Trekkertrek is tof. Boeren die op het platteland in oogsttijd complete dorpen in modderpoelen veranderen, is tof. Hooiballen zijn tof.quote:
Wij willen chaosquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:06 schreef Luppie0110 het volgende:
Onterechte klacht.
Laat die boeren maar de hele dag het verkeer plat leggen.
Ik zeg dit niet voor mijzelf he, ik ben net gewoon met de trein naar Ut gegaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:06 schreef Luppie0110 het volgende:
Onterechte klacht.
Laat die boeren maar de hele dag het verkeer plat leggen.
Trekker kun je gewoon het weiland naast de snelweg induwenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:08 schreef Silven het volgende:
Succes met 2200 boeren met tractor aanhouden, van de snelweg begeleiden, tractor stallen, meenemen naar bureau en vastzetten.
Ik heb niet eens een autoquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:07 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Haha TS staat in de file..
.
Post heeft trouwens een hoog 'je mag demonstreren maar met je rug tegen de muur' gehalte.
Boeie, leg alles maar platquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:07 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Trekkertrek is tof. Boeren die op het platteland in oogsttijd complete dorpen in modderpoelen veranderen, is tof. Hooiballen zijn tof.
De flow van verkeer ontregelen is illegaal.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:11 schreef the-eye het volgende:
Nu moeten de boeren bloeden voor het "klimaatprobleem" terwijl zij de eerste waren die thuiswerken
Politieauto's, dit itt trekkers, mogen wel op de snelwegquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:13 schreef Woelwater het volgende:
Politie heeft zelf trouwens ook dit soort acties gedaan:
[ afbeelding ]
Zou een beetje hypocriet zijn als ze nu de boeren gaan aanpakken die hetzelfde doen.
Sow!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:14 schreef Salvad0R het volgende:
Hou je bek joh kneus......
Vieze nepaccount stemmingmakerij, opflikkeren voor ik jullie allemaal opzoek en in de nek klap
OKe. En ik vind dat jij je bek moet houden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:05 schreef wolfjeamadeus het volgende:
(ook al vind ik dat zeker veeteelt boeren hun bek moeten houden),
Omdat ik wil dat onze economie niet vast gezet worden door een uitstervende beroepsgroepquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:19 schreef Catkiller het volgende:
Mensen zoals TS zouden een week lang vast moeten zitten op de snelweg in een sneeuwstorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |