Welwillend als ik ben..... wtf is een preidoos?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:17 schreef BloesBloes het volgende:
En daar is onze NLP preidoos die een megakans ziet om even interessant te doen
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bevert denkt dat de liefde nu anders wrd ervaren
![]()
![]()
vroeger was scheiden not done
Bevert is 37
kip nog kraai ..alles uit boekjes
nu over moederschap;;moeilijkse beroep ter wereld
ze ziet het als Docebt zijnde
< ff time out
lig dubbel hier
zoveel kennis die Plantinga
Je loopt een beetje achter vrees ik. Adriaan is op reis.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:17 schreef sararaats het volgende:
Waar is Adriaan eigenlijk?
Oh wat een nepgejankzak.
Ik vrees het ookquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter vrees ik. Adriaan is op reis.![]()
![]()
![]()
Vrees dat Alexandra toen al zo'n hysterisch wijf was en Jordy misschien door grootouders is opgevoed ofzo?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, daarom vroeg ik me af heeft zo ooit wel voor hem gezorgd of pas toen hij zelf volwassen was.
geindoctrineerd door die NLPmoeder van drquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:23 schreef BloesBloes het volgende:
Wiske; Als je gescheiden bent hoe vervul je dan evengoed een moeder- en een vaderrol? Wat een ultra-domme kut is dat toch die rooie
En daar heeft ze het niet over.....zal ze dat bewust doen?? Wel over haar ellendige leven maar niet dat ze alleen ervoor stond met kind.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:21 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vrees dat Alexandra toen al zo'n hysterisch wijf was en Jordy misschien door grootouders is opgevoed ofzo?
ditquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
geindoctrineerd door die NLPmoeder van dr
heb haar wel eens erover gehoord dat hij vaak bij opa en oma was . Zij was natuurlijk bezig met haar lichaamquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
En daar heeft ze het niet over.....zal ze dat bewust doen?? Wel over haar ellendige leven maar niet dat ze alleen ervoor stond met kind.
Ik vrees het ook, alhoewel niet iedereen met een NLP-achtergrond een gesjeesde wannabe psycholoog is hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
geindoctrineerd door die NLPmoeder van dr
Die snap ik nietquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:25 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vond het supertof dat mijn ouders gingen scheiden, was ik niet de enige meer in de klas
heb het ook specifiek over die moederquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:26 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik vrees het ook, alhoewel niet iedereen met een NLP-achtergrond een gesjeesde wannabe psycholoog is hoor.
Ik was wel eens jaloers op vriendinnen waar de ouders van gescheiden waren en niet omdat het niet goed was tussen mijn ouders. Maar omdat die vriendinnen dubbel verjaardag en sinterklaas vierde en dubbele kadootjes en feestjes hadden. Erg he....quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:25 schreef Bramenstruik het volgende:
ik vond het supertof dat mijn ouders gingen scheiden, was ik niet de enige meer in de klas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |