Dat willen ze, omdat het ze heel veel geld oplevert. De politiek denkt daar anders over, omdat het de samenleving heel veel gezondheidsschade oplevert, de natuur om ons heen vernietigd, enzovoorts.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:03 schreef DKaprillia het volgende:
[..]
Ja dat willen ze dus ook het liefste![]()
Alleen denkt de politiek daar dus anders over.
Volgens mij zijn er genoeg mensen hier actief. Ik kan me voorstellen dat je Oost-Indisch blind bent voor berichten waar je het neit mee oneens bent, het is ook frustrerend om de hele dag door op je tekortkomingen gewezen te worden - dan kun je het maar beter negeren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:04 schreef asco het volgende:
Waar zijn de linksgekkies? Durven ze nu niet of slapen ze nog?
Inderdaad. Hoewel die EU-subsidies ook in Polen en Frankrijk volgens mij nogal populair zijn.quote:
En dan? Alles is geoorloofd zolang jij het maar met de vernielende partij eens bent? Ga lekker terug naar je eigen dictatuur.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Voortaan de boeren inzetten bij anti zwarte piet en dergelijke demonstraties.
NL
Wie ben jij überhaupt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:05 schreef DKaprillia het volgende:
[..]
Volgens mij zien ze in dat ze deze slag verloren hebben..
De boeren zouden zich ook kunnen gedragen. Kunnen nog wat leren van de scholieren die het wel beschaafd kunnen houden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als ze dit uit de klauwen laten lopen zijn ze wel echt achterlijk.
Compexo?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mag in Denemarken op veel stranden, ik zie kansen voor de F1 in Zandvoort!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:10 schreef ACT-F het volgende:
!
[ afbeelding ]twitter:martinvisser twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 10:09:27“Op het Malieveld staat Albert Bos. Albert, zijn er al boeren aangekomen?” :-) @:SimoneWeimans https://t.co/e5dJPuL1qi reageer retweet
Lees jij nog even posting #59 door?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:02 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Subsidiekraan dicht en stikstofbeleid handhaven. Dan hebben die ezels eindelijk eens echt iets om over te huilen. Ik schrik er oprecht van dat zo’n groot deel van de bevolking daadwerkelijk denkt dat de Nederlandse boeren zo’n toevoeging zijn.
Van Macron afgekeken zeker.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:00 schreef ACT-F het volgende:
De NSB loopt er ook tussen:twitter:GeLeHesjesNL twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 09:49:28Ook worden er weer undercover agenten ingezet. #boeren #boerenprotest #boerenopstand #agractie https://t.co/lU72ajef8a reageer retweet
Die volgen netjes de regels... tot de bom barst..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:11 schreef VoMy het volgende:
De boeren zouden zich ook kunnen gedragen.
Nee, die zit wat hoger in Denemarken.quote:
FTFYquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:13 schreef Hexagon het volgende:
Het is jammer dat de bos de hei en de dieren uit de natuur niet kunnen protesteren. Die hebben geen verweer tegen de grote hoeveelheid vervuiling die deze figuren we allemaal veroorzaken.
Doe snel je computer uit man.. die werkt op kolengestookte stroom!!!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:13 schreef Hexagon het volgende:
Het is jammer dat de bos de hei en de dieren uit de natuur niet kunnen protesteren. Die hebben geen verweer tegen de grote hoeveelheid vervuiling die deze figuren veroorzaken.
Jij bent toch niet zo'n pensionado met een tweede huis in Beekbergen om nu dagelijks de natuur op de Veluwe te verstoren om naar de parende herten te kijken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:13 schreef Hexagon het volgende:
Het is jammer dat de bos de hei en de dieren uit de natuur niet kunnen protesteren. Die hebben geen verweer tegen de grote hoeveelheid vervuiling die deze figuren veroorzaken.
Boeren geven geen neuk om een eventueel verbod.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Krikke is sowieso een hele laffe burgemeester dus reken maar op een verbod straks oid
Inhoudelijk weer gemankeerd dus probeer je het nog maar eens op de persoon. Zoals eigenlijk altijd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n pensionado met een tweede huis in Beekbergen om nu dagelijks de natuur op de Veluwe te verstoren om naar de parende herten te kijken?
Echte natuurliefhebbers laten beesten met rust.
Aha allerlei trieste aanvallen en rookgordijnenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jij bent toch niet zo'n pensionado met een tweede huis in Beekbergen om nu dagelijks de natuur op de Veluwe te verstoren om naar de parende herten te kijken?
Echte natuurliefhebbers laten beesten met rust.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:17 schreef ootjekatootje het volgende:
https://twitter.com/LTOVechtdal/status/1178938226070999041?s=20
Ah nou waar begin jij mee in te leveren?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Aha allerlei trieste aanvallen en rookgordijnen
Ik houd van de natuur en wil die niet laten vernielen door overproducerende boeren. Daarom keihard saneren die sector. We kunnen met heel wat minder
Heb je ontopic nog wat te melden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Inhoudelijk weer gemankeerd dus probeer je het nog maar eens op de persoon. Zoals eigenlijk altijd.
Die klote Hollanders moeten gewoon aangepakt worden. Het hele binnenhof met stront vol spuiten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Allemaal aanpakken! Allemaal netjes in gelid, met tweetjes in rij achter elkaar, handjes vasthouden en ja meneer of ja mevrouw roepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |