Een deel wellicht. Veeteeltboeren doen dat zeker niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:21 schreef Pharkus het volgende:
Ach met zo'n eerste herfstbui ligt het land toch al plat. Plus vind ik dat de boeren beter met het milieu omgaan dan de puberende klimaatstakkers.
How dare you!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:21 schreef Pharkus het volgende:
Ach met zo'n eerste herfstbui ligt het land toch al plat. Plus vind ik dat de boeren beter met het milieu omgaan dan de puberende klimaatstakkers.
Naar de UT, wilt u Twente zsm verlaten stuk onderkruipsel? Lulletje beflapquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:08 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik zeg dit niet voor mijzelf he, ik ben net gewoon met de trein naar Ut gegaan.
Maar voor het land, is dit gewoon kut. En het is illegaal, dus waarom doet de politie niets?
Loop niet zo te trollen, je voeder moet ergens vandaan komen. Of heb je liever dat je de boeren verplaatst naar een andere locatie op aarde waar veel minder strikte regels zijn en een groter milieuprobleem veroorzaken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:21 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Omdat ik wil dat onze economie niet vast gezet worden door een uitstervende beroepsgroep
Links gekkie gespot.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:23 schreef Chia het volgende:
Al die onderbuiktokkies die ineens enorm sympathiseren met boeren.Terwijl ze normaal alleen caren om geïmporteerde Nederlanders en zich boos maken om klimaatdrammers.
Automatiseren. Grotere bedrijven. Volledig gericht op landbouw/tuinbouw. Daar kan voldoende voeder vandaan komen, en nog een stuk milieuvriendelijker ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:24 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Loop niet zo te trollen, je voeder moet ergens vandaan komen. Of heb je liever dat je de boeren verplaatst naar een andere locatie op aarde waar veel minder strikte regels zijn en een groter milieuprobleem veroorzaken?
Als je kijkt naar de schaalvergroting over de laatste 100 jaar is dat ook al de tendens, schaalvergroting, milieuvriendelijker, automatiseren etc. Ben je wel eens bij een boer geweest?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:25 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Automatiseren. Grotere bedrijven. Volledig gericht op landbouw/tuinbouw. Daar kan voldoende voeder vandaan komen, en nog een stuk milieuvriendelijker ook.
Van de melkboer?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben gewoon een boerendochter hoor.Maar vind dit zulk hypocriet gedoe.
Ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de schaalvergroting over de laatste 100 jaar is dat ook al de tendens, schaalvergroting, milieuvriendelijker, automatiseren etc. Ben je wel eens bij een boer geweest?
Omdat boeren vrijwel de laatste groep is die niet besmet is met geïmporteerde Nederlanders en tevens al jaren slachtoffer zijn van klimaatdrammers. Prima groep om mee te sympathiserenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:23 schreef Chia het volgende:
Al die onderbuiktokkies die ineens enorm sympathiseren met boeren.Terwijl ze normaal alleen caren om geïmporteerde Nederlanders en zich boos maken om klimaatdrammers.
Instagram-tuig gespot.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:23 schreef Chia het volgende:
He knulletje, like's kan je niet vreten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:21 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Omdat ik wil dat onze economie niet vast gezet worden door een uitstervende beroepsgroep
Datzelfde kun je je afvragen voor uitgeprocedeerde gelukszoekers. Die mogen er gewoon vrolijk op los kraken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:08 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Maar voor het land, is dit gewoon kut. En het is illegaal, dus waarom doet de politie niets?
Dramaqueen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:21 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet waarom de politie niet ingrijpt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |