quote:Op maandag 30 september 2019 21:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik dacht even de broekriem wat losser. Dat was al zo
Ik moet nog 3 dagen opmaken dit jaarquote:Op maandag 30 september 2019 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent je vakantie toch al zat.
Drijf je op de Noordzee momenteel?quote:Op maandag 30 september 2019 21:54 schreef Marsani het volgende:
Nah, ineens onweer hier.Schrik me kapot.
Echt een workaholic ga series kijken geiten yogaquote:Op maandag 30 september 2019 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 dagen opmaken dit jaar![]()
Dit, en vooral maak fun!quote:Op maandag 30 september 2019 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt een workaholic ga series kijken geiten yoga
Rare naam eigenlijkquote:
Neem rond kerst op, dan heb je lekker lang vrij!quote:Op maandag 30 september 2019 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 dagen opmaken dit jaar![]()
Kerst vind ik juist de periode om te gaan werken.quote:Op maandag 30 september 2019 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neem rond kerst op, dan heb je lekker lang vrij!
Geen weer, onweer. Er zijn vreemdere woorden.quote:
Met ATV erbij zeker?quote:Op maandag 30 september 2019 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg 6 weken aan vrije dagen in het jaar.
Nee gewoon ben nog gewoon in EC.quote:Op maandag 30 september 2019 21:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Drijf je op de Noordzee momenteel?
Je doet je onderschrift wel eer aanquote:Op maandag 30 september 2019 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg 6 weken aan vrije dagen in het jaar.
De avonden in de zomer dat je met een glas port en sigaar naar het weerlicht in de verte kan kijken.quote:Op maandag 30 september 2019 21:57 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee gewoon ben nog gewoon in EC.
Vaker de laatste tijd, van alle kanten bliksem en verder niks. Beetje futuristisch wel. En wat eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |