Ze komt mij bekend voor maar dat komt misschien omdat ze een 13 in een dozijn uiterlijk heeft.quote:Op woensdag 25 november 2020 09:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die vrouw ernaast ziet er ook vreemd uit. Ik snap trouwens niet wat mensen aan die onnatuurlijk witte tanden vinden. Het ziet er gewoon niet uit.
Totaal ander gezicht. Die lippen...quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 14:28 schreef SEMTEX het volgende:
Charlotte Crosby voor en na:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat vind je vreemd aan die vrouw? Ik vind haar er daar absoluut niet verkeerd uitzien. Haar tanden zijn inderdaad wel erg wit maar wmb nog niet écht storend.quote:Op woensdag 25 november 2020 09:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die vrouw ernaast ziet er ook vreemd uit. Ik snap trouwens niet wat mensen aan die onnatuurlijk witte tanden vinden. Het ziet er gewoon niet uit.
Komt omdat ze op Gigi Ravelli lijkt:quote:Op woensdag 25 november 2020 09:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze komt mij bekend voor maar dat komt misschien omdat ze een 13 in een dozijn uiterlijk heeft.![]()
Nee joh, dat is Nikki Plessenquote:Op zaterdag 28 november 2020 12:44 schreef BasEnAad het volgende:
Sonja Bakker
[ afbeelding ]
https://www.mediacourant.(...)nja-bakker-verbouwd/
Nee, da's echt Sonja Bakker. Ik denk (of hoop) gewoon even een screenshot je waar ze niet elegant op staat.quote:Op zaterdag 28 november 2020 13:41 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Nee joh, dat is Nikki Plessen
Nee johquote:Op zaterdag 28 november 2020 13:41 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Nee joh, dat is Nikki Plessen
Ze zou wel flink verspookt zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2020 13:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel pissig gaat worden als ze vergeleken zou worden met Sonja Bakker
Sonja heeft een zwaar jaar achter de rug, ik ben bereid haar het voordeel van de twijfel te geven.quote:Op zaterdag 28 november 2020 12:44 schreef BasEnAad het volgende:
Sonja Bakker
[ afbeelding ]
https://www.mediacourant.(...)nja-bakker-verbouwd/
quote:Op zaterdag 28 november 2020 16:41 schreef Noek het volgende:
Sonja heeft botox bij haar neus waardoor ze geen neuskreukels meer heeft met het lachen maar ze heeft sowieso wel een goede OD gehad.Alles zones in de botox op een bedje van jukbeenfillers daarnaast zijn de wenkbrauwen ook lekker onder handen genomen. All good als ze haar muil maar houdt.
Wat is een OD?quote:Op zaterdag 28 november 2020 16:41 schreef Noek het volgende:
Sonja heeft botox bij haar neus waardoor ze geen neuskreukels meer heeft met het lachen maar ze heeft sowieso wel een goede OD gehad.Alles zones in de botox op een bedje van jukbeenfillers daarnaast zijn de wenkbrauwen ook lekker onder handen genomen. All good als ze haar muil maar houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |