Precies. Maar volgens haar medisch dossier is dat heel verklaarbaar hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:14 schreef Setje72 het volgende:
Inderdaad wel opvallend...Myl het hoogste woord en vanmiddag weer de hele dag in haar nest zielig doen
ja, maar het was een geintje hoor, een beetje, zegt natuurlijk ook wel wat over de situatie thuis, ze gingen niet uit elkaar om mij er op school bij te laten horenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die snap ik niet![]()
Niet meer de enige met getrouwde ouders ?
nee is normaalquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik was wel eens jaloers op vriendinnen waar de ouders van gescheiden waren en niet omdat het niet goed was tussen mijn ouders. Maar omdat die vriendinnen dubbel verjaardag en sinterklaas vierde en dubbele kadootjes en feestjes hadden. Erg he....
Wij waren wel de enige waarvan onze ouders waren gescheidenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:29 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja, maar het was een geintje hoor, een beetje, zegt natuurlijk ook wel wat over de situatie thuis, ze gingen niet uit elkaar om mij er op school bij te laten horen
Ja, maar stond helemaal niet bij stil wat een ellende een scheiding met zich mee brengt en misschien ook wel vooraf.quote:
Zó kun je het óók bekijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:25 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vond het supertof dat mijn ouders gingen scheiden, was ik niet de enige meer in de klas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:33 schreef mazaru het volgende:
Ach kijk eens even! Heeeeelemaal opgeknapt! Vanmiddag ligt ze weer op bed met een hoofd alsof ze de laatste sacramenten moet krijgen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lenie ouwe Geillerd
bietje voozeh op die leeftijd en dan drachtig worden
ahhhh ninja edit! Ik wou mijn zwager al gaan verdedigenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:36 schreef Flow3r het volgende:
Al die domme kutwijven die zich maar laten bezwangeren
Daaraan kun je goed zien wat een impact het heeft als ouders niet zo nauw kijken met kinderen te krijgen terwijl ze elkaar maar net kennen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:35 schreef zodeju het volgende:
Kijk volgens mij is dit wel echt.....het verdriet van Shell,
Met een vieze loser die ze niet eens kent, sorry hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Lenie ouwe Geillerd
bietje voozeh op die leeftijd en dan drachtig worden
too latequote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
ahhhh ninja edit! Ik wou mijn zwager al gaan verdedigen
Jij schrijft het, ik denk dat vaak.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:36 schreef Flow3r het volgende:
Al die domme kutwijven die zich maar laten bezwangeren door losers
Ja vooral omdat wij weten dat ze geen toneel kan spelen. Dit is echt verdrietquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:35 schreef zodeju het volgende:
Kijk volgens mij is dit wel echt.....het verdriet van Shell,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |