quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
maar hopen dat ze genoeg haarlak in dr gezicht heeft gespoten, anders hebben we straks een gestreepte wortel
Ze vermeldt het zelfs op haar trui, gisteren althans.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:52 schreef puzziepie het volgende:
De tyfus! Merel is nog meer wortel geworden
Jessie weet ook hoe hij show moet maken......quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:56 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja stel je voor dat ie dat niet doet![]()
Hij is super bang voor ruzie, was met Billy ook altijd zo
sorry voor je fadurrrrquote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jeszebel kan dr een Frep van maken
. Papie loop toch niet zo snel
snel
.. loop wat zachter toe
moe moe
"je dochter
< komt niet in de frep/rap beat![]()
Ow "inhoud", zal er rekening mee houden, thx voor de tip.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar iets met inhoud dan s.v.p.
En om dat pleurus zussie!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:55 schreef MariaElena2018 het volgende:
Merel huilt alleen omdat pappie zijn portemonnee op slot zit.
Jordie heeft toch nog contact met zijn vader? En hoe bedoelt ze nooit gevraagd hoe het met hem ging. Dat weet, voel en merk je toch wel aan je kind.?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:59 schreef sjampoeh het volgende:
ze heeft nooit aan jordie gevraagd hoe t met hem ging ?wtf
ja dat, zij wil contact met die vader, nee kut, dat is is niet meer aan jou, laat die jongen dat lekker zelf doenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:01 schreef Shambles het volgende:
Als Alexandra nou zou zeggen, wat vreselijk dat ik mijn mooie zoon dit heb aangedaan, maar nee. Het gaat alleen om wat zij voelt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jeszebel kan dr een Frep van maken
. Papie loop toch niet zo snel
snel
.. loop wat zachter toe
moe moe
"je dochter
< komt niet in de frep/rap beat![]()
nee geen contact met zn paquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jordie heeft toch nog contact met zijn vader? En hoe bedoelt ze nooit gevraagd hoe het met hem ging. Dat weet, voel en merk je toch wel aan je kind.?
Het draaide toen al alleen om Alexandra. Is er toch nog een sympathieke jongen uit voortgekomen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 11:59 schreef puzziepie het volgende:
Lex jank drama![]()
stotter hakkel jank jank![]()
[ afbeelding ]
Ginaquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:02 schreef yvondenise het volgende:
Bonus mama,Bonus papa,Bonus kind..pfff wie dat verzonnen heeft![]()
Yw.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:00 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ow "inhoud", zal er rekening mee houden, thx voor de tip.
En 7 is toch veel erger om het een plaats te geven dan 21jaar.....dan maak je zelf de keuze om je vader te zien of hij moet niet willen. Merel heeft die keuze zelf gemaakt toen er een baby kwam. Broertje heeft wel contact met haar vader.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:02 schreef Soulraven het volgende:
Man man, mijn ouders zijn gescheiden toen ik 7 was, nul contact met mijn pa en mij zie je ook niet zo doen.
Nou, vergis ik me nu zo. Dacht dat hij dat vertelde dat hij weer contact had gezocht toen hij op bezoek was.quote:
shoppen is healingquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:05 schreef Poezewoes het volgende:
Misschien slecht gedacht, maar Merel gaat dat weer uitmelken.
Terwijl dat nou juist een hele precaire leeftijd is om ouders te moeten missen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:02 schreef Soulraven het volgende:
Man man, mijn ouders zijn gescheiden toen ik 7 was, nul contact met mijn pa en mij zie je ook niet zo doen.
Dubbele verjaardagen etc.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:02 schreef yvondenise het volgende:
Bonus mama,Bonus papa,Bonus kind..pfff wie dat verzonnen heeft![]()
Klopt. Lex was verbaasd toen hij dat vertelde.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, vergis ik me nu zo. Dacht dat hij dat vertelde dat hij weer contact had gezocht toen hij op bezoek was.
Ja he.....dan had ik het toch goed.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:08 schreef Shambles het volgende:
[..]
Klopt. Lex was verbaasd toen hij dat vertelde.
ja staat ook me bij, krijgt eindelijk de kans zonder die schreeuwbek erbijquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:08 schreef Shambles het volgende:
[..]
Klopt. Lex was verbaasd toen hij dat vertelde.
Yep. Merel baalt gewoon dat ze papa's aandacht moet delen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Terwijl dat nou juist een hele pricaire leeftijd is om ouders te moeten missen.
Als je alleen maar aan je eigen verdriet/ellende denkt dan zal het kind zijn mond houden. Je hebt voor je kind te zorgen, ook in slechte tijden. En eens met hem gaan zitten om te vragen hoe het met hém gaat is een must.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jordie heeft toch nog contact met zijn vader? En hoe bedoelt ze nooit gevraagd hoe het met hem ging. Dat weet, voel en merk je toch wel aan je kind.?
Daar komt weer die jaloezie de hoek om.....stel dat Jordie vaker en closer wordt met haar ex en zij heeft daar geen invloed of deel aan.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:09 schreef Bramenstruik het volgende:
Komt Lex weer aan, met zn drieen afspreken, neeeeeeeee, het draait niet om jou!!!
ze ging werkenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je alleen maar aan je eigen verdriet/ellende denkt dan zal het kind zijn mond houden. Je hebt voor je kind te zorgen, ook in slechte tijden. En nooit eens met hem gaan zitten om te vragen hoe het met hém gaat is een must.
Dat vermoed ik ook wel hoor, in ieder geval bij Jessie.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:05 schreef Poezewoes het volgende:
Misschien slecht gedacht, maar Merel gaat dat weer uitmelken.
quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een prachtogen heeft dat jong toch......
Ik heb vandaag voor het eerst op hem gestemd.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
leukerikquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Top.....quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:14 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst op hem gestemd.
Ja, daarom vroeg ik me af heeft zo ooit wel voor hem gezorgd of pas toen hij zelf volwassen was.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je alleen maar aan je eigen verdriet/ellende denkt dan zal het kind zijn mond houden. Je hebt voor je kind te zorgen, ook in slechte tijden. En eens met hem gaan zitten om te vragen hoe het met hém gaat is een must.
Welwillend als ik ben..... wtf is een preidoos?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:17 schreef BloesBloes het volgende:
En daar is onze NLP preidoos die een megakans ziet om even interessant te doen
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Bevert denkt dat de liefde nu anders wrd ervaren
![]()
![]()
vroeger was scheiden not done
Bevert is 37
kip nog kraai ..alles uit boekjes
nu over moederschap;;moeilijkse beroep ter wereld
ze ziet het als Docebt zijnde
< ff time out
lig dubbel hier
zoveel kennis die Plantinga
Je loopt een beetje achter vrees ik. Adriaan is op reis.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:17 schreef sararaats het volgende:
Waar is Adriaan eigenlijk?
Oh wat een nepgejankzak.
Ik vrees het ookquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:19 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter vrees ik. Adriaan is op reis.![]()
![]()
![]()
Vrees dat Alexandra toen al zo'n hysterisch wijf was en Jordy misschien door grootouders is opgevoed ofzo?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, daarom vroeg ik me af heeft zo ooit wel voor hem gezorgd of pas toen hij zelf volwassen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |