Onzin, als je een penalty mist verdien je het net zo min.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een helft. 2-0 was niet eens onterecht geweest
Als je Cil op je penis laat blazen krijgt die nog bollere ogenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:48 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
haha ja na die eerste goal, die ogen, heerlijk
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je Cil op je penis laat blazen krijgt die nog bollere ogen
Damn Rutger, leeft ie nog??quote:
Slijptol > Rutgerquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:50 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Damn Rutger, leeft ie nog??
Zijn Rutger leert stappen filmpjes waren best wel hilarisch
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:50 schreef RipCity het volgende:
Staat die heineken commercial ergens op YouTube?
Aad deelt nog even een steek uit.twitter:aad300 twitterde op woensdag 02-10-2019 om 21:47:35Nee Ziyech kan niet bij een topclub spelen 🖐🖐🖐#valaja 0-2 rust Derksen-vd Gijp🙈⚽️ reageer retweet
"college" marketingquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
die kreeg ik vorige week tijdens college marketing
Zeker! Genotquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:50 schreef RipCity het volgende:
Staat die heineken commercial ergens op YouTube?
Nee die hebben meestal piemels. Ik ben al 2x in Azie geweest. Gevaarlijke shit.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
poepz0r kan je ook een asian posteneen lekkere aziatische chick
Speelt ie al grgrquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:52 schreef MC-Morgan het volgende:
Aad deelt nog even een steek uit.twitter:aad300 twitterde op woensdag 02-10-2019 om 21:47:35Nee Ziyech kan niet bij een topclub spelen 🖐🖐🖐#valaja 0-2 rust Derksen-vd Gijp🙈⚽️ reageer retweet
Die waren goud jaquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:50 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Damn Rutger, leeft ie nog??
Zijn Rutger leert stappen filmpjes waren best wel hilarisch
tip:quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee die hebben meestal piemels. Ik ben al 2x in Azie geweest. Gevaarlijke shit.
neequote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is deze ook van La Case de Papel, nee toch?
twitter:TolkvanAad twitterde op woensdag 02-10-2019 om 21:53:55Ik bedoel hier dat Hakim Ziyech wél bij een topclub kan spelen en zwaai naar iedereen die dat niet vindt. Valencia - Ajax staat bij rust 0-2. Johan Derksen en Van der Gijp maakten de doelpunten zonder te kijken. Bal. https://t.co/D4ZrKrivLz reageer retweet
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:52 schreef MC-Morgan het volgende:
Tip:quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:54 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
tip:
vluchtje Barcelona
tinder installeren
profit
Wel een lekkertje hoorquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tip:
Bezoek Indonesie, neem 5 dollar mee en je neukt 2 wijven
Hier kan ik écht de hele avond naar kijken, godverdomme wat lekkerquote:
ik wens jou de rest van je leven een hele milde kriebelhoest toequote:
Dit gaat net iets te ver.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:56 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik wens jou de rest van je leven een hele milde kriebelhoest toe
afgevinktquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit gaat net iets te ver.
TR gemaakt.
Pierie loopt warm allenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:57 schreef Szura het volgende:
Wedden dat Veltman binnen een kwartier z’n tweede geel pakt
Waar is Scarface om te vertellen over matchfixing?quote:
Daar gaat mijn bonerquote:
Waarom heb jij zo'n vervuilende UI?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:58 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Waar is Scarface om te vertellen over matchfixing?
goed punt, stamt nog uit 2007. Ik krijg er zelf ook oogaids van.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom heb jij zo'n vervuilende UI?
Scarface is zich aan het voorbereiden op een school shooting voor zijn USA integratie allenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:58 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
ff fetlife leeg trekken <3quote:
Allemaal de schuld van Joker.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Scarface is zich aan het voorbereiden op een school shooting voor zijn USA integratie allen
ik las verkrachtingquote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:58 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is ook nog niet beslist. Als ze elkaar zoveel ruimte blijven geven gaan er echt meer doelpunten vallen.quote:
Announce iets anders.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:59 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
goed punt, stamt nog uit 2007. Ik krijg er zelf ook oogaids van.
soja yoghurt uit Brazilie allenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:00 schreef fetX het volgende:
Ik heb er even yoghurt bij gepakt. Om de boeren te steunen.
hmm nog nooit tumblr gebruikt, eens checken thanksquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Femdom tumblr intikken, enjoy. Tumblr goden
Voor de toeschouwer wel de leukste potjes zo met twee voetballende ploegen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd is ook nog niet beslist. Als ze elkaar zoveel ruimte blijven geven gaan er echt meer doelpunten vallen.
Tumblrquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Valencia wil vooral irriteren en schoppen heb ik het ideequote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor de toeschouwer wel de leukste potjes zo met twee voetballende ploegen.
Mag daar nog ero spul op danquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:00 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Weet niet of Charlotte het goed vindt dat we die delenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:02 schreef KingRoland het volgende:
[..]
laat jij dan een goede video zien morty
Oscar kan een veto uitspreken dus maak je maar geen zorgen makker.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet niet of Charlotte het goed vindt dat we die delen
Wie is Oscarquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:03 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Oscar kan een veto uitspreken dus maak je maar geen zorgen makker.
Ritualsgenotquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:03 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet niet of Charlotte het goed vindt dat we die delen
zodra hij de bal uit de goal haalde jaquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Cil had die klemvast gehad.
Rituals hahah. Had laatst zon douchegel cooling nog wat. Godverdomme mn balzak stond in de fik joh gek de teringquote:
Rita Verdonk is het hier niet mee eens.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:04 schreef TLC het volgende:
Kunnen ze Onana n Nederlands paspoort geven en vergeten dat hij al voor Kameroen gekeept heeft ?
Rita kende melkenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:05 schreef fetX het volgende:
[..]
Rita Verdonk is het hier niet mee eens.
Lekker op t doppiequote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rituals hahah. Had laatst zon douchegel cooling nog wat. Godverdomme mn balzak stond in de fik joh gek de tering
Jaloers?quote:
Mint troepquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rituals hahah. Had laatst zon douchegel cooling nog wat. Godverdomme mn balzak stond in de fik joh gek de tering
Ja manquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee dit is de karma van de pech die we tegen Spurs hadden genot
Nee, dat kan je niet zeggen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:07 schreef Parafernalia het volgende:
Nou het zit in elk geval niet tegen
Nouja gelukkig maar, want jullie winnen ook nietquote:
genotequote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:08 schreef KingRoland het volgende:
Sorry jongens ik liet mij even gaan
Vorig jaar wonnen ze 15 x in de laatste 5 minuten ofzoquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:08 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nouja gelukkig maar, want jullie winnen ook niet
Je zou maar mod zijn of zijn geweest op fok.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is niet het taalgebruik wat bij een ex-mod hoort
Spurs revisited, twee goals in 5 minuten tegenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:09 schreef skysherrif het volgende:
Je zou zeggen, je scoort de 2e, je gaat nu wel iets minder diep spelen
Maar we spelen nog dieper
Je zou maar Pascanus heten.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je zou maar mod zijn of zijn geweest op fok.
Dan heb je echt geen leven.
Wie?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je zou maar Pascanus heten.
Logisch met al die ruimte die ze krijgenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:09 schreef Slobeend het volgende:
Iedere aanval van Valencia is gevaarlijk.
Zondag biechten.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:08 schreef KingRoland het volgende:
Hey, dit zijn mijn teksten.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:56 schreef Oscar. het volgende:
[..]
ik wens jou de rest van je leven een hele milde kriebelhoest toe
eets eens een Marsquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:08 schreef KingRoland het volgende:
Op de knietjes voor de dominee.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker met wat mannenpap van de dominee in de mond allen
GMTAquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hey, dit zijn mijn teksten.
Mooiste dagen van mn leven. Ik keek erna uit.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Op de knietjes voor de dominee.
quote:
Dat was tweequote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:11 schreef Szura het volgende:
Donny heeft ook echt 1 bal goed geraakt he, per ongeluk zelfs
We hebben ze een uur laten uitrazenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het gaat nu lopen, combinaties zoeken, helemaal gek maken
In een wedstrijd als deze is ie niet op zijn bestquote:
Zelfs Onanaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:19 schreef KingRoland het volgende:
ER WORDT GESPOILED MODS DOE IETS VERDOMME
Yes, goed plan.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 22:23 schreef BB-King het volgende:
Misschien een idee om een frisse Neres in te brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |