 75020
ik weet niet beter
pi_189243925
Ik ga met mijn dochter altijd naar de heren. Ik zie het trouwens wel meer vaders doen
pi_189244283
quote:
Damestoilet!

Ook is het lastig om als man te kiezen naar welk omkleedhok te gaan voor bijvoorbeeld het schoolzwemmen met je dochter ;(
Bij het zwembad hier bepaalde het geslacht van de ouder naar welke kleedkamer je moet. Sta je dan met je dochter tussen de oude blote lullen.
pi_189244300
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:48 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Gewoon een privéhokje? Zijn er zwembaden die alleen maar grote kleedkamers hebben?
Die zijn niet voor de kinderen van zwemles bedoeld.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:12:54 #30
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_189244608
quote:
Die is simpel. Als ik met haar naar zwemmen ga en ze moet omkleden moet ik naar de herenkleedkamer. Dat vind ik ook wat anders dan een toilet trouwens want daar zou je als man zijnde natuurlijk naakte vrouwen/meisjes kunnen tegenkomen.
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 13:50:55 #31
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_189245242
Herentoilet. Haar maakt het weinig uit, maar ik voel me comfortabeler in een herentoilet, nog los van dat het imho daar vaak schoner en rustiger is.
pi_189245510
Over het algemeen opteerde ik het damestoilet (over het algemeen schoner), maar bij beide wel geweest (vooral wanneer de rij bij de dames knetter lang is). Nu kunnen ze zelf naar de dames. Nooit een opmerking over gehad trouwens.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit, haha zie dat de user boven mij het heren toilet schoner vond :7 Zo zie je maar weer, maakt echt niet uit.
pi_189246753
Gewoon helemaal kappen met gescheiden toiletten. Hebben we thuis ook niet.
  donderdag 3 oktober 2019 @ 18:07:42 #34
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_189249192
Grappig, ik had het hier afgelopen weekend met mijn broer over.
Mijn neefje wil niet naar de dames "want hij is een jongetje", dus ik ben met hem naar het herentoilet geweest. Volgens mij was het geen enkel probleem voor de aanwezige heren.
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_189250007
Wat wil je dochter? Die van mij wilde sinds ze drie was naar het meisjestoilet omdat ze zelf ook een meisje is, dan is er geen discussie nodig. :P

Ik ben overigens nooit gek aangekeken daar, een kind is als een ladder voor werklui, je komt overal binnen zonder dat er vragen gesteld worden.
-nee-
pi_189258248
Herentoilet.
pi_189277039
-weg-

[ Bericht 98% gewijzigd door murp op 05-10-2019 08:04:54 ]
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 09:29:03 #38
482973 dagobertE6
ducktales, w00t
pi_189278478
Dsarom gendervrije toiletten.
  zaterdag 5 oktober 2019 @ 09:41:26 #39
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189278659
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 09:29 schreef dagobertE6 het volgende:
Dsarom gendervrije toiletten.
Euh...
And so is the past
pi_189279112
Ik (v) ging met mijn zoontje (8) altijd naar het damestoilet, of liet hem eerst even bij het herentoilet binnenkijken of er niemand was. Zou mijzelf ongemakkelijk voelen wanneer ik eerst langs een rij mannen moet lopen die achter een urinoir staan te pissen. Inmiddels kan die alleen gaan, maar bijvoorbeeld op een snelwegtoilet ( parkeerplaats in Duitsland met alleen een toilet en zonder restaurant) laat ik hem niet alleen naar de mannen gaan, dan moet die maar mee naar de dames.

In het zwembad gaan wij bij voorkeur in een familiekleedkamer, die zijn iets ruimer dan de gewone hokken, maar je hebt wel privacy. Tijdens zwemles maakt het niet zo veel uit, dan zijn meestal alleen de kinderen naakt tijdens het omkleden in de algemene kleedruimtes.
pi_189279985
Ik heb twee zonen en ga met hen altijd mee naar het herentoilet.

Soms staan er mannen ongemakkelijk hun piemel te verstoppen bij het urinior ofzo; maar het scheelt 5803 kilometer file; we duiken zo'n hokje in - plassen alle drie omstebeurt (ja ik dus ook) en zijn met drie minuten weer weg. Klaar.

Nu in verwachting van een dochter... Heb er nu al de smoor over in - ik denk dat ik mijn partner ga meesturen dan. De vrouwentoiletten duren te lang.

Ik heb het altijd als een mysterie beschouwd wat vrouwen daar doen. Ik plas onder een minuut en ben dan weer aangekleed. Broek en onderbroek uit, zitten, plassen, vegen, onderbroek en broek aan. Doorspoelen, handen wassen en wegwezen - kost je hooguit een minuut, maximaal anderhalf wanneer je extra dingen aan hebt zoals een panty/jurkje of tuniek ofzo. PIES GEWOON DOOR. Altijd file van die vrouwen daar. Wat staan ze daar te doen? Drie en een half uur te kleppen met tante Corrie uit Oostenrijk en noodles op te warmen ofzo? :r }:| :X

Maar goed, als ik naar het herentoilet kan, doe ik dat. Dat getreuzel en wijvengedrag op een wc in groepsverband gaat geheel langs me heen.
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
pi_189280148
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 11:28 schreef Kimsywimsy het volgende:
Ik heb twee zonen en ga met hen altijd mee naar het herentoilet.

Soms staan er mannen ongemakkelijk hun piemel te verstoppen bij het urinior ofzo; maar het scheelt 5803 kilometer file; we duiken zo'n hokje in - plassen alle drie omstebeurt (ja ik dus ook) en zijn met drie minuten weer weg. Klaar.

Nu in verwachting van een dochter... Heb er nu al de smoor over in - ik denk dat ik mijn partner ga meesturen dan. De vrouwentoiletten duren te lang.

Ik heb het altijd als een mysterie beschouwd wat vrouwen daar doen. Ik plas onder een minuut en ben dan weer aangekleed. Broek en onderbroek uit, zitten, plassen, vegen, onderbroek en broek aan. Doorspoelen, handen wassen en wegwezen - kost je hooguit een minuut, maximaal anderhalf wanneer je extra dingen aan hebt zoals een panty/jurkje of tuniek ofzo. PIES GEWOON DOOR. Altijd file van die vrouwen daar. Wat staan ze daar te doen? Drie en een half uur te kleppen met tante Corrie uit Oostenrijk en noodles op te warmen ofzo? :r }:| :X

Maar goed, als ik naar het herentoilet kan, doe ik dat. Dat getreuzel en wijvengedrag op een wc in groepsverband gaat geheel langs me heen.
Kleine tip, van druk zetten bij het plassen wordt je incontinent.
pi_189280608
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 11:40 schreef Quasimoto het volgende:

[..]

bron?
pi_189284679
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 oktober 2019 11:40 schreef Quasimoto het volgende:

[..]

Je hoeft ook geen druk te zetten; je moet gewoon doorpiesen!
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
pi_189293630
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 15:27 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Gewoon helemaal kappen met gescheiden toiletten. Hebben we thuis ook niet.
lijkt me niet zo handig, staan we straks als man ook nog in die lange rij van de vrouwen....
pi_189293680
Ik denk zelf vrouwen wc. Ze moet immers plassen

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-10-2019 12:40:19 ]
pi_189295045
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 07:59 schreef Tailless het volgende:
Ik denk zelf vrouwen wc. Zei moet immers plassen
;(

[ Bericht 1% gewijzigd door mschol op 06-10-2019 11:45:57 ]
  vrijdag 11 oktober 2019 @ 16:44:21 #48
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_189383718
Ik ga altijd naar de heren wc.
Ik ben wel eens met haar naar de dames geweest, maar vond het toch raar toen er een paar dames binnen kwamen lopen en ik daar zo stond.
En er is verder geen man die het vreemd vind dat een meisje op de wc zit bij de heren met haar vader in de buurt.

Is dus meer voor mijzelf dan zo zeer voor het kind. Voel me er gewoon zelf gemakkelijker bij.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_189390772
Grappig wel dat man op dames wc een probleem zou kunnen zijn als het allemaal afgesloten hokjes zijn.
pi_189395551
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2019 11:11 schreef Snakey het volgende:

[..]

Eh, nou. Door mijn dochter kom ik nu redelijk vaak in het dames toilet, waarvan ik altijd dacht dat het schoner zou zijn. Ik weet niet zo goed hoe de dames het voor elkaar krijgen, maar het is soms smeriger dan het heren toilet.

En nee, niet iedereen in het herentoilet gebruikt de urinoirs om te piesen.
Iedereen die wel eens toiletten heeft verzorgt weet dat vrouwen viezer zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')