Deze demonstratie is belangrijker dan de veiligheid van mensen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:47 schreef Cattivo het volgende:
[..]
Ze proberen mensen die demonstreren de weg te versperren. Alles voor hun eigen gewin.
stuur die maar weer terugquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:47 schreef Nober het volgende:
[..]
Farmers are suffering!
Farmers are dying!
How dare you!
[ afbeelding ]
Het strand is geen openbare weg.. en wie zegt dat de 15 jarige reed?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Met 15 jaar kun je nog geen trekkerrijbewijs hebben en mag je dus niet op de openbare weg rijden. Of is dat in het kader van deze grote lofzang ineens geoorloofd?want op eigen terrein hartstikke rijvaardig zijn is wel iets heel anders dan in het verkeer.
ze zaten waarschijnlijk gewoon naast de bestuurder.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Met 15 jaar kun je nog geen trekkerrijbewijs hebben en mag je dus niet op de openbare weg rijden. Of is dat in het kader van deze grote lofzang ineens geoorloofd?want op eigen terrein hartstikke rijvaardig zijn is wel iets heel anders dan in het verkeer.
Moest laatst mijn rijbewijs verlengen en kreeg er gratis een trekker rijbewijs bij!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:48 schreef Chia het volgende:
[..]
Mooi he?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:49 schreef Yasmin23 het volgende:
Den haag kan dit helemaal niet tegenhouden
Trekker is enkelvoud. Dus ik gok zo dat die van 16 reed idd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het strand is geen openbare weg.. en wie zegt dat de 15 jarige reed?
Jetten moet gewoon altijd zijn mond houden, hypocriete zakkenvuller.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:44 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jetten met z'n ''we hebben 65000 Polen nodig'' moet z'n muil houden waar het vervuiling aangaat.
Ik niet, maar toch zou het nu niet afgekeurd worden gok ik zomaar. Dat is alleen bij trouwstoeten en dergelijke het geval. En vanuit Nijega ligt geen strand direct naar Den Haag hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:49 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Het strand is geen openbare weg.. en wie zegt dat de 15 jarige reed?
quote:Meeste Nederlanders willen boeren ontzien bij terugdringen stikstof
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)ringen-stikstof.html
En dan hebben we ook nog de Lamborghini PC-tractorquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:38 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Welkom op de wereld. Moet je eens op 'Lamborghini tractor' Googlen.
Dat gejank van 'Boehoe boeren worden zwart gemaakt en burgers begrijpen ze niet' is dus ook weer schromelijk overdreven.quote:
Ja dat ga ik ook hebben op het moment dat ik mijn rijbewijs verleng !quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Moest laatst mijn rijbewijs verlengen en kreeg er gratis een trekker rijbewijs bij!
Boeren worden wel degelijk zwart gemaakt. Alleen desondanks blijven de meeste burgers achter de boeren staan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat gejank van 'Boehoe boeren worden zwart gemaakt en burgers begrijpen ze niet' is dus ook weer schromelijk overdreven.
De landbouw zorgt voor de meeste stikstofuitstoot. Dat benoemen is niet iemand 'zwart maken'.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:54 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Boeren worden wel degelijk zwart gemaakt. Alleen desondanks blijven de meeste burgers achter de boeren staan.
Waarschijnlijk gaat iedereen rond de avondspits weer naar huis.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:55 schreef dokter.knakworst het volgende:
Tot hoelaat duurt dit eigenlijk
dit was vroeger ook BNW, nu gewoon algemeen bekend.twitter:skip74026240 twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 12:53:51Dit dus.. Zelfs de kinderen zijn op school niet meer veilig voor de #klimaatmaffia en #indoctrinatie.. #klimaathysterie #nepnieuws #boerenactie #boerenprotest #boerenopstand https://t.co/UZdxBIk5x2 reageer retweet
Nog een uurtje dan gaan ze terug. 5 uur melken en om 6 uur eten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:55 schreef dokter.knakworst het volgende:
Tot hoelaat duurt dit eigenlijk
Ja en? Publieke opinie verandert toch niets aan feiten? Dat de landbouw voor een enorm deel van de problematische stikstof verantwoordelijk is en dat de minst pijnlijke oplossing een flinke krimping van de veestapel is is aan de hand van goed onderbouwde metingen en berekeningen door experts in hun vakgebied vastgesteld, dat veranderd niet opeens doordat 'het volk' het er niet mee eens is.quote:
Kijk even jeugdjournaal van vorige week woensdag terug...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De landbouw zorgt voor de meeste stikstofuitstoot. Dat benoemen is niet iemand 'zwart maken'.
twitter:GeertJeelof twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 12:54:45Ook @MarcelGelauff hoofdredacteur van het @NOS journaal wordt door de protesterende boeren ter verantwoording geroepen voor de constante stroom van #nepnieuws en politieke propaganda.#boerenprotest #boerenopstand #agractie #stikstofhoax #nieuwsuur #eenvandaag #pauw https://t.co/9fV982uBoI reageer retweet
Waarom doe je dat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kijk even jeugdjournaal van vorige week woensdag terug...
De schuld en verantwoording bijna volledig bij de boeren leggen is wel degelijk zwart maken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:55 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De landbouw zorgt voor de meeste stikstofuitstoot. Dat benoemen is niet iemand 'zwart maken'.
Enzo Knol heeft zijn Lambo Urus gewraptquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En dan hebben we ook nog de Lamborghini PC-tractor
[ [url=https://proxy.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.canadianautoreview.ca%2Fimages%2Fcar_photos%2F2019-lamborghini-urus%2Fnormal%2Furus-grigio-lynx.jpg&f=1&nofb=1]afbeelding[/url] ]
Dichter des Vaderlands 2019 doet ook mee.quote:
Dacht diegene dat "retteketetwat" één woord was?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:57 schreef LTVDK het volgende:
Nog wat foto's van @:Yasmin23
[ afbeelding ]
Die boeren worden zwart gemaakt, zie hoe zelfs het Jeugdjournaal hierover bericht. Vaste lesstof hierop scholen,quote:
Niet volledig, wel grotendeels. Wat ook volstrekt logisch is als je voor een groot deel van de uitstoot verantwoordelijk bent. We vinden het toch ook niet raar dat Shell in grotere mate voor klimaatverandering verantwoordelijk wordt gehouden dan, ik noem maar wat, een klein uitzendbureautje?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De schuld en verantwoording bijna volledig bij de boeren leggen is wel degelijk zwart maken.
ME is al weer terug, konden niks beginnen en de sfeer is gemoedelijkquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat iedereen rond de avondspits weer naar huis.
Dus reken vanmiddag ook weer op recordfiles.
Precies. Hier wordt een keer het goede voorbeeld gegeven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:02 schreef Japepk het volgende:
Je kunt lullen wat je wilt, maar het halve land ontregelen door met tractors te gaan cruisen heeft qua staken/protest meer effect dan de zoveelste lerarenstaking of klimaatmars. Dit wil Den Haag geen tweede keer.
Ga gewoon eerder naar huis of zo dan.quote:
Indoctrineren is een vak op school.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die boeren worden zwart gemaakt, zie hoe zelfs het Jeugdjournaal hierover bericht. Vaste lesstof hierop scholen,![]()
Mijn dochter kwam daar vorige week mee thuis, ook in Greta topic besproken.
Hypocriete shit.
quote:Op vrijdag 27 september 2019 17:36 schreef DuizendGezichten het volgende:
Ik heb vandaag met mijn leerlingen klimaatgestaakt. Gewoon, in het lokaal. Maar heb ze wel duidelijk proberen te maken, dat de shit naar de klote gaat en dat zij daarvan de gevolgen zullen gaan dragen.
En jij met Mooikwaaiboy ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dacht diegene dat "retteketetwat" één woord was?
En Schiphol? Nee, ze willen nog extra groei...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:02 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Niet volledig, wel grotendeels. Wat ook volstrekt logisch is als je voor een groot deel van de uitstoot verantwoordelijk bent. We vinden het toch ook niet raar dat Shell in grotere mate voor klimaatverandering verantwoordelijk wordt gehouden dan, ik noem maar wat, een klein uitzendbureautje?
Het is niet zwart maken als je gewoon feiten verkondigtquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die boeren worden zwart gemaakt, zie hoe zelfs het Jeugdjournaal hierover bericht. Vaste lesstof hierop scholen,![]()
Mijn dochter kwam daar vorige week mee thuis, ook in Greta topic besproken.
Hypocriete shit.
Shell is een bedrijf, de landbouw is 1 van onze grootste industrieen. Nogmaals, de meerderheid van de Nederlanders vind het onterecht dat de schuld en verandering grotendeels bij de boeren wordt gelegd. Daar kan jij het mee oneens zijn, maar daarin ben je een minderheid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:02 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Niet volledig, wel grotendeels. Wat ook volstrekt logisch is als je voor een groot deel van de uitstoot verantwoordelijk bent. We vinden het toch ook niet raar dat Shell in grotere mate voor klimaatverandering verantwoordelijk wordt gehouden dan, ik noem maar wat, een klein uitzendbureautje?
Files worden door Den Haag sowieso al niet effectief aangepakt, dus blijkbaar vinden ze dat niet zo'n probleem. En een keertje langer in de file staan dan gebruikelijk op een herfstdag is ook niet volledig ontregeld hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:02 schreef Japepk het volgende:
Je kunt lullen wat je wilt, maar het halve land ontregelen door met tractors te gaan cruisen heeft qua staken/protest meer effect dan de zoveelste lerarenstaking of klimaatmars. Dit wil Den Haag geen tweede keer.
Wat een figuur, die had direct op non actief gezet moeten worden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Indoctrineren is een vak op school.
[..]
Heb je de uitzending bekeken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:04 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het is niet zwart maken als je gewoon feiten verkondigt...
Je bent toch ook niet Marlboro zwart aan het maken als je als arts zegt dat hun sigaretten longkanker veroorzaken?
En jij denkt echt dat ze in Den Haag het beleid gaan aanpassen door deze ene dag protesteren?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:02 schreef Japepk het volgende:
Het zal niet de laatste dag zijn...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:08 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat ze in Den Haag het beleid gaan aanpassen door deze ene dag protesteren?
Als ze slim zijn gaan ze wel aan tafel om handreikingen te doen. Anders denk ik niet dat het bij deze ene keer blijft. En nu was het nog relatief publieksvriendelijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:08 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En jij denkt echt dat ze in Den Haag het beleid gaan aanpassen door deze ene dag protesteren?
Dat is toch helemaal niet aan de orde. Het is niet zo dat alleen boeren de schuld krijgen en dat alleen zij de verantwoording op zich moeten nemen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De schuld en verantwoording bijna volledig bij de boeren leggen is wel degelijk zwart maken.
Ene dag?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:08 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ah, die hebben wel een werkende stream vanaf lokatie.quote:
da i he lo pe 0quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:10 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Is dat de 98.2?
https://www.facebook.com/1589785574635637/posts/2526636477617204/
Niet geklikt. Ik ben niet 8 jaar.quote:
Absoluut, je ziet nu al allerlei figuren met klem benadrukken dat het D66 plan om de veestapel te halveren er sowieso niet gaat komen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:08 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Fixedquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Precies. Hier wordt een keer het goede asociale voorbeeld gegeven.
Liever een vliegtuig met uitleg over vakantievluchten....quote:
Uhmmmm, nope, not really....quote:
jammerquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:12 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Absoluut, je ziet nu al allerlei figuren met klem benadrukken dat het D66 plan om de veestapel te halveren er sowieso niet gaat komen.
twitter:MartijnKlungel twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 13:04:18Ook langs de #A7 bij #Scheemda is een protest #agraactie #boerenprotest #rtvnoord https://t.co/bI2vxvWlDj reageer retweet
De NL vlag hangt op zn kopquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:14 schreef Zolderkamer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MartijnKlungel twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 13:04:18Ook langs de #A7 bij #Scheemda is een protest #agraactie #boerenprotest #rtvnoord https://t.co/bI2vxvWlDj reageer retweet
[ afbeelding ]
Wat is hier mis mee dan. Het probleem, de gevolgen van het probleem en een rapport met oplossingen. Of zit Soros hier achter?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |