Moordenaars gaan vaak kwetsend te werkquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:36 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Ah, touche, kanttekening "zolang ze er anderen ook niet mee kwetsen"
Het gaat soms wel langzaam inderdaad.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Mwah, kijk naar de slavernij en zwarte piet. Dat is best een pittig aantal generaties.
Als ze niet gelukkig zijn ook nietquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als 2 mensen van hetzelfde geslacht met elkaar gelukkig zijn dan ga ik dat niet bekritiseren.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:38 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
We zullen het wel horen als Voxs uitgescrolled is.
Ah, niet MC, maar een andere kookshowquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
is ook niet dat ik het bij deze zag hoor, maar bij amerika/VK op TLC vaak voorbij zien komen.
Mijn moeder was geweldig, mijn pa het tegenovergestelde. Die heeft de buitenlandse vriendjes van mijn oudste zus wel het huis uit gejaagd.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We hebben dezelfde moeder gehad.
Oh die is ook goedquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger was homo zijn geen probleem. Bij de Romeinen was het zeer acceptabel.
Helemaal eens. Daarnaast denk ik dat de aversie tegen homofilie etc. een soort van overlevingsmeganisme is van de mens. Want er moet instinctief volgens het brein voortgeplant worden.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb geen respect voor neonazi's en moordenaars kun je hun gang niet laten gaan.
Deze dan? Het zijn er wel 3quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Oh die is ook goedMaar ik bedoelde..verdorie ik heb het beeld van de yt onthouden, maar niet het nummer. Twee vrouwen, zwart/wit of sepia kleur. een gitaartje of ukelala in de handen.
oeh een trioquote:
De Grieken ook niet.Vandaar de uitdrukking.Op zijn Grieks.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vroeger was homo zijn geen probleem. Bij de Romeinen was het zeer acceptabel.
Mijn vader zou zeggen: Die hangen we apart, maar die man heeft wel vaker van die ongepaste opmerkingenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:40 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Mijn moeder was geweldig, mijn pa het tegenovergestelde. Die heeft de buitenlandse vriendjes van mijn oudste zus wel het huis uit gejaagd.
En dan wel zo hypocriet zijn dat je beste vriend ook donker is "Ja maar dat is 1 van de goeien"
Waar zit hij dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:39 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gaan we rellen in VBL.![]()
![]()
![]()
Free Mario..
In de SC? Op Fok?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Hebben we een moordenaar? Zou me niets verbazen..
Het had wel gewerkt waarschijnlijk. Maybe. Ik ben 't al een tijdje een beetje zat hier.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
oeh een trio![]()
Die! Ik ga hem gelijk opslaan. Ik wilde die posten met amberalert, maar dat duurde je dus te lang
Precies, ik vond je opmerking niet zo lief, met uit mijn hoofd 'een drol neemt dat over van internet'. Ik vond het niet aardig dat je Amphorapotje met een drol vergeleek en daar reageerde ik op. En dat zal ik blijven doen want ik vind Amphorapotje een erg sympathieke user. Je mag mij voor alles uitmaken, maar niet de mensen die ik sympathiek vind. En dit op persoonlijke titel als user. En misschien heb ik jouw opmerking verkeerd gelezen, dat gebeurt nu een maal als je de non verbale communicatie mist. Als je over enige communicatieve vaardigheden beschikt, kan je je afvragen of ik je opmerking verkeerd heb begrepen. Maar nee 'het is een blauwe' van een ander subforum, wat doet die hier!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat goed lezen niet meevalt bewees je al toen je je meende te moeten bemoeien met mijn post aan amphorapotje.
Mijn pa is sowieso een rare. Hij schijnt nogsteeds te ontkennen dat mijn oudste zus ook maar bestaat. Tijdje terug kreeg mijn jongste zusje een fb berichtje "Ik ben nog steeds je vader".quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:43 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mijn vader zou zeggen: Die hangen we apart, maar die man heeft wel vaker van die ongepaste opmerkingen
Wat moeten we nou zonder Lyza!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het had wel gewerkt waarschijnlijk. Maybe. Ik ben 't al een tijdje een beetje zat hier.
We'll see.
Helaas is het nu ook een raar moment.... Ik ben er met vlagen.. Fijn je weer even te treffen iigquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het had wel gewerkt waarschijnlijk. Maybe. Ik ben 't al een tijdje een beetje zat hier.
We'll see.
Wel jammer idd Scrut zijn we ook al kwijt aan de liefdequote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog één van je skaaip chickies worden.
Ah, dat is een goed idee.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog één van je skaaip chickies worden.
Ja, die heeft helemaal geen tijd meer voor ons.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel jammer idd Scrut zijn we ook al kwijt aan de liefde
Ditoquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Helaas is het nu ook een raar moment.... Ik ben er met vlagen.. Fijn je weer even te treffen iig
Oh, komt die ook niet meer?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:47 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wel jammer idd Scrut zijn we ook al kwijt aan de liefde
Dat krijg je als mensen een invulling krijgen in hun leven. Dan komen ze hier niet meer dagelijks. Dan maken ze zich niet meer zo sappel. Hoop dat ie het heeft gevonden en nog lang wegblijftquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die heeft helemaal geen tijd meer voor ons.
Ondanks de minderheid in de senaat, is dit toch een aardige deuk aan het worden voor Trumpiequote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:51 schreef Recce het volgende:
A senior U.S. official described the mood within the White House as "a Category 5 storm."
Mijn stem heb je al eens gehoord, sort off, dus dat zou ik nog wel aankunnen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Wel zonder beeld en met stemvervorming uiteraard.
Ik volg dat topic in POL omdat er veel updates komen rond de situatie. Het is gewoon krankzinnigquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:51 schreef Recce het volgende:
A senior U.S. official described the mood within the White House as "a Category 5 storm."
Whut, dus men komt hier alleen maar als ze geen invulling van hun leven hebben?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:52 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat krijg je als mensen een invulling krijgen in hun leven. Dan komen ze hier niet meer dagelijks. Dan maken ze zich niet meer zo sappel. Hoop dat ie het heeft gevonden en nog lang wegblijft
Andersom kan ik het niet aan.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mijn stem heb je al eens gehoord, sort off, dus dat zou ik nog wel aankunnen.
Echt, zo jammer, sommige mensen zullen internet nooit begrijpen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut, dus men komt hier alleen maar als ze geen invulling van hun leven hebben?
Ja, vandaag ook weer een boel nieuws en een totaal krankzinnige persconferentie van Trump met meer leugens dan ooit.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik volg dat topic in POL omdat er veel updates komen rond de situatie. Het is gewoon krankzinnig
Ja duh, hij komt van mij ook. Logisch.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch zijn die Tanya's wel een soort country folk achtig
Ja, de mensen die hier nu nog zitten, hebben geen invulling. Een triest lot brengt ons samen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:52 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat krijg je als mensen een invulling krijgen in hun leven. Dan komen ze hier niet meer dagelijks. Dan maken ze zich niet meer zo sappel. Hoop dat ie het heeft gevonden en nog lang wegblijft
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de mensen die hier nu nog zitten, hebben geen invulling. Een triest lot brengt ons samen.
Als ik m'n eigen stem hoor, is het vreselijk!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nah, hoezo niet? Of praat je te plat?
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik m'n eigen stem hoor, is het vreselijk!Dat accent!
Ik praat heel snel. Tuuterdetuut.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo ik praat wel plat zeg, ik moest even een paar gesprekken van mezelf opnemen gawdd
Ik ken genoeg tukkers. Dut mie niks.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja ik ookquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik praat heel snel. Tuuterdetuut.
Het is wachten op of de Reps van een zinkend schip gaan springen of de boel echt gaan spinnen.. Ik hoop het eerste, anders is er weinig hoop voor Amerikaquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, vandaag ook weer een boel nieuws en een totaal krankzinnige persconferentie van Trump met meer leugens dan ooit.
En ik kan heel goed zingen !quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:58 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nou zo scherp ben ik niet na die 3 uur op het balkon
Je doet het vast best leuk!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En ik kan heel goed zingen !
Oh.....wacht even..
Huh? ken joe platpraoten?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo ik praat wel plat zeg, ik moest even een paar gesprekken van mezelf opnemen gawdd
Die ken je natuurlijk via mootie.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik ken genoeg tukkers. Dut mie niks.
Ja, als ik inzet, loopt de zaal leeg.quote:
Ik heb ook lichtelijk te lange ooos aan aaasquote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds spannender. Het is naar een soort climax aan het opbouwen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Het is wachten op of de Reps van een zinkend schip gaan springen of de boel echt gaan spinnen.. Ik hoop het eerste, anders is er weinig hoop voor Amerika
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik was aan het youtuben en toen stond dit in mijn lijst
Ah wel nee. Ik hou ervan als mensen lol hebben in zingen. Maakt niet uit of ze "talent" hebben of niet. Als mensen er zelf maar plezier in hebben.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, als ik inzet, loopt de zaal leeg.
Is dat tijdens het praten of tussen de lakens?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb ook lichtelijk te lange ooos aan aaas
Je verdraait mijn woorden. Als je verliefd bent heb je niet zoveel behoefte om hier te komen, omdat je daar druk mee bent. Nergens zeg ik dat mensen die hier komen verder niets zinvols te doen hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de mensen die hier nu nog zitten, hebben geen invulling. Een triest lot brengt ons samen.
Bij die vocaroo van jou van tig jaar geleden viel dat nauwelijks te horen hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb ook lichtelijk te lange ooos aan aaas
Kan ook niet anders. The biggest bestes greatest exit of them all!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Het wordt wel steeds spannender. Het is naar een soort climax aan het opbouwen.
Beiden uiteraard!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is dat tijdens het praten of tussen de lakens?
En dansen!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En ik kan heel goed zingen !
Oh.....wacht even..
Waarom heb ik die nooit gehoord?!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij die vocaroo van jou van tig jaar geleden viel dat nauwelijks te horen hoor.
Ja dat wel !quote:
Ik hoor het zelf als ik onder mijn in het westen wonende familie benquote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij die vocaroo van jou van tig jaar geleden viel dat nauwelijks te horen hoor.
En als je liefde nu hier zit?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:01 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je verdraait mijn woorden. Als je verliefd bent heb je niet zoveel behoefte om hier te komen, omdat je daar druk mee bent. Nergens zeg ik dat mensen die hier komen verder niets zinvols te doen hebben.
Heb je iemand op 't oog?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En als je liefde nu hier zit?
Ja, maar het zo opvatten zou saai zijn. Het moet hier wel een beetje levendig blijven.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:01 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je verdraait mijn woorden. Als je verliefd bent heb je niet zoveel behoefte om hier te komen, omdat je daar druk mee bent. Nergens zeg ik dat mensen die hier komen verder niets zinvols te doen hebben.
Ik ben blij jou te zien.quote:
Dat waren nog eens tijden.quote:
Tja dan moet je zien dat je die versiert, en als dat lukt zien we pozeldiwong voorlopig ook niet meer. En haar lover ook niet meer. Wie is het?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En als je liefde nu hier zit?
Eigenlijk moet er een soort Truman show voor Trump worden gemaakt. Dan kan-ie daar lekker in verder kloten, terwijl de rest van de mensheid verder met hun leven gaat. Ergens een nep Witte Huis met een TV waarop FOX-nieuws te zien is.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kan ook niet anders. The biggest bestes greatest exit of them all!
Die is wel redelijk briljantquote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een soort Truman show voor Trump worden gemaakt. Dan kan-ie daar lekker in verder kloten, terwijl de rest van de mensheid verder met hun leven gaat. Ergens een nep Witte Huis met een TV waarop FOX-nieuws te zien is.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben blij jou te zien.![]()
Maar weet niet of het wederzijds is.
Ik zou het Voxs lief vragen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Waarom heb ik die nooit gehoord?!
Je keutel intrekken noemen ze dat volgens mijquote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar het zo opvatten zou saai zijn. Het moet hier wel een beetje levendig blijven.
Je kan aan mij wel horen dat ik Amsterdams ben volgens mij. Zelf hoor ik het niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben accent vrij ondanks dat ik merendeel van mijn leven in Gelderland woon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |