SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.I reject reality and substitute my own
quote:
quote:
Goedemorgen altesaam.quote:
Hele irritante mensen zijn dat, mensen die woke zijnquote:Op maandag 30 september 2019 22:50 schreef DJ11 het volgende:
O ja, voor de liefhebber nog de videoclip bij het nummer van Lubach:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:03 schreef livelink het volgende:
Ik zat midden tussen de tractoren op de A12. Dit was precies hoe ik mijn dag wilde starten, maar niet heus.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:03 schreef livelink het volgende:
Ik zat midden tussen de tractoren op de A12. Dit was precies hoe ik mijn dag wilde starten, maar niet heus.
Ik denk dat ze wel een punt hebben en dat maken ze vandaag onmiskenbaar duidelijk, op hun eigen boerse manier.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:03 schreef livelink het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een punt hebben en dat maken ze vandaag onmiskenbaar duidelijk, op hun eigen boerse manier.
Het is jammer dat je er last van hebt gehad, zoals zovelen, maar zonder onze agrariërs zouden we nergens zijn...
En het is maar één dagje. Morgen staan er geen tractors meer op het Malieveld, want de vark'ns mutt'n vret'n en 't heui mut van 't land.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel een punt hebben en dat maken ze vandaag onmiskenbaar duidelijk, op hun eigen boerse manier.
Het is jammer dat je er last van hebt gehad, zoals zovelen, maar zonder onze agrariërs zouden we nergens zijn...
Het zag er vanochtend best feestelijk uit met al die lampjes boven op de tractoren. Maar toch...ik moest de facturering draaien en op dat soort dagen kan ik eigenlijk niet te laat zijn. Dus ik zat me op te vreten in de bus. Ik had voor de zekerheid al een paar bussen eerder genomen, maar was natuurlijk toch (te) laat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:19 schreef just me het volgende:
Heel wat tractoren gezien die terugkwamen uit Den Haag
Oeis dat is best vervelend, zeker als je je best doet om op tijd te komen. Ik had geen haast toen ik ze tegenkwam en dat scheelt welquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Het zag er vanochtend best feestelijk uit met al die lampjes boven op de tractoren. Maar toch...ik moest de facturering draaien en op dat soort dagen kan ik eigenlijk niet te laat zijn. Dus ik zat me op te vreten in de bus. Ik had voor de zekerheid al een paar bussen eerder genomen, maar was natuurlijk toch (te) laat.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:48 schreef livelink het volgende:
Net twee cherry chouffe's voor mezelf gekocht als troost voor deze lange en vermoeiende dag![]()
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Net twee cherry chouffe's voor mezelf gekocht als troost voor deze lange en vermoeiende dag![]()
Welke film kijkt hij?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph kijkt een horrorfilm, ik ben maar gewoon lekker in bed gaan liggen
You’re next, op sbs9quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Welke film kijkt hij?
En ik ga zo ook plat. Bezoek is net de deur uit, dus kan met een gerust hart naar bed.
Helemaal mee eens. En ik heb het ook wel een beetje gehad met mensen die in het publieke debat altijd alleen maar het "wenselijke" zeggen: kijk mij eens deugen. Om nog maar te zwijgen over de vele one trick pony's: mensen die zich maar over één onderwerp druk kunnen maken (bijvoorbeeld hun vegan lifestyle).quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 06:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hele irritante mensen zijn dat, mensen die woke zijn
Vegans sporen sowieso niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En ik heb het ook wel een beetje gehad met mensen die in het publieke debat altijd alleen maar het "wenselijke" zeggen: kijk mij eens deugen. Om nog maar te zwijgen over de vele one trick pony's: mensen die zich maar over één onderwerp druk kunnen maken (bijvoorbeeld hun vegan lifestyle).
Er is categorie die het nóg erger maakt: degenen die hun hond of kat geen vlees meer te eten geven omdat zij zelf vegan zijn en hun huisdier dat ook moet zijn..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vegans sporen sowieso niet.
Wat minder dierlijk prima, maar vegan is te debiel voor woorden.
Dat is dierenmishandeling (en dat vinden veel vegans gelukkig ook)quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er is categorie die het nóg erger maakt: degenen die hun hond of kat geen vlees meer te eten geven omdat zij zelf vegan zijn en hun huisdier dat ook moet zijn..
Carnivoren geen vlees meer gevenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er is categorie die het nóg erger maakt: degenen die hun hond of kat geen vlees meer te eten geven omdat zij zelf vegan zijn en hun huisdier dat ook moet zijn..
Klopt. Helaas zijn er toch enkelen die het nodig vinden. Volledig van het padje..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat is dierenmishandeling (en dat vinden veel vegans gelukkig ook)
Je weet dat ruim 90% van alle soja die verbouwd wordt veevoer is?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Carnivoren geen vlees meer geven
Maar daarnaast, hele vlaktes gaan plat om soja te verbouwen, en wat leeft er dan n9og? NIKS alleen soja, maar geen mug/vlieg etc.
Niet meer geloof ik, de menselijke consumptie is explosief toegenomen. Waardoor nog meer gebieden volledig dood gespoten zijn. En daar leeft dan dus ook echt niks meer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je weet dat ruim 90% van alle soja die verbouwd wordt veevoer is?
Woke is een bepaalde "kijk mij eens deugen"-houding. Kijk mij het onrecht in de wereld eens benoemen; kijk mij eens opkomen voor groepen die worden gediscrimineerd. En dat alles uiteraard overgoten met een sausje van selectieve verontwaardiging.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
En wat woke is weet ik niet, en ik heb zo het vermoeden dat ik fijn onder mijn steen blijf
Nee, die verhouding is nog ongeveer hetzelfde.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet meer geloof ik, de menselijke consumptie is explosief toegenomen. Waardoor nog meer gebieden volledig dood gespoten zijn. En daar leeft dan dus ook echt niks meer.
En waar haast niemand over praat: al dat eten is nodig omdat er steeds meer mensen zijn. Aangezien we onze natuurlijke vijanden nagenoeg hebben uitgeschakeld of volledig onder controle hebben, groeit en groeit de populatie maar door. Momenteel 7,7 miljard mensen, op weg naar een kleine 11 miljard rond het jaar 2100.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Niet meer geloof ik, de menselijke consumptie is explosief toegenomen. Waardoor nog meer gebieden volledig dood gespoten zijn. En daar leeft dan dus ook echt niks meer.
Veel van de problemen die wél als zodanig worden (h)erkend, zoals CO2-uitstoot, hebben een directe link met het bevolkingsoverschot. Nederland is echt vol, zeg ik op een niet-nationalistische manier. Geen extreem-rechts of racistisch sentiment, maar gewoon een simpel feit als je kijkt naar hoe schaars de ruimte tegenwoordig is. En wat ik al helemaal niet zie zitten, is boeren de nek omdraaien zodat steeds meer ruimte wordt volgebouwd en we een soort stadstaat worden; iets dat D66 onlangs openlijk heeft bepleit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik ben al jaren groot voorstander van bevolkingskrimp. Optyfen met je tig kinderen. 1 is al veel te veel.
Maar ja, overpopulatie is nog steeds een groot taboe onderwerp.
Zometeen poging 392.quote:
Dat was gisteren. Daarom moet je nu gaan slapen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 05:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zometeen poging 392.
Word er zo moe van (pun intended).
Gisteren was ook wel pittige dag. Dus echt 0,0 rust in mijn kop.
Iets met onderprikkeling en overprikkeling kwam wel erg binnen.
Kon ik dat maar. Kon ik mijn hersens af en toe maar even uitzetten.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 05:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was gisteren. Daarom moet je nu gaan slapen.
Klinkt heel vervelend Raf.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 06:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kon ik dat maar. Kon ik mijn hersens af en toe maar even uitzetten.
Ik sloop mijn bed en kussens (en kapsel) echt door het woelen.
Het is geen piekeren, maar ik blijf in mijn hoofd bezig.
Raar bobbeltje bij mijn oog helpt dan ook niet mee, zal wel talgkliertje zijn, maar ben al zo moe, doe eens niet. Mijn tranen passen nu in een zoutarm dieet (Southpark grapje).
En als ik slaap heb ik momenteel zulke levensechte en onrustige dromen dat ik soms echt spierpijn of kramp heb als ik wakker word (en niet uitgerust). Lucide soms (kan leuk zijn(lucide is het sturen van je dromen)) maar heb niet altijd door dat ik droom.
Die was toch voor mij?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 06:24 schreef livelink het volgende:
Potverdikkie. Ik had die droomloterij moeten winnen van de staatsloterij.
30 jaar lang ¤10.000,- per maand netto en ik zou me nooit meer druk hoeven te maken om geld.
Ik had mijn ontslagbrief al ongeveer klaarliggen.
Maar nee hoor
Ik dacht echt dat die voor mij was. Maar nu ik hem niet heb, gun ik het jou.quote:
Dat werkt ook bij een konijnquote:Op woensdag 2 oktober 2019 06:27 schreef Rafeiro het volgende:
Voordeel van vogels: je eet een appel deels op, rest is voor hun, haha. Wel even ontpitten, maar toch.
Zou er 10k op mijn rekening staan....quote:Op woensdag 2 oktober 2019 06:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat die voor mij was. Maar nu ik hem niet heb, gun ik het jou.
Maar bij konijnen moet je de kont ook poetsen. Dat is toch minder fijnquote:
Daar ook al niet?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 06:24 schreef livelink het volgende:
Potverdikkie. Ik had die droomloterij moeten winnen van de staatsloterij.
30 jaar lang ¤10.000,- per maand netto en ik zou me nooit meer druk hoeven te maken om geld.
Ik had mijn ontslagbrief al ongeveer klaarliggen.
Maar nee hoor
Werd gisteren toch wel raar aangekeken toen ik aangaf dat ik meerdere jaren 6 dagen per week werkte en 3 uur per nacht sliep. Niet echt langslaper dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:
Op mijn wandeling maandag kwam ik een naamgenoot van hem tegen. Op een loopfietsje was hij mee zijn broer van school halen en hij kwam langs een grote regenplas. Papa kon roepen wat hij wilde, maar het ventje moest toch echt eerst even door die plas rijden. Hij had gelukkig laarsjes aanquote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:06 schreef just me het volgende:
[..]zo met kabouter 2.0 naar de speeltuin, hij weet de weg..
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 09:06 schreef just me het volgende:
[..]zo met kabouter 2.0 naar de speeltuin, hij weet de weg..
quote:Vandaag 19.00 - 21.00 Melting - Golden oldies
quote:
Mooi. Ik ga eerst even boodschappen doen en dan ga ik luisteren.quote:
Ik ben net thuis nadat ik m'n trein op een minuut na miste, dus komt mooi uitquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
hopelijk ben ik op tijd terug van m'n pa....
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Mooi. Ik ga eerst even boodschappen doen en dan ga ik luisteren.
Joepie, de poepie!quote:Op woensdag 2 oktober 2019 18:54 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben net thuis nadat ik m'n trein op een minuut na miste, dus komt mooi uit
Je hebt nu nog alle tijd de artiest en titel te raden.quote:
Dit weet ik alvast nietquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt nu nog alle tijd de artiest en titel te raden.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
Melting met Golden Oldies zei 'ie....
Vout bedoelde die...
Het is Frans.... Neuf saidquote:
De zanger is deels goed.quote:
Maar nu de nog weten wie het ook alweer waren.quote:
Ik hoor het, het begin klonk hetzelfdequote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
De zanger is deels goed.
Zijn 2 zangers.
De titel is in ieder geval JUST THE TWO OF US !quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar nu de nog weten wie het ook alweer waren.
Ik ben echt zo klaar met die regenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hebben we net een jaar geklaag over droogte gehad, zal je zien krijgen we binnenkort weer geklaag over dat de grond te nat is enzo en dat alles mislukt
Je hoort mij (nog) niet klagen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:08 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hebben we net een jaar geklaag over droogte gehad, zal je zien krijgen we binnenkort weer geklaag over dat de grond te nat is enzo en dat alles mislukt
Van de positieve kant bekijken..... daardoor kon je je wel lekker opwarmen, toen je thuis kwam. En dat is dan wel weer fijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben echt zo klaar met die regen![]()
Kon net alwéér door de regen naar huis fietsen.
Ik zit met m'n rug tegen de verwarmingquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Van de positieve kant bekijken..... daardoor kon je je wel lekker opwarmen, toen je thuis kwam. En dat is dan wel weer fijn.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zit met m'n rug tegen de verwarming
Ook lekker.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Kopje warme chocolademelk erbij en tis weer genieten
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook lekker.
Maar CindieY zal wel voor een wijntje gekozen hebben.
Die trek ik straks wel los jaquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook lekker.
Maar CindieY zal wel voor een wijntje gekozen hebben.
En je hebt nog maar gelijk ook.quote:
Ah, de Symphonic No. 40.... vandaar dat juist hij het wistquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En goede avond, meneer Symph.
Ik haal altijd de vijfde en de veertigste door elkaarquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ah, de Symphonic No. 40.... vandaar dat juist hij het wist
Heb je al een andere tv?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:14 schreef Symphonic het volgende:
We hebben een blanco scherm dus ik kijk niet af
Zorg je wel dat je binnen de 30 dagen terug gaat, als je hem wil ruilen?quote:
Was een goede gok dusquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Was een goede gok dus
Nooit van gehoord...
Ik heb al die maanden wijntjes en biertjes gehadquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:13 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Allemaal loze calorieën, niet doen
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Zorg je wel dat je binnen de 30 dagen terug gaat, als je hem wil ruilen?
Dat is wel fijn. Scheelt toch weer rekening houden met....quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik heb al die maanden wijntjes en biertjes gehadIk kan het hebben
Nou, ze herhalen steeds een ochtend in mei... dus dat zal vast in de titel zittenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:19 schreef Melting het volgende:
Niemand die deze kent?
De plaat die hierna komt wel, denk ik.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou, ze herhalen steeds een ochtend in mei... dus dat zal vast in de titel zitten
Paterswolde.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wereldberoemd in heel Groningen...
https://m.poparchiefgroningen.nl/bands/sundown
En wat is daar nou zo bijzonder aan?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voor wie denkt, waar gaat dit nou over..... nou hierover.
[ afbeelding ]
Ik kende het nietquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wereldberoemd in heel Groningen...
https://m.poparchiefgroningen.nl/bands/sundown
Het is jouw show, bel jij Paul dan ff....quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
En wat is daar nou zo bijzonder aan?
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:24 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het is jouw show, bel jij Paul dan ff....
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
Dit klinkt in ieder geval erg 80's
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik herken de stem van Lori Spee, met nog iemand
Knap hoor. Ik had Lori Spee er nog niet uitgehaald, maar denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik herken de stem van Lori Spee, met nog iemand
How many times heb ik echt helemaal grijsgedraaidquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het toch knap van je.
Staat er 1 klaar.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:30 schreef CindieY het volgende:
Ik kom wel meeraden als er iets na de jaren 90 wordt gedraaid
Ja, dat denk ik ook welquote:
* CindieY zit alvast klaar met haar vingers op het toetsenbordquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Staat er 1 klaar.![]()
Niet meteen hierna, maar over een paar nummers.![]()
Ik zong gewoon meequote:
Ja, die is echt mooiquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
How many times heb ik echt helemaal grijsgedraaid
Air Trompet spelen ookquote:
quote:
Het origineel is van Them probeerde ik te zeggen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:38 schreef ok01 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk![]()
Ik kende het alleen in een andere versie
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ah deze, somewhere down the crazy river....
Wist ik wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Het origineel is van Them probeerde ik te zeggen.
Ah zoquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Het origineel is van Them probeerde ik te zeggen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:41 schreef livelink het volgende:
Deze is trouwens mooi. En ik vergeet hem steeds meer. Nu maar meteen in mijn playlist opslaan.
Ik heb bij een telefonische hulpdienst ontelbare hijgers aan de lijn gehad, maar daar genoot ik niet zo van als van dezequote:
Maar zij wachtte op een nummer uit de jaren 90.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
Cindy was denk ik 3 of 4 toen dit uitkwam
Ondertussen heeft nog niemand het geraden.quote:
Geen idee wie de band isquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ondertussen heeft nog niemand het geraden.
Wat moet, dat moet.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
Melt bedankt voor de deuntjes, ik moet even langs m'n pa. Dus kan de rest niet verder luisteren
Dat geloof ik meteen.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:48 schreef brother52 het volgende:
Heb het hele nummer op mijn handen gezeten
Dat zei ik net ook, maar was te druk met andere dingenquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:50 schreef brother52 het volgende:
Ja, dit is uit Jesus Christ Superstar
Ja dat dacht ik ook alquote:Op woensdag 2 oktober 2019 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Iemand doet erg z’n best om op Neil Diamond te lijken
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen Melting of dat hysterisch krijsende wijf van een paar huizen verderop dat de hele buurt door schalt. Beide goede avond-entertainment. Toch maar Melting, maar zo te horen blijft dat wijf de hele nacht nog wel actief.
Goedenavond
Ik zing het mee, maar had geen idee van de artiest(en)quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen Melting of dat hysterisch krijsende wijf van een paar huizen verderop dat de hele buurt door schalt. Beide goede avond-entertainment. Toch maar Melting, want zo te horen blijft dat wijf de hele nacht nog wel actief.
Goedenavond
Nou zeg, ik zing nog een keertje meequote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen Melting of dat hysterisch krijsende wijf van een paar huizen verderop dat de hele buurt door schalt. Beide goede avond-entertainment. Toch maar Melting, want zo te horen blijft dat wijf de hele nacht nog wel actief.
Goedenavond
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou zeg, ik zing nog een keertje mee
[..]
[..]
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Als Melting straks klaar is ga ik naar dat duet van Aristakes met Ciska Peters luisteren
Dan zit je op de verkeerde zender.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Huh.. ik hoor Worn Down Piano van Mark en Clark.
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Als Melting straks klaar is ga ik naar dat duet van Aristakes met Ciska Peters luisteren
Deze weet Brother toch wel?quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Het zoveelste nummer vanavond wat ik zo meezing, maar verder geen idee
Hij is toch duidelijk genoeg, zou ik zeggen.quote:
Voor het eerst dat ik deze hoor.quote:
fixedquote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:15 schreef spijkerbroek het volgende:
![]()
![]()
![]()
Shane - I got my teeth donemy teeth are gone - MacGowan
Ik ben wel toe aan het weekend.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:15 schreef livelink het volgende:
Volgens mij heeft Melting zin in een feestje.
Ja okee. Lijkt idd of hij ze er rigoureus allemaal uit heeft laten trekken en een kunstgebit heeft gekocht.quote:
Tanden passen idd totaal niet bij hem.quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
En Shane met tanden tegenwoordig, ik kan er niet aan wennen. Symph gaat voor een fatsoenlijkere oplossing, hoop ik
How can we hang on to a nightmarequote:
Het liedje is sowieso mooi, maar ik prefereer toch Tim Hardin.quote:
+1quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Het liedje is sowieso mooi, maar ik prefereer toch Tim Hardin.
Gutenabendquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2019 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik had even voor 19.00 uur nog gekeken hier, maar toen was er nog niks te beleven...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |