Merel was een goed voorbeeld voor haarquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles draait om ikke de rest mag blij zijn als ze genoemd worden.
Daar heeft ze Merel niet voor nodig gehad zo is ze altijd al geweest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel was een goed voorbeeld voor haar
Dat had Shelley kunnen zijn als het niet om Shelley had gedraaid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:19 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wie liep er buiten en zit er nu dus niet bij?
Zaklopen lijkt me wel iets voor die oudjes, of hinkelen/elastiekenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merol. Hits
bespreken Ouderendag
ze willen Mariska Hoofd verantw maken voor 4 okt
Bejeerde komen ene paar uurtjes
kleine lunch en een ietsen
klootschieten o.i.d
Maris moet een planning maken
. aldus de dames
Meroll ; het zijn altijd
bla bla bla
en laat nu dan maar eens zien bla
Krijg je dan ook een echte lading shelleyfoto's voorquote:
even leon bellen, 1 verkochtquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef Dotteke het volgende:
18.50 voor een magazinepppfff schuimpjes trek je knip maar weer uit je zak
zal ze die berenfoto's hergebruiken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Krijg je dan ook een echte lading shelleyfoto's voor
het is duurder als de kalender, en dat is logisch want sjellie. zij is wel meer waardquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef mazaru het volgende:
Ze vindt het wel een mooie prijs want de kalender kost ook zoiets
En ze gaan dat magazine drukken op grauw papier/krantenpapier.?.... lekker goedkoopquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef Dotteke het volgende:
er zit wel een exclusieve poster in!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef Dotteke het volgende:
Staat voor 3 jaar plee papier dus briljant ideequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ze gaan dat magazine drukken op grauw papier/krantenpapier.?.... lekker goedkoop
Zo is Shelley.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:24 schreef MacDeMarco het volgende:
shelley bedenkt iets en de rest moet alles gaan doen
ja hoe staat t daarmee eigenlijk . merels boekjequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:24 schreef Schakeltopia het volgende:
dit vergelijken met een kinderboek, grapjas hiske
zo word je rijk gerritquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Ja ja, en zeg het nu eens zonder lachen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:24 schreef BloesBloes het volgende:
De Linda kost ¤ 6,45, maar dit is natuurlijk een stuk professioneler(nee, dat weet ik niet omdat ik de Linda lees, ik heb gewoon even gegoogeld
)
Misschien wel een hele grote met een nietje door haar navelquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
zal ze die berenfoto's hergebruiken?
Ze heeft super goed afgekeken bij Jessie en Merelquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Mocht het doorgaan dan heeft Merel het binnen 1 dag volledig overgenomen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel was een goed voorbeeld voor haar
utopia-sjellie-magazinequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:26 schreef PTLe het volgende:
Ik schakel net de streams in , wat wil Shelly gaan doen ?
zucht, en toch doen hè.....quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja ja, en zeg het nu eens zonder lachen?
script van achterquote:
een Utopia magazine, kost maar 18.50 als je er een wilT PYLequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:26 schreef PTLe het volgende:
Ik schakel net de streams in , wat wil Shelly gaan doen ?
Net mijn kleindochter van 5 die bedenkt ook af en toe watquote:
Foto's van zichzelf bekijken doet ze iedere dag. Uuuuuuren achter elkaar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sherry wult er elke dag wel "iets" aan doen, ja 'n bladzijde omslaan en da's al te veel werk
voor Bassie
Dat ding is allang af en Shelly doet voor de vorm nog wat interviews ..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een Utopia magazine, kost maar 18.50 als je er een wilT PYLe
Voor het eerst dat ik dat hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Get heeft journalistiek gestudeerd maar was meer van tv
Merel heeft ook journalistiek gestudeerd
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zaklopen lijkt me wel iets voor die oudjes, of hinkelen/elastieken
Mag ik ook bedankenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een Utopia magazine, kost maar 18.50 als je er een wilT PYLe
15 op de 100.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:24 schreef Dotteke het volgende:
Jessie vraagt of iedereen zo magazine krijgt
Shel heeft er niet over gedacht maar ze vindt het een goed idee als iedereen er eentje wilT
Mar zegt Jessie dan, 15 op de 1000 is wel veel, dan moet het van het zakgeld voor inkoopsprijs, en dat is 6 uur
hahaquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:29 schreef JijWel het volgende:
Mariska gaat kijken of de inkoop van het magazine goedkoper kan.
Mariska.
Dit ga je zonder sponsor deal nie veel goedkoper krijgen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:29 schreef chufi het volgende:
Maris gaat het goedkoper regelen .... we weten inmiddels wel beter
Waarvan 45 reklame isquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:29 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Hoeveel blz ging het worden?
48 totaal?
een kleine woordenwisseling is nog geen fittie, voor ze begonnen zijn is het al weer klaarquote:
Moet ze wel iemand vinden die reclame wil makenquote:
ma flodderquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:32 schreef mazaru het volgende:
Jessie stond in de rookcel een shaggie te draaien. Shelley komt eraan, steekt een peuk in haar bek en wil voordringen. "Ik ben toch zo klaar!"
Jessie: Ja dat gaan we dus echt niet doen.
Shelley:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:32 schreef mazaru het volgende:
Jessie stond in de rookcel een shaggie te draaien. Shelley komt eraan, steekt een peuk in haar bek en wil voordringen. "Ik ben toch zo klaar!"
[ afbeelding ]
Yep.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ze wel iemand vinden die reclame wil maken
Hadden ze in Utopia 1 ook geen magazine?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:32 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zal het ook niet eens over seks hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:35 schreef Dotteke het volgende:
O, stoptober mogen ze niet meer zeggen
Maar zegt Franny ze gaat het wel één dagje volhouden voor die stichting
Wat zou je aandacht af kunnen leiden, vraagt Ger
euh hahahah zegt ze, nee geintje
ZO geintje is dat anders niet, zegt Ger.
Nee, zegt Franny want daarna heb je nog meer zin in roken
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Heeft die plofkop(Merel) ruzie gehad met een pincet?
Is óók een viezerik hoor. Na de seks ook gewoon weer broek aan en verderrrrrrrr……….quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:39 schreef JijWel het volgende:
Merel niest in haar hand en gaat verder tikken op het toetsenbord.
Gezondheid mensen.
ik doe meestal ook wel weer een broek aan zegmaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is óók een viezerik hoor. Na de seks ook gewoon weer broek aan en verderrrrrrrr……….
Ja echt he.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is óók een viezerik hoor. Na de seks ook gewoon weer broek aan en verderrrrrrrr……….
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik doe meestal ook wel weer een broek aan zegmaar
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Nou ja da's niet ideaal, maar ik moet er niet aan denken dat ze daarna geen broek aan trekt die bolle. Hoe krijgt die Jessie het voor elkaar zeg, kudos daarvoor hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:43 schreef mazaru het volgende:
Geleende tent. Pleur neer! Zit een scheur in... ach... boeien!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
nu al kerstdrukte?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:44 schreef Schakeltopia het volgende:
jessie belt met robert, hij is superdruk niet normaal zo druk
echt wel de cover word fantastischquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:45 schreef freaky40 het volgende:
Dat magazine wordt weer helemaal niets met Shelley als redacteur
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
echt wel de cover word fantastisch
vuurwerk voor oud en nieuw?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:45 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
hij mot zooi ophalen in duitsland
Ze is over die pincet gestruikeldquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Heeft die plofkop(Merel) ruzie gehad met een pincet?
Met onzichtbare inktquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:41 schreef Chea49 het volgende:
Benieuwd of Shelley het interview met de hand gaat notuleren.
Dacht ff dat het 'n jurk/jas van Merel wasquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:43 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dacht ff dat het 'n jurk/jas van Merel was
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:49 schreef JijWel het volgende:
De ramptoerist in mij wil Shelley haar intervieuws zien doen. Maar ik kan Shelley niet uitstaan.
Keuzes.
Dacht het wel, een open deur natuurlijk. Ik heb het over het niet ff een natte lap erover halen vóór je weer je broek aantrekt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:41 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:37 schreef BloesBloes het volgende:
Shell mompelt; "waar kan ik het best een interview houden" Nou best meid, wat denk je van op je slaapkamertje, thuis bij mama
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dacht het wel, een open deur natuurlijk. Ik heb het over het niet ff een natte lap erover halen vóór je weer je broek aantrekt.
Ja echt verschrikkelijk...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:50 schreef freaky40 het volgende:
En laten we het dan ook maar niet hebben over Shelley's kennis van de Nederlandsche taal in geschrift. In woord is het al tenenkrommend.....
Ze zij ook, dat kan Merel dan nakijken of alles zonder fouten isquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:50 schreef freaky40 het volgende:
En laten we het dan ook maar niet hebben over Shelley's kennis van de Nederlandsche taal in geschrift. In woord is het al tenenkrommend.....
Schijnt daar ook normaal te zijn alles te snijden direct op het aanrecht. Als je erop let dan zie je de smerigste dingen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:41 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ja echt he.![]()
Ik weet nog dat ze met een rauwe kip bezig was en gewoon alles in de keuken aanraakte. Ik kreeg een halve rolberoerte erdoor.
Nog zo'n held. Haar vodjes voor de party worden neem ik aan altijd nog wel nagekeken door de redactie neem ik aan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zij ook, dat kan Merel dan nakijken of alles zonder fouten is
Ogen dicht en alleen aan jezelf denken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:43 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Nou ja da's niet ideaal, maar ik moet er niet aan denken dat ze daarna geen broek aan trekt die bolle. Hoe krijgt die Jessie het voor elkaar zeg, kudos daarvoor hoor
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:52 schreef magnaal het volgende:
Ik vind Shelley echt eindeloos...![]()
Zij is nou de enige die me ergert, maar ook laat lachen..
Dat vind ik ook raar en zelfs als ik er niet op let zie ik dingen. Ik vind het echt schandalig hoe ze daar zijn. Zeker als ze voor bezoekers eten maken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Schijnt daar ook normaal te zijn alles te snijden direct op het aanrecht. Als je erop let dan zie je de smerigste dingen.
dat heb ik ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:52 schreef magnaal het volgende:
Klein scheurtje en Shelley zei dat ook meteen. Die tenten zijn dus al half gaar anders gebeurd dat niet zomaar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:44 schreef JijWel het volgende:
[..]Wat een volk is het ook.
Had wel gehoord dat de scheuren erin door Shelley kwamen.
Hier net zoquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:52 schreef magnaal het volgende:
Dat laatste is inderdaad wel fijn. Ook al is het in mijn geval uitlachen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:52 schreef magnaal het volgende:
die verhuurder weet ook wel waar die tenten heengaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Klein scheurtje en Shelley zei dat ook meteen. Die tenten zijn dus al half gaar anders gebeurd dat niet zomaar.
En dat heeft een journalistieke opleiding?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:44 schreef humpty het volgende:
[..]
Merel met haar column bezig maar Hiske moet haar altijd helpen
Ja, dat zekerquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:54 schreef JijWel het volgende:
[..]
Dat laatste is inderdaad wel fijn. Ook al is het in mijn geval uitlachen...
Klopt en dat laatste denk ik ook. Horen flink stevige tenten te zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Klein scheurtje en Shelley zei dat ook meteen. Die tenten zijn dus al half gaar anders gebeurd dat niet zomaar.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dacht ff dat het 'n jurk/jas van Merel was
Ja ja, bezige bijtjes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:56 schreef Schakeltopia het volgende:
wat hebben ze het ineens druk he allemaal
Dan kijk je gewoon naar de geïnterviewde.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:49 schreef JijWel het volgende:
De ramptoerist in mij wil Shelley haar intervieuws zien doen. Maar ik kan Shelley niet uitstaan.
Keuzes.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:57 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan kijk je gewoon naar de geïnterviewde.
Dat ziet toch elke broodmongool dat dit nie ken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:57 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie de schuimpjes er voor aan dat ze een of andere inspectie gaan waarschuwen dat de dakconstructie van het podium niet conform de reglementen wordt gebouwd....
en dat je geen goed zicht hebt als je in de tent staatquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:57 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie de schuimpjes er voor aan dat ze een of andere inspectie gaan waarschuwen dat de dakconstructie van het podium niet conform de reglementen wordt gebouwd....
Ja, zat ik ook net aan te denken. Ook al zo'n hoogwaardig eind product....quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gabs.. uto 1
jekenmeniet
deed toen toch de Glossy ?
Zei.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze zij ook, dat kan Merel dan nakijken of alles zonder fouten is
gebeldquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:57 schreef freaky40 het volgende:
Ivan deed het werk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gabs.. uto 1
jekenmeniet
Sterker nog, vaak retour vanwege de slechte inhoud.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nog zo'n held. Haar vodjes voor de party worden neem ik aan altijd nog wel nagekeken door de redactie neem ik aan.
Ik lig ook dubbel om haar domheid. Maar ze heeft wél doorzettingsvermogen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:52 schreef magnaal het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze is over die pincet gestruikeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Ik ben fan van de Egels.quote:
Brandoff de fantastische bouwer en patatkoning natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:02 schreef Schakeltopia het volgende:
wie verdiend het om de titel van utopia te winnen
Lenie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:03 schreef Schakeltopia het volgende:
van wie kan jij het meeste leren in utopia?
Zou terecht zijn en zéker gezien al het commentaar op de huisjes etc. die Brandon heeft neergezet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:57 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Blijven er nog genoeg voor je over.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:57 schreef JijWel het volgende:
[..]Tja, dat ligt er dan ook maar weer aan wie, als lex er gaat zitten kijk ik zeker weten niet iig.
spieren, tattoos en zonnebankquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:05 schreef Schakeltopia het volgende:
laatste vraag
hoe ziet je droomman eruit?
Zijn er nog wel een paar die ik echt niet kan aanzien. Wordt flink switchen tussen streams dan voor me.quote:
O, was dat Gabs? Liep in het begin wel maar later niet meer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gabs.. uto 1
jekenmeniet
Ik wil op de cover.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:06 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Ik heb wel eens briljante ideetjes.![]()
Wat denken we hier op FOK van een COS magazine?
nog iemand die dat toen overnamquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
O, was dat Gabs? Liep in het begin wel maar later niet meer.
ja in naam, maar Ivan zat hele nachten er aan te werkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Gabs.. uto 1
jekenmeniet
Maar wel tijd voor een interview?....quote:
Ivan dacht ik tot diep in de nacht en Cabs maar slapenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
nog iemand die dat toen overnam
meen dat Benj ook hielp
weet ff niet meer wie
Ja hoor....quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:10 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Maar wel tijd voor een interview?....
Wie is je vader en wie is je moeder?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
ja in naam, maar Ivan zat hele nachten er aan te werken
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:10 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ivan dacht ik tot diep in de nacht en Cabs maar slapen
Ja, nog een fotootje en we gaan naar de volgende, thanksquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:11 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ja hoor....
Eh geen idee en al heel lang dood.
Bij mij ben je snel klaar.
Pak mijn ui maar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:12 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Ja, nog een fotootje en we gaan naar de volgende, thanks
Je vergeet 'n vette bankrekeningquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:06 schreef Giggio het volgende:
[..]
spieren, tattoos en zonnebank![]()
oh en brains niet belangrijk
ik denk eerder dat Jens de shel in de zeik neemtquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:13 schreef DKUp het volgende:
Clowntje maakt Jensie de Trol even belachelijk.
Nou iedereen in COS is opeens drukquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:13 schreef JijWel het volgende:
[..]
Pak mijn ui maar.
Succes met de volgende, weet je al wie?
Andersom ook inderdaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:13 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk eerder dat Jens de shel in de zeik neemt
Echt he, mietjes zijn het.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:14 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Nou iedereen in COS is opeens druk
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:14 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Nou iedereen in COS is opeens druk
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:15 schreef humpty het volgende:
Jens is zo leuk![]()
Hij zou Lotus wel terug willen hebben in Utopia...zit in mijn hart zegt hij
Als ik Jens was zou ik antwoorden: Oud!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:16 schreef DeKenau het volgende:
Shel ''wat wult je later worden , als je oud bent
Das dan weer een tegenvaller van Jens en begrijp dat ook niet van hem.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:16 schreef JijWel het volgende:
Jens vind dat Jessie moet winnen.
Er is maar 1 messias.
Goeie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als ik Jens was zou ik antwoorden: Oud!
Ik begrijp het ook niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Das dan weer een tegenvaller van Jens en begrijp dat ook niet van hem.
Dat méén je niet!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:18 schreef humpty het volgende:
Ze had de verkeerde vragen ...oke zegt Jens doen we ronde 2
Ik wel, of hij weet dat het voorbestemd is, of omdat de bewoners het voor zoete koek slikken en hem zo zien.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:19 schreef JijWel het volgende:
Ze vraagt naar Teddy, Jens zegt geen commentaar.
Verrassend, geen Jessiequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:20 schreef humpty het volgende:
er lopen hier veel droevige figuren zegt Jens
Bovenaan Mariska maar ook Merel Andrea Jordie en Shelly
en Lexquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:20 schreef humpty het volgende:
er lopen hier veel droevige figuren zegt Jens
Bovenaan Mariska maar ook Merel Andrea Jordie en Shelly
Ik denk dat hij denkt dat, ja ik weet het niet. Het is wel een beetje duidelijk dat Jessie moet winnen, deze UTO. Thans in mijn ogen en ik denk dat Jens dat ook heeft. Ja, zoiets denk ik geloof ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:20 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik wel, of hij weet dat het voorbestemd is, of omdat de bewoners het voor zoete koek slikken en hem zo zien.
Zou ze zo slim zijn om dat door te hebben. Of zou ze zo gemeen zijn dat ze dit inderdaad doet daarvoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:21 schreef Schakeltopia het volgende:
leuke taktiek om iedereen uit te horen. go sjellie
Shel en slimquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:22 schreef JijWel het volgende:
[..]
Zou ze zo slim zijn om dat door te hebben. Of zou ze zo gemeen zijn dat ze dit inderdaad doet daarvoor.
Voor mij is het Jens, die mag winnen.......maar dat zit er niet in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:21 schreef JijWel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij denkt dat, ja ik weet het niet. Het is wel een beetje duidelijk dat Jessie moet winnen, deze UTO. Thans in mijn ogen en ik denk dat Jens dat ook heeft. Ja, zoiets denk ik geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |