Yep. Merel baalt gewoon dat ze papa's aandacht moet delen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Terwijl dat nou juist een hele pricaire leeftijd is om ouders te moeten missen.
Als je alleen maar aan je eigen verdriet/ellende denkt dan zal het kind zijn mond houden. Je hebt voor je kind te zorgen, ook in slechte tijden. En eens met hem gaan zitten om te vragen hoe het met hém gaat is een must.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jordie heeft toch nog contact met zijn vader? En hoe bedoelt ze nooit gevraagd hoe het met hem ging. Dat weet, voel en merk je toch wel aan je kind.?
Daar komt weer die jaloezie de hoek om.....stel dat Jordie vaker en closer wordt met haar ex en zij heeft daar geen invloed of deel aan.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:09 schreef Bramenstruik het volgende:
Komt Lex weer aan, met zn drieen afspreken, neeeeeeeee, het draait niet om jou!!!
ze ging werkenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je alleen maar aan je eigen verdriet/ellende denkt dan zal het kind zijn mond houden. Je hebt voor je kind te zorgen, ook in slechte tijden. En nooit eens met hem gaan zitten om te vragen hoe het met hém gaat is een must.
Dat vermoed ik ook wel hoor, in ieder geval bij Jessie.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:05 schreef Poezewoes het volgende:
Misschien slecht gedacht, maar Merel gaat dat weer uitmelken.
quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een prachtogen heeft dat jong toch......
Ik heb vandaag voor het eerst op hem gestemd.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
leukerikquote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Top.....quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:14 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor het eerst op hem gestemd.
Ja, daarom vroeg ik me af heeft zo ooit wel voor hem gezorgd of pas toen hij zelf volwassen was.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 12:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als je alleen maar aan je eigen verdriet/ellende denkt dan zal het kind zijn mond houden. Je hebt voor je kind te zorgen, ook in slechte tijden. En eens met hem gaan zitten om te vragen hoe het met hém gaat is een must.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |