Of riksjaonline...quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wij w willen volgende keer ook weg zonder massaal toerisme ( tui etc.. ) welke sites gebruiken jullie om te zoeken ? (Dm is fijn)
Ik heb oefeningen gehadquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:15 schreef AnneX het volgende:
@:mini:...Hoef je niet Nuchter te blijven? voor de zekerheid...
Ziet er heerlijk uit, Bloes & golfer.
Vanaf wanneer kun je je vakantieplannen in de agenda van de afdeling droppen?
Wij zijn 2 x naar twee verschillende bestemmingen terug geweest.
Gewoon omdat het ‘bekend’ was en mn.X erg onrustig is in zg. missen van bezienswaardigheden.
En tķch - in mei jl. - na 15 jaar weer andere dingen gezien/gedaan op Sicilië.
Gewoon keuzestress en de lokatie kwam voorbij in een krantenadvertentie.
@:Whiskers: arm tillen (met lichtgebogen elleboog) opzij tot max. 70o, dus ķnder schouderhoogte...
en 15o vķor/áchter lichaam.
Nope. Wel gevraagd, maar ze gaan er op de verlosafdeling gewoon vanuit dat vrouwen die daar binnenkomen eten in hun maag hebben en da's weliswaar een béétje lastig bij acute operaties, maar over het algemeen wel zo prettig voor het energieniveau van de bevallende damesquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:15 schreef AnneX het volgende:
@:mini:...Hoef je niet Nuchter te blijven? voor de zekerheid...
JA STEL JE VOOR DAT HEEL CUL ACHTER JE AAN KOMT HEquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Wij w willen volgende keer ook weg zonder massaal toerisme ( tui etc.. ) welke sites gebruiken jullie om te zoeken ? (Dm is fijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hellup.
Zķ handig met boxen van HF.![]()
Modderigquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:05 schreef minilot het volgende:
Hoi en dank!
Hoe is weer 'vettig'?#benieuwd
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:23 schreef AnneX het volgende:
Verder is het hier crisis.
Mn.X is aan het ”opruimen” op zijn manier.
D.w.z. alle hoeken VIJF tegelijk !uitruimen, sorteren en ws. terugstouwen.
Dat laatste kan hij erg goed.Niet toestaan, dat hoardergedrag. Meuk gewoon weggooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hellup.
Succes daar en groetjes aan de mr.!Let me see you stripped down to the bone
Het is een familie gen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:25 schreef minilot het volgende:
[..]
Niet toestaan, dat hoardergedrag. Meuk gewoon weggooien.
Succes daar en groetjes aan de mr.!
Dat laatste kan hij erg goed.Och ermSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hellup.
Zķ handig met boxen van HF.
We have far more in common than that which devides us..
Dat laatste kan hij erg goed.Geef hem 1 uur de tijd, en anders bel je een containerbedrijfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hellup.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Dat laatste kan hij erg goed.Oh ik voel je. Mijn man kan ook niks weggooien. Als we eens ruzie hebben is het eigenlijk altijd om dat soort dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hellup.
I solemnly swear i'm up to no good
Zolder.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat doe je dan met oud spul?
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geef hem 1 uur de tijd, en anders bel je een containerbedrijf
Al scrollend las ik dit per abuis als een reactie op mij.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geef hem 1 uur de tijd, en anders bel je een containerbedrijf
En af en toe onopgemerkt dingen weggooien? Of weet hij precies wat er in huis is?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:43 schreef AnneX het volgende:
[..]werkt niet.
Sowieso werken dreigementen en sancties niet.
Voor mijn eigen gezond negeren en écht af en toe gewoon een kokhalsreflex wanneer ik de zooi bewust opmerk.
Tralala.
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Al scrollend las ik dit per abuis als een reactie op mij.
Dat zijn ook rukdingen, vermijden tenzij gebroken schouder en dat soort ellende. Maar echt zo kort mogelijk. Verneukt heel je natuurlijke bewegingsprogramma's en geeft dan juist klachtenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 10:40 schreef Kaatje1 het volgende:
Ergorest, wist niet dat dat de naam was. Lang geleden moeten gebruiken, wat een ellende. Collega kon er goed mee overweg, ik niet.
Wat denk je?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:49 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En af en toe onopgemerkt dingen weggooien? Of weet hij precies wat er in huis is?
[..]
Een kokhalsreflex?? Hoe dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:43 schreef AnneX het volgende:
[..]werkt niet.
Sowieso werken dreigementen en sancties niet.
Voor mijn eigen gezond negeren en écht af en toe gewoon een kokhalsreflex wanneer ik de zooi bewust opmerk.
Tralala.
[..]
Ik had armproblemen vanuit nek/schouders (RSI noemden ze het), dus liep met 2 mitella's (want mocht niet hangen) en met zo'n ding kon ik nog wat werken, nou nee, ik niet, dingen gingen alle kanten op behalve de goede.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zijn ook rukdingen, vermijden tenzij gebroken schouder en dat soort ellende. Maar echt zo kort mogelijk. Verneukt heel je natuurlijke bewegingsprogramma's en geeft dan juist klachten
Owhquote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat zijn ook rukdingen, vermijden tenzij gebroken schouder en dat soort ellende. Maar echt zo kort mogelijk. Verneukt heel je natuurlijke bewegingsprogramma's en geeft dan juist klachten
Gewoon, langs de gestapelde zaken lopen - bewust worden van dat alles en danquote:
Absoluut niet gebruiken bij RSI wmb, maar goed, daar heb je nu niks aanquote:Op donderdag 3 oktober 2019 14:08 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik had armproblemen vanuit nek/schouders (RSI noemden ze het), dus liep met 2 mitella's (want mocht niet hangen) en met zo'n ding kon ik nog wat werken, nou nee, ik niet, dingen gingen alle kanten op behalve de goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |