@Piet_piraat waar ben je ouwe schuinsmarcheerder!quote:
Die is er nog wel hoor, denk ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 02:01 schreef vosss het volgende:
[..]
@:Piet_piraat waar ben je ouwe schuinsmarcheerder!
Ja dat lijkt mij ook, maar 2 nicks van hem zijn op anoniem kennelijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 02:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Die is er nog wel hoor, denk ik.
Ik snap dat anoniem niet, maar ok, hoop dat hij dit leestquote:Op donderdag 3 oktober 2019 02:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook, maar 2 nicks van hem zijn op anoniem kennelijk.
Ik zla hem eens mailen als ik eraan denk. Heb zijn mail nog wel ergens.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 02:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik snap dat anoniem niet, maar ok, hoop dat hij dit leest
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 02:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zla hem eens mailen als ik eraan denk. Heb zijn mail nog wel ergens.
Ja maar dat wassie al veel langer. Die kerel was 20 jaar geleden al een ouwe lul. Heb ff gevraagd in radio 49 reeks, daar zat hij vroeger ook veel.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 02:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Maar niet iedereen wil dat, volgens mij was hij opa geworden
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 02:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar dat wassie al veel langer. Die kerel was 20 jaar geleden al een ouwe lul. Heb ff gevraagd in radio 49 reeks, daar zat hij vroeger ook veel.
De scene was niet alleen gruwelijk maar ook interessant. Ik kreeg een geloofwaardig beeld wat kielhalen inhield. Buiten dat, heel de serie zat wel goed in elkaar. Gebaseerd op ware feiten. Nederlands tintje ook nog. Allerlei piraten vanuit Europa bezigden hun piraterij op of in de omgeving van de Bahama's, Nassau, als in Willhelmus van Nassau. Direct na deze boeiende serie ging ik ook gelijk googelen hoe dat ook al weer zat. Al die Europeanen die toen ver van Europa, in het Caraibisch gebied, piraat gingen spelen en worden. Dat is best wel interessant en hoe dat in die serie gepresenteerd werd kwam best geloofwaardig over.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok dan ga ik misschien toch ff kijken. Hoeveel afleveringen zijn dat?
Black Sails kinderachtig? Wtf klopt niks van. Alle seizoenen staan er trouwens op, het verhaal is compleet. Een van m'n favorieten.quote:
Noem nog 2 films dan? Dat zijn voor zo ver ik weet echt de enige 2 kutfilm waarin ze dat geprobeerd hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:45 schreef epicbeardman het volgende:
En dan heb je nog al die films zoals Ghostbusters, Oceans 8.
Dit heeft allemaal maar 1 doel, propaganda vanuit hollywood dat vrouwen ook zware banen kunnen hebben en weet ik het wat terwijl ze achter het aanrecht blad horen.
Je ziet het zelfs terug in shows zoals Game of Thrones (die ook vernaggeld is sinds die PC culture hype in beweging is gekomen)
Stranger things is een parel in een berg strontquote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:03 schreef LXIV het volgende:
Na breaking bad eigenlijk niks goeds meer gezien. Die Netflix originals zijn altijd flap en suf
Het ja gratis, dus waarom klagenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 05:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Disney+ is het ook net niet allemaal.
Ik vind sully wel wat weg hebben van hefquote:
Ja gaat over piraten en is echt een goede serie en staat er compleet opquote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat wat?
Ik heb geen zin om een serie te kijken die ineens halverwege stopt of waar de volgende seizoenen nog niet van uit zijn of iets. Staat dit er compleet op en gaat het over piraten?
Maar hoe kan je in 2019 nog pro-Trump zijn? Gast is een losgeslagen mafketel. Dat je in eerste instantie op hem stemde uit protest kan ik nog inkomen, maar als je hem na alles wat er is gebeurd nog stééds steunt, is er echt een steekje bij je los. Meerdere steekjes.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:47 schreef Harlekien het volgende:
Linkse boomknuffel gehalte en anti trump is indd een groot deel netflix
Hoe zou je dat willen hosten dan? Dat is duurst bij zo'n platform, dat het op servers moet staan, goed kan scalen, een goede UI heeft (waar open source devs niet echt om bekend staan). Het klinkt leuk, maar het is behoorlijk lastig in de praktijk, om zoiets te doen zonder winstoogmerkquote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:17 schreef CarbonC het volgende:
Tijd voor een open-broncode-zonder-winstoogmerk-platform waar producenten zelf hun materiaal kunnen neerzetten en waar de opbrengsten (vrijwel) geheel aan de makers ten goede komen. Exit conservatieve Amerikaanse dictatuur en dstaverzamelaars.
Ga eens objectief kijken wat de man heeft gepresteerd, kijk ook eens naar wat Obama heeft gepresteerd en kom dan eens terug. Tuurlijk is het een aparte vent, maar beoordeel hem eens op waarvoor hij is ingehuurd.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:28 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Maar hoe kan je in 2019 nog pro-Trump zijn? Gast is een losgeslagen mafketel. Dat je in eerste instantie op hem stemde uit protest kan ik nog inkomen, maar als je hem na alles wat er is gebeurd nog stééds steunt, is er echt een steekje bij je los. Meerdere steekjes.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:47 schreef Solotovski het volgende:
Ik vind de films van Netflix zelf over het algemeen zwaar kut
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:54 schreef Kamover het volgende:
[..]
Ga eens objectief kijken wat de man heeft gepresteerd, kijk ook eens naar wat Obama heeft gepresteerd en kom dan eens terug. Tuurlijk is het een aparte vent, maar beoordeel hem eens op waarvoor hij is ingehuurd.
Ik vind het doodeng hoe de media een democratisch gekozen president behandeld en het volk ophitst. Zowel in NL als in de VS. Vanaf dag 1 is er blinde haat en een heksenjacht om de man in een kwaad daglicht te stellen. Hij kan vanaf dag 1 werkelijk niks goed doen. En Obama kon vanaf dag 1 niks fout doen. Het contrast is enorm. Aan de ene kant ook verhelderend want zo kun je direct zien welk medium objectief nieuws verslaat en welk medium politiek activistisch is.
Hoi Yasserquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:20 schreef speknek het volgende:
In zo'n alt rechtse bubbel terecht komen dat je niet eens meer van Netflix kan genieten, hoe kut moet je leven dan zijn.
Goed verhaal, lekker kort ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:54 schreef Kamover het volgende:
[..]
Ga eens objectief kijken wat de man heeft gepresteerd, kijk ook eens naar wat Obama heeft gepresteerd en kom dan eens terug. Tuurlijk is het een aparte vent, maar beoordeel hem eens op waarvoor hij is ingehuurd.
Ik vind het doodeng hoe de media een democratisch gekozen president behandeld en het volk ophitst. Zowel in NL als in de VS. Vanaf dag 1 is er blinde haat en een heksenjacht om de man in een kwaad daglicht te stellen. Hij kan vanaf dag 1 werkelijk niks goed doen. En Obama kon vanaf dag 1 niks fout doen. Het contrast is enorm. Aan de ene kant ook verhelderend want zo kun je direct zien welk medium objectief nieuws verslaat en welk medium politiek activistisch is.
Vooral naar de Nederlandse / Netflix propaganda luisterenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:28 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Maar hoe kan je in 2019 nog pro-Trump zijn? Gast is een losgeslagen mafketel. Dat je in eerste instantie op hem stemde uit protest kan ik nog inkomen, maar als je hem na alles wat er is gebeurd nog stééds steunt, is er echt een steekje bij je los. Meerdere steekjes.
Ik kijk amper nederlandse tv, lul niet zo slapquote:Op donderdag 3 oktober 2019 13:59 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Vooral naar de Nederlandse / Netflix propaganda luisteren
Ook niet op de piratenzenders?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja vin je het gek, er zijn bijna geen piraten op tv!!!!!
Helaas niet.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 02:20 schreef vosss het volgende:
[..]
@:m1st1g weet jij wat van Schvvmert terecht gekomen is en waarom hij op anoniem gegaan is?
Matige reactiequote:Op donderdag 3 oktober 2019 12:11 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort ook.
Ga zelf maar objectief kijken.
Blijf jij maar lekker in die propaganda Bubbel van de NPO.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:53 schreef Beavis het volgende:
[..]
Trump verdient niet meer dan matig.
Nee, matig is eigenlijk al te veel.
Go woke go brokequote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Eerst zo snel mogelijk een zo groot mogelijk publiek trekken met goede tv voor weinig.
Daarna proberen je walgelijke politieke mening door te drukken bij je publiek en vervolgens verbaasd zijn als je verlies gaat maken
Ja, als multinational doen ze het goed maar wat wil je daar mee zeggen? Waarom vier je een feestje dat Netflix winst maaktquote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Go woke go broke
Is nog steeds een wensdroom van de alt-right waar helemaal niks van klopt.
Revenue: US$15.794 billion (2018)
Operating income: US$1.605 billion (2018)
https://www.netflixinvest(...)tements/default.aspx
[ afbeelding ]
De mooiste films in het verleden werden geproduceerd door creatievelingen die de grenzen opzochten, die er overheen gingen, die het lef hadden om iets totaal anders te produceren en regisseren. Waarom vier jij dan een feestje dat de McDonald's van de filmindustrie: Netflix, zo'n machtspositie heeft?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 21:45 schreef speknek het volgende:
[..]
Go woke go broke
Is nog steeds een wensdroom van de alt-right waar helemaal niks van klopt.
Revenue: US$15.794 billion (2018)
Operating income: US$1.605 billion (2018)
https://www.netflixinvest(...)tements/default.aspx
[ afbeelding ]
Al die originele Netflix-producties zijn shit. Er is daar na veel zoeken af en toe wel iets moois te vinden maar dat is vaak omdat ze het aangekocht hebben, niet als ze het van het begin af aan zelf geproduceerd hebben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 07:41 schreef speknek het volgende:
Ik vier geen feestje over Netflix, alhoewel ik Netflix zelf erg fijn vind en er dus ook blij mee ben dat het schijnbaar een model is dat kan blijven bestaan.
Ik vier een feestje dat inclusiviteit een winstgevende strategie blijkt te zijn.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:47 schreef Harlekien het volgende:
Linkse boomknuffel gehalte en anti trump is indd een groot deel netflix
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |