You don't sayquote:Op maandag 30 september 2019 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee helemaal nietMeeste zeggen dat ze het wel grappig vinden. En het is een drempel voor moslims.
Neuk je haar dan niet lekker in het zweet? Dan verast ze misschien ook minder makkelijk hè, als ze gewoon nat is..quote:Op maandag 30 september 2019 23:24 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik ben doorgaans al weg, wanneer de beitel uit de lade van het nachtkastje gehaald word om dat masker eraf te bikken.
Of wanneer er haarscheurtjes in het gelaat ontstaan wanneer ze lacht.
Dan weet je duidelijk dat je voor een verassing komt te staan...
Beide.quote:Op maandag 30 september 2019 23:26 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
You don't sayIs dat meer om duidelijk te maken dat je zelf geen moslima bent of om daadwerkelijk moslims af te schrikken?
Lijkt mij echt verschrikkelijk als vrouw zijnde. Savonds helemaal top in je face en dan het moment dat die make up er niet meer op zit. Kijkt die je zo aanquote:Op maandag 30 september 2019 23:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Neuk je haar dan niet lekker in het zweet? Dan verast ze misschien ook minder makkelijk hè, als ze gewoon nat is..
Als man zijnde lijkt het me ook geen feest anders..quote:Op maandag 30 september 2019 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lijkt mij echt verschrikkelijk als vrouw zijnde. Savonds helemaal top in je face en dan het moment dat die make up er niet meer op zit. Kijkt die je zo aan
Ik neem doorgaans dan ook geen volgeplamuurde vrouwen mee naar huis.quote:Op maandag 30 september 2019 23:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lijkt mij echt verschrikkelijk als vrouw zijnde. Savonds helemaal top in je face en dan het moment dat die make up er niet meer op zit. Kijkt die je zo aan
Nee ook nietquote:Op maandag 30 september 2019 23:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als man zijnde lijkt het me ook geen feest anders..
Ja lees ik ook terug bij mannen. Misschien dat ze transgenders accepteren ofzo ?quote:Op maandag 30 september 2019 23:33 schreef ludovico het volgende:
Vrouwen, wat bedoelen jullie met open minded??
Misschien moet je ze dat zelf eens vragen? De een bedoelt misschien wel een tripje naar de lokale smkelderparty, terwijl de ander misschien alleen bedoelt dat ze zal luisteren naar een fantasie van je ofzo?quote:Op maandag 30 september 2019 23:33 schreef ludovico het volgende:
Match ze nooit.quote:Op maandag 30 september 2019 23:35 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Misschien moet je ze dat zelf eens vragen? De een bedoelt misschien wel een tripje naar de lokale smkelderparty, terwijl de ander misschien alleen bedoelt dat ze zal luisteren naar een fantasie van je ofzo?
Ik denk meestal dat men dan een vrij losse sexuele moraal heeft en bijvoorbeeld niet vies is van experimenteren, drugs en/of andere genotsmiddelen doogt en over het algemeen over veel te bespreken valt als het gaat om het opdoen van bepaalde ervaringen.quote:Op maandag 30 september 2019 23:33 schreef ludovico het volgende:
Eens.quote:Op maandag 30 september 2019 23:38 schreef Scary_Mary het volgende:
Overigens vond (en vind) ik die openminded vaak een beetje tegenvallen bij mensen die zichzelf zo omschrijven. Sommige mensen gaan er graag prat op alsof ze dan betere of heul spannende mensen zouden zijn ofzo. Maar het zijn dan vaak wel snel geschokte mensen als je een beetje op onderzoek uitgaat tot waar die openminded dan gaat. Wel leuk vermaak soms, dat wel..
Ik snap de uitspraak, maar dan zou ik eerder stellen niet te oordelen, geen vooroordelen te hebben, dan mezelf open minded te noemen.quote:Op maandag 30 september 2019 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
ik denk dat ze misschien niet zo snel zullen oordelen zonder het zelf te willen doen?
Ik zie de link niet bepaald tussen de make-up en het in het zweet neuken overigens.quote:Op maandag 30 september 2019 23:27 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Neuk je haar dan niet lekker in het zweet? Dan verast ze misschien ook minder makkelijk hè, als ze gewoon nat is..
Omdat die shizzle af kan geven, maar het zou wel beter voor de huid zijn als ze eerst netjes de boel eraf halen. Al kan ik me voorstellen dat zoiets wel een beetje een onderbreking geeft in romantische sferen. Om niet te spreken over de echt hitsige toestanden. Ruk je elkaar de kleding van het lijf onderweg naar boven en dan ho popje, eerst even mijn micellaire water 3 in 1 en lotion over mijn snoet halen. Tot zo!quote:Op maandag 30 september 2019 23:46 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ik zie de link niet bepaald tussen de make-up en het in het zweet neuken overigens.
De meeste vrouwen verwijderen hun make-up alvorens ze naar bed gaan. Noem me kortzichtig, maar als het echt een WTF moment zou zijn, dan ben ik vrij om alsnog elders te pitten of seks te weigeren
Ja, zodoende snap ik het wel. Moet wel zeggen dat ik er in die situatie niet zo mee bezig zou zijn.quote:Op maandag 30 september 2019 23:50 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Omdat die shizzle af kan geven, maar het zou wel beter voor de huid zijn als ze eerst netjes de boel eraf halen. Al kan ik me voorstellen dat zoiets wel een beetje een onderbreking geeft in romantische sferen. Om niet te spreken over de echt hitsige toestanden. Ruk je elkaar de kleding van het lijf onderweg naar boven en dan ho popje, eerst even mijn micellaire water 3 in 1 en lotion over mijn snoet halen. Tot zo!
Haha, zijn inderdaad vaak personen die een leuke term hebben gevonden en geen idee hebben wat het inhoudt..quote:Op maandag 30 september 2019 23:38 schreef Scary_Mary het volgende:
Overigens vond (en vind) ik die openminded vaak een beetje tegenvallen bij mensen die zichzelf zo omschrijven. Sommige mensen gaan er graag prat op alsof ze dan betere of heul spannende mensen zouden zijn ofzo. Maar het zijn dan vaak wel snel geschokte mensen als je een beetje op onderzoek uitgaat tot waar die openminded dan gaat. Wel leuk vermaak soms, dat wel..
En dan bedoel je hoe ze eruit ziet zonder of dat ze daar liever eerst de tijd voor neemt ipv je pik?quote:Op maandag 30 september 2019 23:54 schreef M1stral het volgende:
[..]
Ja, zodoende snap ik het wel. Moet wel zeggen dat ik er in die situatie niet zo mee bezig zou zijn.
Maar verwijderde make-up kan echt wel een moodkiller zijn, dat bedoelde ik meer te zeggen.
Bleek dat niet uit de context van mijn eerdere post?quote:Op maandag 30 september 2019 23:59 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
En dan bedoel je hoe ze eruit ziet zonder of dat ze daar liever eerst de tijd voor neemt ipv je pik?
Ik snap prima dat het een moodkiller kan zijn, zowel het eraf halen als de naturel look zelf. Daarnaast grapte ik hierboven ook mede door de missende r bij je verrassing, waar je ook aangaf voor die tijd al weer weg te zijn. Kan zowel voor als na jullie daad, dus ik dacht laat ik het even vragen aangezien niet iedereen eerst netjes de boel eraf haalt enzo..quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 00:06 schreef M1stral het volgende:
[..]
Bleek dat niet uit de context van mijn eerdere post?
Overigens doel ik op het eerste. Als een dame met make-up er goed uitziet, maar zonder gewoonweg niet aantrekkelijk is, dan kan dat toch gewoonweg een moodkiller zijn?
Net als dat iemand een ontzettend natuurlijke schoonheid kan zijn onder een laag make-up. En wanneer je dat dan ziet, voor, na of van mijn part tijdens de seks is verder toch weinig relevant? Want of je weigert, of je schrikt of je schaamt je achteraf
Ja, dit is gechargeerd.
ik ben echt heel nieuwsgierig naar de foto daarbijquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:55 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Wow![]()
Ik ook, helaas zie je dat dan weer nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 09:22 schreef Allures het volgende:
[..]
ik ben echt heel nieuwsgierig naar de foto daarbij
quote:Op maandag 30 september 2019 23:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd voor tipshihihi wat een leuke tekst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zag ergens ooit iemand met toch wel een aparte voorkeur...quote:Op maandag 30 september 2019 22:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik zou er “geen one stand nights” van maken
Gefeliciteerd, maar verkeerde topicquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Jeuj, gisteren nieuwe huis toegewezen gekregenHopla, ik ben best blij.
Gefeliciteerd man!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Jeuj, gisteren nieuwe huis toegewezen gekregenHopla, ik ben best blij.
Edit: Oh ja shit, niet de SCfaal
one nights geen standsquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:14 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
ik zag ergens ooit iemand met toch wel een aparte voorkeur...
“geen one nightstands”
Hmm zoiets zou ik wel willen proberenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 08:55 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)app&utm_source=share
Wow![]()
Ik denk niet dat het een heel succesvolle tekst isquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm zoiets zou ik wel willen proberen
Als je nou afsluit met iets heel aardigs? Niemand kan dat toch serieus nemen :pquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:51 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een heel succesvolle tekst is
Zodra ik dat begin stuk al zie is het een swipe naar left.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Als je nou afsluit met iets heel aardigs? Niemand kan dat toch serieus nemen :p
Zou je niet uit nieuwsgierigheid verder lezen?:Pquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:58 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Zodra ik dat begin stuk al zie is het een swipe naar left.
Maar er zullen absoluut genoeg mannen zijn die je dan nog steeds naar rechts swipen.
Nee "red flag" uit de buurt blijven.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou je niet uit nieuwsgierigheid verder lezen?:P
Het is niet echt mijn soort humor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zou je niet uit nieuwsgierigheid verder lezen?:P
Dit kan ik dan wel weer waarderenquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet serieus is
Ja maar wil je die gok wagen? Want ze bestaan echt hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:07 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dit niet serieus is
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:09 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Dit kan ik dan wel weer waarderen
https://www.reddit.com/r/Tinder/comments/dbdmoi/shane/
Eensquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:16 schreef Themeparktommy het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)the_first_half_good/
Dit is pas humor
Die van mijzelf?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:17 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar wil je die gok wagen? Want ze bestaan echt hoor.
Dat profiel wat je gisteravond neerzet vind ik al voldoende negatief.
Die heb ik dan waarschijnlijk gemist.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:27 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Nee, die muts die niets wilde... en afsloot met FUCK OFF
Je hebt hem zelfs gequote, dus denk het nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 10:45 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hmm zoiets zou ik wel willen proberen
Oh deze. Die is toch van vandaag?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:30 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Je hebt hem zelfs gequote, dus denk het niet
Maar hij was niet gepost door jou inderdaad
Dat valt toch allemaal reuze mee. Er staat dat ik niet van mannen hou die hihihi typen. Nou goed als je daardoor voelt aangesproken mis ik daar ook niets aan. En dat mensen die hun afspraken niet na komen ook links mogen....quote:
Ja, maar je kunt toch beter zeggen wat je wel leuk vindt? Anders lijk je maar een nurk die alleen maar mensen afkeurt. ipv juist te zeggen wat je zoekt kom je ook veel zelfverzekerder over.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat valt toch allemaal reuze mee. Er staat dat ik niet van mannen hou die hihihi typen. Nou goed als je daardoor voelt aangesproken mis ik daar ook niets aan. En dat mensen die hun afspraken niet na komen ook links mogen....
Lijkt mij ook niet zo raar?
Dit. Lekker positief houden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Maar ik zou een profieltekst altijd positief houden, niet gaan zeggen waar je niet op swiped, maar juist waar je wél op swiped!
Of neem het met een knipoog zoals het ook geschreven is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:36 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt toch beter zeggen wat je wel leuk vindt? Anders lijk je maar een nurk die alleen maar mensen afkeurt. ipv juist te zeggen wat je zoekt kom je ook veel zelfverzekerder over.
Ik vind het zeker niet raar. Maar ik kan alleen zeggen hoe ik daar persoonlijk over denk. Gerust zat mannen die daar heel anders tegenaan kijken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat valt toch allemaal reuze mee. Er staat dat ik niet van mannen hou die hihihi typen. Nou goed als je daardoor voelt aangesproken mis ik daar ook niets aan. En dat mensen die hun afspraken niet na komen ook links mogen....
Lijkt mij ook niet zo raar?
Nou dan is die man die daar op afknapt misschien al niet de juiste match voor mij?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het zeker niet raar. Maar ik kan alleen zeggen hoe ik daar persoonlijk over denk. Gerust zat mannen die daar heel anders tegenaan kijken.
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:40 schreef Themeparktommy het volgende:
Het is bijvoorbeeld positiever om te zeggen
"Ik zoek een volwassen man zonder kinderen of kinderwens"
dan
"Geen kinderen"
De eerste komt van jou al volwassener over, je zegt duidelijk wat je wil en het woordje "volwassen" filtert gelijk de "hihihi's" eruit.
Bij de tweede ben je onduidelijk, geen kinderen? of geen mannen als kinderen? Hou je niet van kinderen? Vind je kinderen gewoon niet leuk? Of vind je kinderen van anderen prima, maar heb je geen kinderwens... onduidelijkheid!
Dat hihihi zou ik zo nog opvatten maar die ander niet meer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of neem het met een knipoog zoals het ook geschreven is.
Dan werkt het perfectquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:38 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou dan is die man die daar op afknapt misschien al niet de juiste match voor mij?
Zo zou ik het in ieder geval wel opvatten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Of neem het met een knipoog zoals het ook geschreven is.
[..]
Ik ben wel benieuwd voor tipsAlleen al op basis van je tekst zou ik je naar links swipen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gooi er positieve dingen in, leest een stuk fijner.
[..]
Ik ben wel benieuwd voor tipsTekst wat dichter op elkaar zetten en inderdaad de negatieve componenten weglaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij het swipen lang niet altijd, maar bij een match zeker wel om wat gespreksideeën op te doen.quote:
Humor is alles!quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:01 schreef Allures het volgende:
Ik heb gewoon een grappige quote van een van mijn favo schrijvers
Als je hem niet kent denk je wtf of grappig. Hoop ik.
En als je hem kent ben je meteen verlieft
Het is een goeie manier om te schiften
Hobby's en shit is veel ondergeschikter en komt vanzelf wel. Alsof iemand denkt 'hmm ik twijfelde bij haar hoofd maar ze doet aan pilates. In dat geval!' Terwijl humor dat volgens mij nog wel kan doen
Evt via R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 63 Op naar de Efteling! wat mensen fiksen waardoor het minder eng is?quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:18 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
k wil zelf ook al een half jaar heen maar ik durf elke keer niet
Cool! Kende dit nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:18 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Ik weet dat het hier niet helemaal hoort, maar voor de creatieve mensen onder ons heb ik nog een leuke tip voor een avondje uit waar je nieuwe mensen kunt leren kennen; https://www.artnight.nl
Ik wil zelf ook al een half jaar heen maar ik durf elke keer niet
Dat maakt het nog engerquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Evt via R&P / Mensen van 25+ die graag meeten # 63 Op naar de Efteling! wat mensen fiksen waardoor het minder eng is?
Ik hou van luchtigheid en mensen die zichzelf niet te serieus nemen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 11:40 schreef Themeparktommy het volgende:
Het is bijvoorbeeld positiever om te zeggen
"Ik zoek een volwassen man zonder kinderen of kinderwens"
dan
"Geen kinderen"
De eerste komt van jou al volwassener over, je zegt duidelijk wat je wil en het woordje "volwassen" filtert gelijk de "hihihi's" eruit.
Bij de tweede ben je onduidelijk, geen kinderen? of geen mannen als kinderen? Hou je niet van kinderen? Vind je kinderen gewoon niet leuk? Of vind je kinderen van anderen prima, maar heb je geen kinderwens... onduidelijkheid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |