Wel op Fokquote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja vin je het gek, er zijn bijna geen piraten op tv!!!!!
@Piet_piraat waar ben je ouwe schuinsmarcheerder!quote:
Die is er nog wel hoor, denk ik.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 02:01 schreef vosss het volgende:
[..]
@:Piet_piraat waar ben je ouwe schuinsmarcheerder!
Ja dat lijkt mij ook, maar 2 nicks van hem zijn op anoniem kennelijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 02:03 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Die is er nog wel hoor, denk ik.
Ik snap dat anoniem niet, maar ok, hoop dat hij dit leestquote:Op donderdag 3 oktober 2019 02:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij ook, maar 2 nicks van hem zijn op anoniem kennelijk.
Ik zla hem eens mailen als ik eraan denk. Heb zijn mail nog wel ergens.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 02:05 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik snap dat anoniem niet, maar ok, hoop dat hij dit leest
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 02:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zla hem eens mailen als ik eraan denk. Heb zijn mail nog wel ergens.
Ja maar dat wassie al veel langer. Die kerel was 20 jaar geleden al een ouwe lul. Heb ff gevraagd in radio 49 reeks, daar zat hij vroeger ook veel.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 02:15 schreef Stray_cat het volgende:
[..]Maar niet iedereen wil dat, volgens mij was hij opa geworden
quote:Op donderdag 3 oktober 2019 02:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja maar dat wassie al veel langer. Die kerel was 20 jaar geleden al een ouwe lul. Heb ff gevraagd in radio 49 reeks, daar zat hij vroeger ook veel.
De scene was niet alleen gruwelijk maar ook interessant. Ik kreeg een geloofwaardig beeld wat kielhalen inhield. Buiten dat, heel de serie zat wel goed in elkaar. Gebaseerd op ware feiten. Nederlands tintje ook nog. Allerlei piraten vanuit Europa bezigden hun piraterij op of in de omgeving van de Bahama's, Nassau, als in Willhelmus van Nassau. Direct na deze boeiende serie ging ik ook gelijk googelen hoe dat ook al weer zat. Al die Europeanen die toen ver van Europa, in het Caraibisch gebied, piraat gingen spelen en worden. Dat is best wel interessant en hoe dat in die serie gepresenteerd werd kwam best geloofwaardig over.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 01:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ok dan ga ik misschien toch ff kijken. Hoeveel afleveringen zijn dat?
Black Sails kinderachtig? Wtf klopt niks van. Alle seizoenen staan er trouwens op, het verhaal is compleet. Een van m'n favorieten.quote:
Noem nog 2 films dan? Dat zijn voor zo ver ik weet echt de enige 2 kutfilm waarin ze dat geprobeerd hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 23:45 schreef epicbeardman het volgende:
En dan heb je nog al die films zoals Ghostbusters, Oceans 8.
Dit heeft allemaal maar 1 doel, propaganda vanuit hollywood dat vrouwen ook zware banen kunnen hebben en weet ik het wat terwijl ze achter het aanrecht blad horen.
Je ziet het zelfs terug in shows zoals Game of Thrones (die ook vernaggeld is sinds die PC culture hype in beweging is gekomen)
Stranger things is een parel in een berg strontquote:Op donderdag 3 oktober 2019 07:03 schreef LXIV het volgende:
Na breaking bad eigenlijk niks goeds meer gezien. Die Netflix originals zijn altijd flap en suf
Het ja gratis, dus waarom klagenquote:Op donderdag 3 oktober 2019 05:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Disney+ is het ook net niet allemaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |