Amaryllis Uyterlinden zong in Eurosong 2016 in de eerste ronde Euphoria.twitter:ilcuoredilara twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 14:16:03VRT said they would post a hint on their instagram about the Belgian artist... on their instagram, a guy is singing Euphoria... what does this MEAN reageer retweet
België die 6 armzalige puntjes gaf vanuit de vakjury?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:53 schreef Nashipeer het volgende:
Opeens Duncan Laurence die volgend jaar voor België gaat
Zo gaaf zou dat zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:48 schreef Niels93 het volgende:
De stylist van Oscar and the Wolf is gespot bij het tv programma van vanavond.
Wat zou dat geweldig zijn als zij gaan!
Wow dat zou heel gaaf zijn!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:48 schreef Niels93 het volgende:
De stylist van Oscar and the Wolf is gespot bij het tv programma van vanavond.
Wat zou dat geweldig zijn als zij gaan!
21.55 in Vandaag op één wordt het bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:03 schreef ijs_beer het volgende:
Maar... Te volgen bij de vrienden van de VRT ergens?
Thanks. Nu even kijken of ik ergens een livestream kan vinden die het ook in Engeland doet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:05 schreef Dave het volgende:
[..]
21.55 in Vandaag op één wordt het bekend gemaakt.
Amen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:09 schreef ato het volgende:
Oscar doet mij ook denken aan Thomas Azier, mijn grootste droom kandidaat voor Nederland.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:09 schreef aarontje112 het volgende:
Maar ik gok eerder op Hooverphonic, om eerlijk te zijn. Ook een goeie hoor, maar toch eventjes geleden dat die een hit scoorden
België die 6 armzalige puntjes gaf vanuit de vakjury?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 18:53 schreef Nashipeer het volgende:
Opeens Duncan Laurence die volgend jaar voor België gaat
Thanks!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:05 schreef Dave het volgende:
[..]
21.55 in Vandaag op één wordt het bekend gemaakt.
Laura Groeseneken heeft ook met hooverphonic gewerkt, dus die ingang zou ook nog niet zo gek zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:09 schreef aarontje112 het volgende:
Maar ik gok eerder op Hooverphonic, om eerlijk te zijn. Ook een goeie hoor, maar toch eventjes geleden dat die een hit scoorden
Heb je Hola?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Thanks. Nu even kijken of ik ergens een livestream kan vinden die het ook in Engeland doet.![]()
Welkom terug.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:10 schreef aarontje112 het volgende:
Oh en ik ben weer terug, het seizoen is zo toch weer een beetje begonnen![]()
Welkom terug!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:10 schreef aarontje112 het volgende:
Oh en ik ben weer terug, het seizoen is zo toch weer een beetje begonnen![]()
Hela hola kindercola?quote:
Ik zie dit nu ook voorbij komenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:09 schreef aarontje112 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |