Goed nieuws!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:47 schreef Solotovski het volgende:
Ik vind de films van Netflix zelf over het algemeen zwaar kut
Gratis kut doet het altijd goedquote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:13 schreef Kamover het volgende:
Daarom Disney+, nu ook gratis tot 14 november. Is ook kudt, maar dan gratis
Is dat wat?quote:
Ik ben eraan begonnen maar vond het nogal kinderachtig (teen-serie) net als "The Originals" maar blijkbaar moet ik doorbijten. Wie weet dat ik dat ooit ga doen, voor nu vind ik het wel best.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat wat?
Ik heb geen zin om een serie te kijken die ineens halverwege stopt of waar de volgende seizoenen nog niet van uit zijn of iets. Staat dit er compleet op en gaat het over piraten?
Laat maar danquote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:43 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik ben eraan begonnen maar vond het nogal kinderachtig (teen-serie) net als "The Originals" maar blijkbaar moet ik doorbijten. Wie weet dat ik dat ooit ga doen, voor nu vind ik het wel best.
Goeie serie, kijken waard. De serie is ook al definitief gestopt.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 00:39 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat wat?
Ik heb geen zin om een serie te kijken die ineens halverwege stopt of waar de volgende seizoenen nog niet van uit zijn of iets. Staat dit er compleet op en gaat het over piraten?
Het was geen teen-serie. Hij praat onzin. Die serie bevat zelfs een scene wat 1 van de heftigste scenes is die ik de afgelopen jaren gezien hebt. Iemand wordt kiel gehaald en je ziet en beleeft het in al zijn bruutheid.quote:
Ok dan ga ik misschien toch ff kijken. Hoeveel afleveringen zijn dat?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het was geen teen-serie. Hij praat onzin. Die serie bevat zelfs een scene wat 1 van de heftigste scenes is die ik de afgelopen jaren gezien hebt. Iemand wordt kiel gehaald en je ziet en beleeft het in al zijn bruutheid.
Zijquote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:21 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het was geen teen-serie. Hij praat onzin. Die serie bevat zelfs een scene wat 1 van de heftigste scenes is die ik de afgelopen jaren gezien hebt. Iemand wordt kiel gehaald en je ziet en beleeft het in al zijn bruutheid.
4 seizoenen. Begon in 2014 eindigde in 2017. Ik bingede er doorheen. Goeie serie. Interessant ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok dan ga ik misschien toch ff kijken. Hoeveel afleveringen zijn dat?
Jamaar gaat het over piraten of heel ergens anders over?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
4 seizoenen. Begon in 2014 eindigde in 2017. Ik bingede er doorheen. Goeie serie. Interessant ook.
Het gaat 1 en al over piraten. Prachtige beelden van veldslagen op zee, maar ook op land, geloofwaardig acteerprestaties, een stukje geschiedenis ook. Sommige karakters/personages in die serie hebben echt bestaan.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar gaat het over piraten of heel ergens anders over?
Als ik black sails hoor dan moet het wel over piraten gaan en niet over andere dingen.
Ok dan ga ik die wel kijken, want er zijn soberzo te weinig piraten op tv. En indianen en cowboys ook. Geen idee waarom, maar dat is zo.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Het gaat 1 en al over piraten. Prachtige beelden van veldslagen op zee, maar ook op land, geloofwaardig acteerprestaties, een stukje geschiedenis ook. Sommige karakters/personages in die serie hebben echt bestaan.
Laat je niet dwingenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok dan ga ik die wel kijken, want er zijn soberzo te weinig piraten op tv. En indianen en cowboys ook. Geen idee waarom, maar dat is zo.
Mensen welke denken dat ik mij iets laat dwingenquote:
Vond je wat volgzaamquote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Mensen welke denken dat ik mij iets laat dwingen
Ja vin je het gek, er zijn bijna geen piraten op tv!!!!!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |