quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:47 schreef Solotovski het volgende:
Ik vind de films van Netflix zelf over het algemeen zwaar kut
Het is 'in het algemeen' of 'over het geheel genomen'.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:47 schreef Solotovski het volgende:
Ik was 10 jaar daarvoor @Videotheekquote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:47 schreef Solotovski het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 21:43 schreef Moofasah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit pareltje missen?Deze meuk gelukkig gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
Maar zou je dan per serie/film moeten betalen? Hoe zouden de opbrengsten anders bij de producenten terecht moeten komen?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:17 schreef CarbonC het volgende:
Tijd voor een open-broncode-zonder-winstoogmerk-platform waar producenten zelf hun materiaal kunnen neerzetten en waar de opbrengsten (vrijwel) geheel aan de makers ten goede komen. Exit conservatieve Amerikaanse dictatuur en dstaverzamelaars.
Goed nieuws!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 17:47 schreef Solotovski het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |