Dat dusquote:
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 14:46 schreef Specularium het volgende:
Last Blood gezien in de bioscoop, ik kan nu rustig sterven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook geen voedselvergiftiging, cholera of geelzucht?quote:Op zondag 6 oktober 2019 14:50 schreef timmmmm het volgende:
Slecht nieuws jongens, op vakantie geweest en niet 1x neergestort
Nee. Wel een ladder door de ruit van een transferbusje gehadquote:Op zondag 6 oktober 2019 14:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook geen voedselvergiftiging, cholera of geelzucht?
Gezellig, tijdens het rijden of toen die stilstond?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee. Wel een ladder door de ruit van een transferbusje gehad
De rem deed het niet goed dus hij schoot door op de pickup voor em, met een ladder in de laadbakquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezellig, tijdens het rijden of toen die stilstond?
timmmmmmmmmquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De rem deed het niet goed dus hij schoot door op de pickup voor em, met een ladder in de laadbak
Waar zijn ze mee bezig joh?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:36 schreef timmmmm het volgende:
Heb ik nog wat gemist, goeke rellen ofzo
Klinkt niet heel spannend, tenzij de chauffeur zijn hoofd er af was gehakt door die ladder, dan wel.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De rem deed het niet goed dus hij schoot door op de pickup voor em, met een ladder in de laadbak
geen idee, ik zit in de auto te luisteren naar terrorteringherrie van mijn wederhelftquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar zijn ze mee bezig joh?
Oh beter ja. Alles beter dan Feyenoord op het moment.quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
geen idee, ik zit in de auto te luisteren naar terrorteringherrie van mijn wederhelft
dat scheelde zo'n 20 cmquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt niet heel spannend, tenzij de chauffeur zijn hoofd er af was gehakt door die ladder, dan wel.
Waar was je eigenlijk heen dit keer?quote:
Waarom had je de rem gesaboteerd dan?quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In de hoop dat je moeder de straat zou overstekenquote:Op zondag 6 oktober 2019 15:58 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Waarom had je de rem gesaboteerd dan?
quote:Op zondag 6 oktober 2019 15:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
In de hoop dat je moeder de straat zou oversteken
Turkistan. Viel het je bij je gebruikelijke gluursessies biet op dat er een aantrekkelijke dame in mijn huis zat?quote:
Ja ik ben maar een matige viezerik, weet zelfs niet eens waar je precies woont zodat ik het in de gaten kan houden als er weer dames binnen zitten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 16:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Turkistan. Viel het je bij je gebruikelijke gluursessies biet op dat er een aantrekkelijke dame in mijn huis zat?
Dorpsviezerikken zijn niet meer wat ze geweest zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |