We geven alleen aan wat voor gevoel wij erbij krijgen. Hoef je ons niet aan te vallen hoor, zuur kindquote:
Je vroeg om tips, dan krijg je tips...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:51 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat zijn jullie zuur zeg.
Als je hier niet de knipoog in kan zien ben je sowieso niet een match voor mij.
Maar je wil geen mannen die hihihi zeggen... oke...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik hou van luchtigheid en mensen die zichzelf niet te serieus nemen.
IMHO is dat niet wat je profieltekst uitstraalt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik hou van luchtigheid en mensen die zichzelf niet te serieus nemen.
Ja hihihi is voor kleine meisjesquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:58 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Je vroeg om tips, dan krijg je tips...
[..]
Maar je wil geen mannen die hihihi zeggen... oke...
Ik geef het op
Ja das goedquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
We geven alleen aan wat voor gevoel wij erbij krijgen. Hoef je ons niet aan te vallen hoor, zuur kind
Als je het met een knipoog en enige sarcasme kan lezen. Als je dat niet hebt ja dan is het misschien wat onaardig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
IMHO is dat niet wat je profieltekst uitstraalt.
Ja nou hihihi valt in dezelfde groep als Dickquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als je ze niet zo serieus zou nemen, zou je dat niets uitmaken
Yasmin is echt het grootste mysterie sinds de ontdekking van mammoetvoeten in de sneeuw...quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar als je ze niet zo serieus zou nemen, zou je dat niets uitmaken
Waarom dat nou weerquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:02 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Yasmin is echt het grootste mysterie sinds de ontdekking van mammoetvoeten in de sneeuw...
Ik heb het hele verhaal rond Dick niet meegekregen, dus geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja nou hihihi valt in dezelfde groep als Dick
Alleen al deze reactie leest niet als die van iemand die alles graag luchtig houdt. Maar val mij lekker aan als dat je helptquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:02 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je het met een knipoog en enige sarcasme kan lezen. Als je dat niet hebt ja dan is het misschien wat onaardig.
Ja ja sorryquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb het hele verhaal rond Dick niet meegekregen, dus geen idee waar je het over hebt.
Maar maakt ook niet uit.
Ieder zo zijn voorkeuren.
Maar ben wel van mening, dat als je om mensen hun mening vraagt en zij geven advies / hun interpretatie ervan en je gaat ze uitmaken voor zuur, is wel wat onnodig.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn/ of er wat mee te doen.
En dat ze evt niet bij je passen is in veel gevallen al wel duidelijk geworden binnen dit topic, anders werd er vast al wel gedate.
Dit was super luchtig op geschreven :pquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:07 schreef rival het volgende:
[..]
Alleen al deze reactie leest niet als die van iemand die alles graag luchtig houdt. Maar val mij lekker aan als dat je helpt
Tja, bij sommigen komt het dus niet over zoals jij het bedoelt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja ja sorryVind alleen dat ze het te serieus nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(antwoorden mogen via PM)
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:17 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik verander hem vaak, maar nu staat er even een spelletje in.
Dat is én mijn werk, én ik heb er wat interesses van mezelf in verstoptSmooth je toevoegingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(antwoorden mogen via PM)
![]()
Dat is én mijn werk, én ik heb er wat interesses van mezelf in verstoptDat is nou een luchtig en niet serieus profiel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(antwoorden mogen via PM)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dat is nou een luchtig en niet serieus profiel.Kwestie van smaak denk ik zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
Jij vind dat serieus en niet luchtig?
Ik ben altijd nieuwsgierig naar een evt tekst van een persoon. Met wat mazzel kun je ergens op inhaken. Anders krijg je gewoon een "Hey" van mijquote:
ik kreeg laatst een "Hooooooooi"quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:25 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ik ben altijd nieuwsgierig naar een evt tekst van een persoon. Met wat mazzel kun je ergens op inhaken. Anders krijg je gewoon een "Hey" van mij
Zijn af en toe net kleutersquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:27 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
ik kreeg laatst een "Hooooooooi"
Toen dacht ik wel even... oke...
Ze heeft op zich dan wel meer moeite gedaan dan bij een hoiquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:27 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Alle mannen die jij naar links swipe zijn misschien ook wel hele leuke mannenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:30 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien is het wel een super leuke meid?
Ik vind dat wel getuigen van enthousiasmequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:27 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Zo zien ze er niet uitquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:31 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Alle mannen die jij naar links swipe zijn misschien ook wel hele leuke mannen
Komt wel terecht op de drunk schaal als ik het zo ziequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vind dat wel getuigen van enthousiasme
[ afbeelding ]
Hmm.. Ik ga even een hertelling doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:32 schreef zoem het volgende:
[..]
Ik vind dat wel getuigen van enthousiasme
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:34 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hmm.. Ik ga even een hertelling doen
heyyyy mag ook hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 14:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar goed mocht ik jullie matchen, zal ik niet met hoi beginnen.
Hier een oude bekende tegen gekomen op een app... daardoor weer in gespek geraakt en langzaam maar zeker gaat het ergens heen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:19 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
one nights geen stands
Vind het trouwens wel mooi dat ik meer geluk heb met niet-dating apps, dan met dating apps zelfwaarschijnlijk omdat je al een gezamenlijke hobby hebt dan.
Heb je nog niet g evonden hoor.quote:
Dat is én mijn werk, én ik heb er wat interesses van mezelf in verstoptZiet er leuk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(antwoorden mogen via PM)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
Jij moet je age restrictie ook op 27 zetten.quote:
Ze moet ademen en verder niets.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:59 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jij moet je age restrictie ook op 27 zetten.
Eyyyy, nu moet je niet gaan poken met je pretstickie, nergens voor nodig.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Match stelt subtiel een serie and chill voor.... Als ik dat afwijs
'ja we kunnen ook gaan minigolfen als je dat leuker vindt'
En wat is het geworden, toch midgetgolfen voor jou?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:33 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
En wat is het geworden, toch midgetgolfen voor jou?
Ja heb je gisteren niet opgelet? Yasmin is aseksueelquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:33 schreef Special-Tee het volgende:
[..]
En wat is het geworden, toch midgetgolfen voor jou?
Op de eerste 450 dates danquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:35 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja heb je gisteren niet opgelet? Yasmin is aseksueel
Minigolfquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik vind die profieltekst wel grappig, maar "ik hou ..."; daarop zou ik je weg hebben geswiped. Dat jij Yasmin heet, dat wist ik al. Die eerste vier woorden kunnen dus weg. En denk je echt dat er vrouwen op zoek zijn naar mannen die hun afspraken NIET nakomen? Het is al door anderen gezegd, maar ik vind dat zinnetje ook als een koude douche na een warm bad (je overige tekst is gezellig). Hij past in de categorie slotzinnen die ik (helaas) vaker op profielen van vrouwen heb gelezen. "Als jij toch niet van plan bent om terug te praten, verdoe mijn tijd dan niet."quote:
Ik kreeg afgelopen weekend inderdaad die tip: niet lezen. De achterliggende gedachte is dat vrouwen zó kritisch zijn, dat als je zelf een voorselectie maakt, er helemaal geen matches meer tot stand komen. Of dat laatste waar is, dat weet ik niet. Ik weet wel dat ik in anderhalve week 1 match had die welgeteld 2 berichtjes van in totaal minder dan 7 woorden heeft getypt. En om dat geweldige resultaat te bereiken moest ik dagelijks 2 uur profielen van vrouwen doorlezen. Ik begin die vriend te begrijpen, maar weiger vooralsnog mijn methode aan te passen. Waarom zou ik matches willen met mensen waarvan ik op voorhand al weet dat het niks was, niks is en niks gaat worden?quote:
Ja, flikker op met je negatieve bullshit, de verwachting is dat het een vrouw is die vet naar dingen persoonlijk neemt waarbij je iedere keer moet uitleggen dat je het niet zo bedoelt had.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:12 schreef Groepfunder het volgende:
Ik vind die profieltekst wel grappig, maar "ik hou ..."; daarop zou ik je weg hebben geswiped. Dat jij Yasmin heet, dat wist ik al. Die eerste vier woorden kunnen dus weg. En denk je echt dat er vrouwen op zoek zijn naar mannen die hun afspraken NIET nakomen? Het is al door anderen gezegd, maar ik vind dat zinnetje ook als een koude douche na een warm bad (je overige tekst is gezellig). Hij past in de categorie slotzinnen die ik (helaas) vaker op profielen van vrouwen heb gelezen. "Als jij toch niet van plan bent om terug te praten, verdoe mijn tijd dan niet."
Kerel je hebt 65 matches nodig in 3 weken voor 1 date, dit werkt toch niet zo?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:12 schreef Groepfunder het volgende:
Mensen, wat schrijven jullie veel op een dag!
[..]
Ik vind die profieltekst wel grappig, maar "ik hou ..."; daarop zou ik je weg hebben geswiped. Dat jij Yasmin heet, dat wist ik al. Die eerste vier woorden kunnen dus weg. En denk je echt dat er vrouwen op zoek zijn naar mannen die hun afspraken NIET nakomen? Het is al door anderen gezegd, maar ik vind dat zinnetje ook als een koude douche na een warm bad (je overige tekst is gezellig). Hij past in de categorie slotzinnen die ik (helaas) vaker op profielen van vrouwen heb gelezen. "Als jij toch niet van plan bent om terug te praten, verdoe mijn tijd dan niet."
[..]
Ik kreeg afgelopen weekend inderdaad die tip: niet lezen. De achterliggende gedachte is dat vrouwen zó kritisch zijn, dat als je zelf een voorselectie maakt, er helemaal geen matches meer tot stand komen. Of dat laatste waar is, dat weet ik niet. Ik weet wel dat ik in anderhalve week 1 match had die welgeteld 2 berichtjes van in totaal minder dan 7 woorden heeft getypt. En om dat geweldige resultaat te bereiken moest ik dagelijks 2 uur profielen van vrouwen doorlezen. Ik begin die vriend te begrijpen, maar weiger vooralsnog mijn methode aan te passen. Waarom zou ik matches willen met mensen waarvan ik op voorhand al weet dat het niks was, niks is en niks gaat worden?
Begrijp serieus niets van je reactiequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja, flikker op met je negatieve bullshit, de verwachting is dat het een vrouw is die vet naar dingen persoonlijk neemt waarbij je iedere keer moet uitleggen dat je het niet zo bedoelt had.
Vind je die slotzin dan zo raar? Die zin zie je ook bij mannen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:12 schreef Groepfunder het volgende:
Mensen, wat schrijven jullie veel op een dag!
[..]
[..]
Ik kreeg afgelopen weekend inderdaad die tip: niet lezen. De achterliggende gedachte is dat vrouwen zó kritisch zijn, dat als je zelf een voorselectie maakt, er helemaal geen matches meer tot stand komen. Of dat laatste waar is, dat weet ik niet. Ik weet wel dat ik in anderhalve week 1 match had die welgeteld 2 berichtjes van in totaal minder dan 7 woorden heeft getypt. En om dat geweldige resultaat te bereiken moest ik dagelijks 2 uur profielen van vrouwen doorlezen. Ik begin die vriend te begrijpen, maar weiger vooralsnog mijn methode aan te passen. Waarom zou ik matches willen met mensen waarvan ik op voorhand al weet dat het niks was, niks is en niks gaat worden?
Je verwacht dat je te maken hebt met een naar kut wijf als ze een negatieve lading in haar profiel stopt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Begrijp serieus niets van je reactie
Ohh.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:34 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je verwacht dat je te maken hebt met een naar kut wijf als ze een negatieve lading in haar profiel stopt.
Nou dat lijkt me echt supertof!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:12 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar ja ik ken jou nu al een stuk beter via Fok dus ik weet dat jij gewoon super leuk bent maar dat blijkt dan niet uit je profiel weetje wel?quote:
Er zijn er serieus genoeg die zeggen dat ze er om kunnen lachen. Waarom dat hier dan niet zo is weet ik niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:38 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar ja ik ken jou nu al een stuk beter via Fok dus ik weet dat jij gewoon super leuk bent maar dat blijkt dan niet uit je profiel weetje wel?
Negatieve emoties zijn een beetje.... Afschrikwekkend.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er zijn er serieus genoeg die zeggen dat ze er om kunnen lachen. Waarom dat hier dan niet zo is weet ik niet.
Ja ik moet bekennen dat ik dat nooit zo serieus neem. Zijn ook mannen met dit soort profielen maar er zit altjd een knipoog bij. Waarom dat hier dan niet zo wordt opgevat weet ik nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Negatieve emoties zijn een beetje.... Afschrikwekkend.
quote:Op maandag 30 september 2019 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd voor tipsHet zinnetje, als je moeite hebt met afspraken....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zegt iets in de negatieve zin over de mogelijke lezer.
Jij hebt moeite met mannen die zich niet aan hun afspraken houden. Als je dat in je profiel wil zetten betrek het dan op jezelf en niet op de lezer.
Zelf kennis of zelf kritiek kun je als een positieve eigenschap zien.
Kritisch op andere zijn is bij voorbaat negatief.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Misschien zijn ze ook wel zo bedoeld.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Negatieve emoties zijn een beetje.... Afschrikwekkend.
Ja het is ook zo bedoeld. Als je daar moeite mee hebt swipe dan gerust verderquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:52 schreef dop het volgende:
[..]
Het zinnetje, als je moeite hebt met afspraken....
Zegt iets in de negatieve zin over de mogelijke lezer.
Jij hebt moeite met mannen die zich niet aan hun afspraken houden. Als je dat in je profiel wil zetten betrek het dan op jezelf en niet op de lezer.
Zelf kennis of zelf kritiek kun je als een positieve eigenschap zien.
Kritisch op andere zijn is bij voorbaat negatief.
ook mensen die zich wel aan hun afspraken houden lezen dit in negatieve zin. Je oordeelt over een ander zonder bij jezelf te blijven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja het is ook zo bedoeld. Als je daar moeite mee hebt swipe dan gerust verderEn het is alleen voor de geen die zich aangesproken voelt.
Verbaast mij meer dat jullie niets struikelen over mijn subtiele opmerking voor moslims
Oke. Nou goed misschien lees ik dat soort dingen dan heel anders waardoor ik dat niet begrijp.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:59 schreef dop het volgende:
[..]
ook mensen die zich wel aan hun afspraken houden lezen dit in negatieve zin. Je oordeelt over een ander zonder bij jezelf te blijven.
Dat is moeilijk positief uit te leggen voor de lezer.
quote:Op maandag 30 september 2019 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd voor tipshihihi "hou van dieren. vooral varkensvlees"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De een is daar gevoeliger voor dan de ander.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke. Nou goed misschien lees ik dat soort dingen dan heel anders waardoor ik dat niet begrijp.
Ik zie daar niets rationeels in, jij wel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:54 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Misschien zijn ze ook wel zo bedoeld.
Beter zeg je dat je op lange mannen valt.. "ik hou niet van kleine mannen" is weer negatief, ik heb zelf i.i.g. geen zin in negatieve dingen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 21:56 schreef Yasmin23 het volgende:
Of hoe ik er ik kan zetten liever helemaal geen gelovige te hebben. Ja das negatief voor de gelovige maar als ik dat nou niet wil?
Of kleine mannen? Als je niet klein bent is er niks aan de hand toch?
Oke. Nou denk eerlijk dat ik ook niet iemand zoek die snel op zijn pik is getrapt en die zich niet alle aantrekt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:05 schreef dop het volgende:
[..]
De een is daar gevoeliger voor dan de ander.
Je vroeg advies/meningen over je profiel.
Ik denk dat het beter kan.
En de gelovige?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 22:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Beter zeg je dat je op lange mannen valt.. "ik hou niet van kleine mannen" is weer negatief, ik heb zelf i.i.g. geen zin in negatieve dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |