SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2019 21:36:38 ]
Nog acht maandjes op de handen zitten voor de eeuwige Real Madrid-geruchten rond Eriksen over zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Toby en Eriksen stonden afgelopen zomer al in de etalage, dus dat is inderdaad veelzeggend.
Dat mag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:39 schreef fetX het volgende:
Als ik Schelvis hoor praten moet ik altijd aan dat gifje denken waar die keihard op zijn bek gaat tijdens zaalvoetbal
wat een rare wimpersquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Logischer dan die fittie om dat wijf van Debruyne
Pochettino kijkt het nog even op de iPad na.quote:
Gaat niet zo best voor Poch.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pochettino kijkt het nog even op de iPad na.
Wanneer komt er druk op hem te staan? Of is die er al?quote:
Nog niet echt eigenlijk, maar het is wel vooral uit in de competitie echt slecht. Afgelopen week schandalig uit de League Cup geknikkerd tegen fucking Colchester en dit weekend moeizaam gewonnen van het nietige Southampton. Het team lijkt ook totaal te stagneren om verschillende redenen. Nee, voorlopig is het niet best hoor, maar roepen om zijn ontslag is iets wat ik nu nog niet zou doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wanneer komt er druk op hem te staan? Of is die er al?
Als het kwartje de andere kant op zou vallen in ook thuiswedstrijden had het niet veel beter geweest dan Arsenal op het moment. Dat is een vrij zorgwekkende constatering.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nog niet echt eigenlijk, maar het is wel vooral uit in de competitie echt slecht. Afgelopen week schandalig uit de League Cup geknikkerd tegen fucking Colchester en dit weekend moeizaam gewonnen van het nietige Southampton. Het team lijkt ook totaal te stagneren om verschillende redenen. Nee, voorlopig is het niet best hoor, maar roepen om zijn ontslag is iets wat ik nu nog niet zou doen.
De (vrij lucky) CL-campagne van vorig seizoen dekte nog wel een boel, want vanaf het begin van dit kalenderjaar ging het eigenlijk al vrij matig. Poch had die CL graag gewonnen; die was meteen weggeweest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als het kwartje de andere kant op zou vallen in ook thuiswedstrijden had het niet veel beter geweest dan Arsenal op het moment. Dat is een vrij zorgwekkende constatering.
Dit ziet iedereen. Ik kijk al niet meer. Wat een ergenis om dit live te zien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:08 schreef wimderon het volgende:
Juventus speelde een stuk beter onder Allegri, er zit ook totaal geen verbetering in.
omdat NEDERLANDERS!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom is Spurs-Bayern eigenlijk niet op Veronica
Die heeft er geen verstand vanquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:13 schreef Bolasie het volgende:
Gnabry maakt zijn tweede in twee minuten.
@:mexicanobakker vond het een blind paard.
Speler van het jaar bij Bayern, dus hij kan er vast niets van. Scoorde toen overigens doodleuk tegen Nederland een paar minuten nadat hij dat postte.quote:
Erger dan het niet uitzenden van Bayern v Juventus drie jaar terug wordt het nooit meer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:16 schreef Coco. het volgende:
Veronica directeur springt nu uit een raam.
João Felix break out party en jij zit naar die ongein te kijken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:17 schreef Bolasie het volgende:
Puur genot in Noord-Londen. Imagine niet kijken.
Niemand kijkt juvequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:17 schreef -Chakotay- het volgende:
HOE SPEELT DE LIGT iemand?
Heb de TV pas net aan
Dat weet ik nog goed, want ik was toen woest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Erger dan het niet uitzenden van Bayern v Juventus drie jaar terug wordt het nooit meer.
ze zagen in de glazen bol dat het een inmaakpartij ging wordenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom is Spurs-Bayern eigenlijk niet op Veronica
Je bedoelt die Portugese Bukayo Saka?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
João Felix break out party en jij zit naar die ongein te kijken?
Het was op ZDF.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:18 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat weet ik nog goed, want ik was toen woest.
Messi is een poor man's João Felix.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je bedoelt die Portugese Bukayo Saka?
Partey is wel lekker bezig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Messi is een poor man's João Felix.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:20 schreef TLC het volgende:
Dinamo Zagreb houdt zich goed staande tegen City
Lijkt me eerder geluk dan wijsheid. Ik kijk niet, overigens.twitter:RobDawsonESPN twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 21:24:10Not had 25 minutes at the Etihad and it could be 5-0. Aguero, Bernardo (twice) and Silva have all missed decent chances. Gundogan has hit the bar. reageer retweet
ik snap nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:20 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ronaldo heeft een grote reveal op 11 oktober.
Ik krijg opeens zin om het WK2018-archief door te struinen.quote:
Nee nee niet doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik krijg opeens zin om het WK2018-archief door te struinen.
En dat terwijl hij het tegenwoordig best aardig doet.quote:
quote:
Maar ik was eigenlijk op zoek naar wat anders.quote:Op maandag 18 juni 2018 20:43 schreef Slobeend het volgende:
Lingard is een net niet speler. Sterling ook wel.
*Leevverkkussen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Die keeper van Leverkkussen doet het gewoon weer
Geluk dwing je af.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het voetbal zit ook vol geluk, het moet net meezitten
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
Maar ik was eigenlijk op zoek naar wat anders.
Vergeleken met Jose, was Jose nog een lieverdjequote:
Scoren is geen assist .quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:13 schreef Bolasie het volgende:
Gnabry maakt zijn tweede in twee minuten.
@:mexicanobakker vond het een blind paard.
Nog minstens 12 jaar te gaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:32 schreef Koffieplanter het volgende:
Oblak is de beste keeper ter wereld.
Misschien kan die gare Griek m nog inhalen.quote:
WAvanBuren; wat een idioot.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
WK / [Halve Finale @ 11/07/18 - 20:00] Hrvatska - Engeland #3: GOTY
Hier kwam ik voor.
Ja die heeft bijna hetzelfde niveau inderdaadquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je nooit, bij Zoet was het ook snel voorbij
Zoetquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Weet je nooit, bij Zoet was het ook snel voorbij
hadquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die heeft bijna hetzelfde niveau inderdaad
Wat is hij trouwens heerlijk afwezig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:35 schreef Doublepain het volgende:
Een periode van goals en nu een periode van droogte @:GGMM
https://twitter.com/_pablomurATM/status/1179133266986713093quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Alsjeblieft, zoek een gif, zoek een streamable van de redding van Jan. Wat een keeper jongens, wat een keeper.
Mja wat moet je als Alderweireld en Winks zo hard falenquote:
twitter:HectorBellerin twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 22:41:47- @SergeGnabry joke man 😂😂😂😂 reageer retweet
Er zijn zoveel wedstrijden geëindigd in 2-6. Een 2-7 kan ik mij niet herinneren.quote:
loltwitter:SpursOfficial twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 22:46:5888 - Another.⚪ #THFC 2-7 #FCBayern 🔴 reageer retweet
Dug-out.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:46 schreef hjansen82 het volgende:
En hoe zit dat nu met dat witte gestreepte vak voor de duck-out?
Ik kan me nog wel een 0-8 voor de geest halen.quote:
Hier oogt iemand licht mad.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
loltwitter:SpursOfficial twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 22:46:5888 - Another.⚪ #THFC 2-7 #FCBayern 🔴 reageer retweet
De meest memorabele 2-6'jes zijn 1-2-3 Clasico 2009, PSV v Twente 2012 en PSV v Vitesse 2013quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn zoveel wedstrijden geëindigd in 2-6. Een 2-7 kan ik mij niet herinneren.
Misschien leert Gnabry het toch ooit.
Het witte gestreepte vak voor de dug-out? is dat de Guardiola grens?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:49 schreef Slobeend het volgende:
En hoe zit dat nu met dat witte gestreepte vak voor de duck-out?
Is ook wel de schandaligste finalist ooit. Kutclubquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van de CL-finale naar 7x de bal uit het net halen.
Monacoquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Is ook wel de schandaligste finalist ooit. Kutclub
Ziedendquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:50 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Is ook wel de schandaligste finalist ooit. Kutclub
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:50 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Het witte gestreepte vak voor de dug-out? is dat de Guardiola grens?
Het voldoet, buiten het onderliggende verloop, wel volledig aan de tendensen rond beide clubs.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:52 schreef Bolasie het volgende:
Bizarre uitslag, zeker gezien de eerste 30 minuten. Spurs had toen op z'n minst met 2-0 moeten voorstaan. Wát een wedstrijd, wát een wedstrijd.
Ik heb een vermakelijke avond gehad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:52 schreef Bolasie het volgende:
Bizarre uitslag, zeker gezien de eerste 30 minuten. Spurs had toen op z'n minst met 2-0 moeten voorstaan. Wát een wedstrijd, wát een wedstrijd.
Wel weer genoten vanavond. Morgen wordt wat minder gok ik zo, Barça-Inter is nogal uitgekleed.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het voldoet, buiten het onderliggende verloop, wel volledig aan de tendensen rond beide clubs.
Gaat Lille v Chelsea aan? Heb het gevoel dat dat nog wel eens de doelpuntrijkste wedstrijd kan worden van de avond.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wel weer genoten vanavond. Morgen wordt wat minder gok ik zo, Barça-Inter is nogal uitgekleed.
Ik denk dat ik naast Ajax een schakelkanaaltje zoek.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gaat Lille v Chelsea aan? Heb het gevoel dat dat nog wel eens de doelpuntrijkste wedstrijd kan worden van de avond.
Dat was wel verdiend hoor met Giuly, Rothen en Morientes,quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:55 schreef hjansen82 het volgende:
Morgen. Eten bij La Pepica, de beste Paella van Valencia.
Omdat ik een WK in de woestijn boycot (Nee, ik heb eigenlijk gewoon helaas niet zoveel tijd om te kijken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Waarom ben jij absent in het atteletiektopic?
Prachtige stadquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:55 schreef hjansen82 het volgende:
Morgen. Eten bij La Pepica, de beste Paella van Valencia.
Zo zoquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik naast Ajax een schakelkanaaltje zoek.
quote:
Zeist huilt.twitter:SamLee twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 23:00:24Q&A here. Yeah, the refs were genuinely awful https://t.co/Msds2FYuaG reageer retweet
Iedereen kotst Serdar gewoon uit, natuurlijk. Leuk dat het in Engeland ook doorsijpelt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 23:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]Zeist huilt.twitter:SamLee twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 23:00:24Q&A here. Yeah, the refs were genuinely awful https://t.co/Msds2FYuaG reageer retweet
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 23:04 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/TiagoEstv/status/1179138654360539143
Lool.
twitter:TomEde1 twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 22:54:25Serge Gnabry has scored as many goals at the new Spurs stadium as Harry Kane reageer retweet
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:59 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Prachtige stad![]()
Jammer dat dat walgelijke Ajax met die walgelijke supporters het komt besmetten.
Oh god het is weer zo ver.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 23:00 schreef bianconeri het volgende:
Juventus gewoon zeer degelijke goede wedstrijd.
Leverkussen gewoon kansloos. Enige kans kwam weer omdat De Ligt toonde zijn naam te licht nog te verdienen.
En nog altijd gekke keuzes voor de opstelling. Gelukkig laat Dybala weer zien dat de tandem Dybala-Ronaldo gewoon zo hoort. Dacht dat Sarri een aanvallende coach was, maar helaas nu ineens niet.
Morgen missen kan écht niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ik een WK in de woestijn boycot (Nee, ik heb eigenlijk gewoon helaas niet zoveel tijd om te kijken.Kutmoment voor een WK atletiek)
Mogen dan de tienkampgoden?quote:
En tegelijk de zevenkampgodinnen (lol)quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mogen dan de tienkampgoden?
Ik heb een etentje.
Oh doen ze dat ook al op het WK?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 23:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
En tegelijk de zevenkampgodinnen (lol)
'Keane'quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 23:43 schreef wimderon het volgende:
De 0-1 leek me buitenspel, evenals de 1-2.
Equipo del pueblo.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 00:51 schreef Bolasie het volgende:
https://twitter.com/atletifrancia/status/1179143310960730113?s=21
@:koffieplanter
Beiden precies geen buitenspel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 23:43 schreef wimderon het volgende:
De 0-1 leek me buitenspel, evenals de 1-2.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Leuk feitje: Ik was afgelopen zaterdag nog een dagje in Praag.![]()
![]()
!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk feitje : Ik ben nog nooit in Praag geweestquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:11 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Leuk feitje: Ik was afgelopen zaterdag nog een dagje in Praag.![]()
![]()
!!
Leuke stad om een ober te mishandelen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:19 schreef TLC het volgende:
[..]
Leuk feitje : Ik ben nog nooit in Praag geweest
maar eigenlijk wil ik het best eens bezoeken, t lijkt me een mooie stad als ik de foto's ervan zo bekijk
Een open lucht museum, maar het best ga je buiten het hoogseizoen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:19 schreef TLC het volgende:
[..]
maar eigenlijk wil ik het best eens bezoeken, t lijkt me een mooie stad als ik de foto's ervan zo bekijk
Veel te druk, geen doorkomen aan vaak in het centrum en bij de burchtquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:19 schreef TLC het volgende:
[..]
Idd. Overgewaardeerde toeristenval die stad.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Veel te druk, geen doorkomen aan vaak in het centrum en bij de burcht
Dit is overdreven, het is prachtig. Je moet alleen niet de hele dag rondom de Karelsbrug blijven hangen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:28 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd. Overgewaardeerde toeristenval die stad.
De stad zelf is mooi idd. De krioelende massa toeristen overal een stuk minder.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dit is overdreven, het is prachtig. Je moet alleen niet de hele dag rondom de Karelsbrug blijven hangen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:33 schreef Perrin het volgende:
[..]
De stad zelf is mooi idd. De krioelende massa touristen minder.Ja, en het klokje, daar moet je ook niet gaan rondhangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaan hier punten verspelen.quote:
Dan kan de Serie A wel opdoeken met Atalanta die er al zo goed als uit ligt en Inter ook waarschijnlijk in hun zware poule.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:16 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Gaan hier punten verspelen.
Ik zie Salzburg trouwens doorstoten in deze groep. Zie Salzburg hun thuiswedstrijden winnen tegen Liverpool & Napoli.
Sowieso een zaadcompetitie pur sang.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan de Serie A wel opdoeken met Atalanta die er al zo goed als uit ligt en Inter ook waarschijnlijk in hun zware poule.
En toch vier directe CL-plaatsenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:26 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Sowieso een zaadcompetitie pur sang.
De enige mensen die geïnteresseerd zijn in de Serie A zijn mensen die weleens naar Italië op vakantie gaan en daar voor een schappelijke prijs hebben geneukt, of die er bloedverwanten hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch vier directe CL-plaatsen![]()
#wanbeleid
Sowieso vreemd om zoiets te roepen terwijl ze twee weken terug nog de CL-winnaar hebben verslagen (lol)quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:28 schreef Koffieplanter het volgende:
Als middelmaat Milik in de eerste helft niet vier reuze kansen weet te verprutsen loopt Napoli hier met dikke cijfers weg, maar dat past natuurlijk niet in de agenda of de scorebordjournalistiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |