Beiden uiteraard!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is dat tijdens het praten of tussen de lakens?
En dansen!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:59 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En ik kan heel goed zingen !
Oh.....wacht even..
Waarom heb ik die nooit gehoord?!quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij die vocaroo van jou van tig jaar geleden viel dat nauwelijks te horen hoor.
Ja dat wel !quote:
Ik hoor het zelf als ik onder mijn in het westen wonende familie benquote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij die vocaroo van jou van tig jaar geleden viel dat nauwelijks te horen hoor.
En als je liefde nu hier zit?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:01 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je verdraait mijn woorden. Als je verliefd bent heb je niet zoveel behoefte om hier te komen, omdat je daar druk mee bent. Nergens zeg ik dat mensen die hier komen verder niets zinvols te doen hebben.
Heb je iemand op 't oog?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En als je liefde nu hier zit?
Ja, maar het zo opvatten zou saai zijn. Het moet hier wel een beetje levendig blijven.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:01 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je verdraait mijn woorden. Als je verliefd bent heb je niet zoveel behoefte om hier te komen, omdat je daar druk mee bent. Nergens zeg ik dat mensen die hier komen verder niets zinvols te doen hebben.
Ik ben blij jou te zien.quote:
Dat waren nog eens tijden.quote:
Tja dan moet je zien dat je die versiert, en als dat lukt zien we pozeldiwong voorlopig ook niet meer. En haar lover ook niet meer. Wie is het?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:03 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En als je liefde nu hier zit?
Eigenlijk moet er een soort Truman show voor Trump worden gemaakt. Dan kan-ie daar lekker in verder kloten, terwijl de rest van de mensheid verder met hun leven gaat. Ergens een nep Witte Huis met een TV waarop FOX-nieuws te zien is.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Kan ook niet anders. The biggest bestes greatest exit of them all!
Die is wel redelijk briljantquote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Eigenlijk moet er een soort Truman show voor Trump worden gemaakt. Dan kan-ie daar lekker in verder kloten, terwijl de rest van de mensheid verder met hun leven gaat. Ergens een nep Witte Huis met een TV waarop FOX-nieuws te zien is.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:04 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ben blij jou te zien.![]()
Maar weet niet of het wederzijds is.
Ik zou het Voxs lief vragen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Waarom heb ik die nooit gehoord?!
Je keutel intrekken noemen ze dat volgens mijquote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar het zo opvatten zou saai zijn. Het moet hier wel een beetje levendig blijven.
Je kan aan mij wel horen dat ik Amsterdams ben volgens mij. Zelf hoor ik het niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben accent vrij ondanks dat ik merendeel van mijn leven in Gelderland woon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |