Merel was een goed voorbeeld voor haarquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles draait om ikke de rest mag blij zijn als ze genoemd worden.
Daar heeft ze Merel niet voor nodig gehad zo is ze altijd al geweest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel was een goed voorbeeld voor haar
Dat had Shelley kunnen zijn als het niet om Shelley had gedraaid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:19 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Wie liep er buiten en zit er nu dus niet bij?
Zaklopen lijkt me wel iets voor die oudjes, of hinkelen/elastiekenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Merol. Hits
bespreken Ouderendag
ze willen Mariska Hoofd verantw maken voor 4 okt
Bejeerde komen ene paar uurtjes
kleine lunch en een ietsen
klootschieten o.i.d
Maris moet een planning maken
. aldus de dames
Meroll ; het zijn altijd
bla bla bla
en laat nu dan maar eens zien bla
Krijg je dan ook een echte lading shelleyfoto's voorquote:
even leon bellen, 1 verkochtquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef Dotteke het volgende:
18.50 voor een magazinepppfff schuimpjes trek je knip maar weer uit je zak
zal ze die berenfoto's hergebruiken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Krijg je dan ook een echte lading shelleyfoto's voor
het is duurder als de kalender, en dat is logisch want sjellie. zij is wel meer waardquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef mazaru het volgende:
Ze vindt het wel een mooie prijs want de kalender kost ook zoiets
En ze gaan dat magazine drukken op grauw papier/krantenpapier.?.... lekker goedkoopquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef Dotteke het volgende:
er zit wel een exclusieve poster in!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:21 schreef Dotteke het volgende:
Staat voor 3 jaar plee papier dus briljant ideequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:22 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En ze gaan dat magazine drukken op grauw papier/krantenpapier.?.... lekker goedkoop
Zo is Shelley.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:24 schreef MacDeMarco het volgende:
shelley bedenkt iets en de rest moet alles gaan doen
ja hoe staat t daarmee eigenlijk . merels boekjequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:24 schreef Schakeltopia het volgende:
dit vergelijken met een kinderboek, grapjas hiske
zo word je rijk gerritquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Ja ja, en zeg het nu eens zonder lachen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:24 schreef BloesBloes het volgende:
De Linda kost ¤ 6,45, maar dit is natuurlijk een stuk professioneler(nee, dat weet ik niet omdat ik de Linda lees, ik heb gewoon even gegoogeld
)
Misschien wel een hele grote met een nietje door haar navelquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:22 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
zal ze die berenfoto's hergebruiken?
Ze heeft super goed afgekeken bij Jessie en Merelquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:24 schreef MacDeMarco het volgende:
Mocht het doorgaan dan heeft Merel het binnen 1 dag volledig overgenomen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Merel was een goed voorbeeld voor haar
utopia-sjellie-magazinequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:26 schreef PTLe het volgende:
Ik schakel net de streams in , wat wil Shelly gaan doen ?
zucht, en toch doen hè.....quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja ja, en zeg het nu eens zonder lachen?
script van achterquote:
een Utopia magazine, kost maar 18.50 als je er een wilT PYLequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:26 schreef PTLe het volgende:
Ik schakel net de streams in , wat wil Shelly gaan doen ?
Net mijn kleindochter van 5 die bedenkt ook af en toe watquote:
Foto's van zichzelf bekijken doet ze iedere dag. Uuuuuuren achter elkaar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:27 schreef Fritsie1960 het volgende:
Sherry wult er elke dag wel "iets" aan doen, ja 'n bladzijde omslaan en da's al te veel werk
voor Bassie
Dat ding is allang af en Shelly doet voor de vorm nog wat interviews ..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een Utopia magazine, kost maar 18.50 als je er een wilT PYLe
Voor het eerst dat ik dat hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:22 schreef Dotteke het volgende:
Get heeft journalistiek gestudeerd maar was meer van tv
Merel heeft ook journalistiek gestudeerd
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zaklopen lijkt me wel iets voor die oudjes, of hinkelen/elastieken
Mag ik ook bedankenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
een Utopia magazine, kost maar 18.50 als je er een wilT PYLe
15 op de 100.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:24 schreef Dotteke het volgende:
Jessie vraagt of iedereen zo magazine krijgt
Shel heeft er niet over gedacht maar ze vindt het een goed idee als iedereen er eentje wilT
Mar zegt Jessie dan, 15 op de 1000 is wel veel, dan moet het van het zakgeld voor inkoopsprijs, en dat is 6 uur
hahaquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:29 schreef JijWel het volgende:
Mariska gaat kijken of de inkoop van het magazine goedkoper kan.
Mariska.
Dit ga je zonder sponsor deal nie veel goedkoper krijgen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:29 schreef chufi het volgende:
Maris gaat het goedkoper regelen .... we weten inmiddels wel beter
Waarvan 45 reklame isquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:29 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Hoeveel blz ging het worden?
48 totaal?
een kleine woordenwisseling is nog geen fittie, voor ze begonnen zijn is het al weer klaarquote:
Moet ze wel iemand vinden die reclame wil makenquote:
ma flodderquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:32 schreef mazaru het volgende:
Jessie stond in de rookcel een shaggie te draaien. Shelley komt eraan, steekt een peuk in haar bek en wil voordringen. "Ik ben toch zo klaar!"
Jessie: Ja dat gaan we dus echt niet doen.
Shelley:![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:32 schreef mazaru het volgende:
Jessie stond in de rookcel een shaggie te draaien. Shelley komt eraan, steekt een peuk in haar bek en wil voordringen. "Ik ben toch zo klaar!"
[ afbeelding ]
Yep.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet ze wel iemand vinden die reclame wil maken
Hadden ze in Utopia 1 ook geen magazine?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:32 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zal het ook niet eens over seks hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:35 schreef Dotteke het volgende:
O, stoptober mogen ze niet meer zeggen
Maar zegt Franny ze gaat het wel één dagje volhouden voor die stichting
Wat zou je aandacht af kunnen leiden, vraagt Ger
euh hahahah zegt ze, nee geintje
ZO geintje is dat anders niet, zegt Ger.
Nee, zegt Franny want daarna heb je nog meer zin in roken
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
Heeft die plofkop(Merel) ruzie gehad met een pincet?
Is óók een viezerik hoor. Na de seks ook gewoon weer broek aan en verderrrrrrrr……….quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:39 schreef JijWel het volgende:
Merel niest in haar hand en gaat verder tikken op het toetsenbord.
Gezondheid mensen.
ik doe meestal ook wel weer een broek aan zegmaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is óók een viezerik hoor. Na de seks ook gewoon weer broek aan en verderrrrrrrr……….
Ja echt he.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 12:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is óók een viezerik hoor. Na de seks ook gewoon weer broek aan en verderrrrrrrr……….
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |