SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Algemeen: https://www.uefa.com/uefachampionsleague/
* Coëfficiënten: https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/seedcl2019.html
Dit is het algemene Champions League topic. 'We gaan beginnen!', in Pauw-voice.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2019 21:36:38 ]
Nog acht maandjes op de handen zitten voor de eeuwige Real Madrid-geruchten rond Eriksen over zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Toby en Eriksen stonden afgelopen zomer al in de etalage, dus dat is inderdaad veelzeggend.
Dat mag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:39 schreef fetX het volgende:
Als ik Schelvis hoor praten moet ik altijd aan dat gifje denken waar die keihard op zijn bek gaat tijdens zaalvoetbal
wat een rare wimpersquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:34 schreef -XOR- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Logischer dan die fittie om dat wijf van Debruyne
Pochettino kijkt het nog even op de iPad na.quote:
Gaat niet zo best voor Poch.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Pochettino kijkt het nog even op de iPad na.
Wanneer komt er druk op hem te staan? Of is die er al?quote:
Nog niet echt eigenlijk, maar het is wel vooral uit in de competitie echt slecht. Afgelopen week schandalig uit de League Cup geknikkerd tegen fucking Colchester en dit weekend moeizaam gewonnen van het nietige Southampton. Het team lijkt ook totaal te stagneren om verschillende redenen. Nee, voorlopig is het niet best hoor, maar roepen om zijn ontslag is iets wat ik nu nog niet zou doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wanneer komt er druk op hem te staan? Of is die er al?
Als het kwartje de andere kant op zou vallen in ook thuiswedstrijden had het niet veel beter geweest dan Arsenal op het moment. Dat is een vrij zorgwekkende constatering.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:03 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nog niet echt eigenlijk, maar het is wel vooral uit in de competitie echt slecht. Afgelopen week schandalig uit de League Cup geknikkerd tegen fucking Colchester en dit weekend moeizaam gewonnen van het nietige Southampton. Het team lijkt ook totaal te stagneren om verschillende redenen. Nee, voorlopig is het niet best hoor, maar roepen om zijn ontslag is iets wat ik nu nog niet zou doen.
De (vrij lucky) CL-campagne van vorig seizoen dekte nog wel een boel, want vanaf het begin van dit kalenderjaar ging het eigenlijk al vrij matig. Poch had die CL graag gewonnen; die was meteen weggeweest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als het kwartje de andere kant op zou vallen in ook thuiswedstrijden had het niet veel beter geweest dan Arsenal op het moment. Dat is een vrij zorgwekkende constatering.
Dit ziet iedereen. Ik kijk al niet meer. Wat een ergenis om dit live te zien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:08 schreef wimderon het volgende:
Juventus speelde een stuk beter onder Allegri, er zit ook totaal geen verbetering in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |