Uh, oké..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:42 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Geen half werk, gewoon projectielbraken en racekakken
Mooi groenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn boom?
[ afbeelding ]
Die van de Na'vi maakte toch meer indruk. Wat kan de jouwe?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:58 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn boom?
[ afbeelding ]
Uh ja denk het wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Vind je hem een beetje realistisch ogen?
Wat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:04 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Die van de Na'vi maakte toch meer indruk. Wat kan de jouwe?
wat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:05 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Niet op Pandora in plaats van op aarde willen wonen
Niet depressief zijn omdat dat onmogelijk is
Ja maar dit heb ik gemaakt met een 3d programma. Dus het gaat er meer om wat je van mijn skills vindtquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met bloemen, bomen of planten.
Oh, prachtig!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar dit heb ik gemaakt met een 3d programma. Dus het gaat er meer om wat je van mijn skills vindt
Ja dat kan ik nog allemaal niet joh.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je boom ziet er best goed uit, maar een zwarte achtergrond verbloemt veel en de bladeren kunnen best wat textuur gebruiken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:11 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik nog allemaal niet joh.
Nice.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:11 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je boom ziet er best goed uit, maar een zwarte achtergrond verbloemt veel en de bladeren kunnen best wat textuur gebruiken.
Okequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Je boom ziet er best goed uit, maar een zwarte achtergrond verbloemt veel en de bladeren kunnen best wat textuur gebruiken.
Hobbyquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:14 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
3d-modeling is dope though. Hobby of studie gerelateerd?
De gedachte dat je zoiets als een pixar film kan maken. Niet eens de film maar gewoon zon kleine animatiequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nice! Hoor je niet vaak.
[..]
Ik geloof je direct.
Er gaat volgens mij best veel tijd en werk zitten in ook maar enkele seconden animatie, zeker als je denkt aan shots zo vol als in een gemiddelde pixar film. (En de bijbehorende framerate)quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De gedachte dat je zoiets als een pixar film kan maken. Niet eens de film maar gewoon zon kleine animatie
Oh idioot veel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:22 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Er gaat volgens mij best veel tijd en werk zitten in ook maar enkele seconden animatie, zeker als je denkt aan shots zo vol als in een gemiddelde pixar film. (En de bijbehorende framerate)
Zo erg is het toch niet? Maar mag nog wel wat bijgeschaafd worden inderdaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu heb ik de texture verneukt
[ afbeelding ]
Over het nabootsen van natuurlijke bewegingen van dingen als boombladeren/takken, haren, etc wil ik eigenlijk niet eens nadenken.quote:
Nou ja bij die eerste zag je de naden van die blaadjes. Die ben ik nu kwijtquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet? Maar mag nog wel wat bijgeschaafd worden inderdaad.
Haar trekt mijn pc meestal nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Over het nabootsen van natuurlijke bewegingen van dingen als boombladeren/takken, haren, etc wil ik eigenlijk niet eens nadenken.
Ja zijn wel van die renderfarms maar ga daar niet mijn prut heen sturenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:25 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Geen clouddiensten die zich op rendering toeleggen? Of loopt het bij het modeleren al spaak?
Jezus, dat is wel heel goed gedaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja zijn wel van die renderfarms maar ga daar niet mijn prut heen sturen![]()
Kijk dit bvzou mijn pc spontaan van ontbranden
https://www.instagram.com/p/Bx7aM3SlBFT/
Ja je zou eigenlijk niet zeggen dat het artificial is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:35 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jezus, dat is wel heel goed gedaan.
hoiquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je zou eigenlijk niet zeggen dat het artificial is.
Ben jij ook zo behaard?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je zou eigenlijk niet zeggen dat het artificial is.
Ik wel, over heel mijn lichaam. Lastig als je een dag of 8 niet douchet, maar ik zet me tenminste in voor het klimaat en dat mag best wat (ongemak) kosten.quote:
Topicreeks: Minister: Weg met seksistisch speelgoedquote:Op donderdag 3 oktober 2019 08:56 schreef SuperHartje het volgende:
Heyyy. Loopt er hier al een topic over minister Van Engelshoven?
Die TTquote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Topicreeks: Minister: Weg met seksistisch speelgoed
Is toch gewoon open, is een reeks dus even op volgende klikken.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 09:27 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Die TT![]()
Shit man gemist... waarom is die dicht?
Dat dusquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:46 schreef Specularium het volgende:
Last Blood gezien in de bioscoop, ik kan nu rustig sterven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook geen voedselvergiftiging, cholera of geelzucht?quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:50 schreef timmmmm het volgende:
Slecht nieuws jongens, op vakantie geweest en niet 1x neergestort
Nee. Wel een ladder door de ruit van een transferbusje gehadquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook geen voedselvergiftiging, cholera of geelzucht?
Gezellig, tijdens het rijden of toen die stilstond?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Wel een ladder door de ruit van een transferbusje gehad
De rem deed het niet goed dus hij schoot door op de pickup voor em, met een ladder in de laadbakquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezellig, tijdens het rijden of toen die stilstond?
timmmmmmmmmquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De rem deed het niet goed dus hij schoot door op de pickup voor em, met een ladder in de laadbak
Waar zijn ze mee bezig joh?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:36 schreef timmmmm het volgende:
Heb ik nog wat gemist, goeke rellen ofzo
Klinkt niet heel spannend, tenzij de chauffeur zijn hoofd er af was gehakt door die ladder, dan wel.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De rem deed het niet goed dus hij schoot door op de pickup voor em, met een ladder in de laadbak
geen idee, ik zit in de auto te luisteren naar terrorteringherrie van mijn wederhelftquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar zijn ze mee bezig joh?
Oh beter ja. Alles beter dan Feyenoord op het moment.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
geen idee, ik zit in de auto te luisteren naar terrorteringherrie van mijn wederhelft
dat scheelde zo'n 20 cmquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet heel spannend, tenzij de chauffeur zijn hoofd er af was gehakt door die ladder, dan wel.
Waar was je eigenlijk heen dit keer?quote:
Waarom had je de rem gesaboteerd dan?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In de hoop dat je moeder de straat zou overstekenquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Waarom had je de rem gesaboteerd dan?
quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In de hoop dat je moeder de straat zou oversteken
Turkistan. Viel het je bij je gebruikelijke gluursessies biet op dat er een aantrekkelijke dame in mijn huis zat?quote:
Ja ik ben maar een matige viezerik, weet zelfs niet eens waar je precies woont zodat ik het in de gaten kan houden als er weer dames binnen zitten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Turkistan. Viel het je bij je gebruikelijke gluursessies biet op dat er een aantrekkelijke dame in mijn huis zat?
Dorpsviezerikken zijn niet meer wat ze geweest zijn
Ik denk dat ook danny het er wel mee eens is dat degene die zo'n totaaldebiel op de wereld heeft gezet het verdient on door een besnorde tüterturk aangereden te wordequote:
HET IS DE WEEK TEGEN HET PESTEN!!quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat ook danny het er wel mee eens is dat degene die zo'n totaaldebiel op de wereld heeft gezet het verdient on door een besnorde tüterturk aangereden te worde
Wegwezen dus, met dat uitlokken van je @Jasmijn en ik vinden dit niet leukquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
HET IS DE WEEK TEGEN HET PESTEN!!![]()
En wanneer is het de week voor?quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
HET IS DE WEEK TEGEN HET PESTEN!!![]()
quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat ook danny het er wel mee eens is dat degene die zo'n totaaldebiel op de wereld heeft gezet het verdient on door een besnorde tüterturk aangereden te worde
Mijn naam is mooierquote:Op zondag 6 oktober 2019 16:08 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie @:jasmijn is. Die zal vast niet meer FOK!ken
Kun jij deze topics niet toevallig aan elkaar linken?quote:
quote:Op maandag 7 oktober 2019 15:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun jij deze topics niet toevallig aan elkaar linken?
NWS / Turkse invasie in Syrie aanstaande, VS trekt zich terug #2
GC / Turken op FOK! #1392 Hello darkness my old friend.
Waarom reageer je niet op mijn screenshot eikelquote:
Welke screenshot.quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mijn screenshot eikel
Jij speelt met mijn prive!quote:Op maandag 7 oktober 2019 21:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waarom reageer je niet op mijn screenshot eikel
Waarom zitten er in dat Turkije-topic alleen maar van die gekkies die het liefste een enorme slachtpartij zien in Noord-Syrië en dromen van het herstellen van het Ottomaanse Rijk?quote:
Waarom ben jij NVU-lid?quote:Op dinsdag 8 oktober 2019 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zitten er in dat Turkije-topic alleen maar van die gekkies die het liefste een enorme slachtpartij zien in Noord-Syrië en dromen van het herstellen van het Ottomaanse Rijk?
Waarom noem je mij een nazi?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |