quote:Op maandag 30 september 2019 21:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik dacht even de broekriem wat losser. Dat was al zo
Ik moet nog 3 dagen opmaken dit jaarquote:Op maandag 30 september 2019 21:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent je vakantie toch al zat.
Drijf je op de Noordzee momenteel?quote:Op maandag 30 september 2019 21:54 schreef Marsani het volgende:
Nah, ineens onweer hier.Schrik me kapot.
Echt een workaholic ga series kijken geiten yogaquote:Op maandag 30 september 2019 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 dagen opmaken dit jaar![]()
Dit, en vooral maak fun!quote:Op maandag 30 september 2019 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt een workaholic ga series kijken geiten yoga
Rare naam eigenlijkquote:
Neem rond kerst op, dan heb je lekker lang vrij!quote:Op maandag 30 september 2019 21:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 dagen opmaken dit jaar![]()
Kerst vind ik juist de periode om te gaan werken.quote:Op maandag 30 september 2019 21:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neem rond kerst op, dan heb je lekker lang vrij!
Geen weer, onweer. Er zijn vreemdere woorden.quote:
Met ATV erbij zeker?quote:Op maandag 30 september 2019 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg 6 weken aan vrije dagen in het jaar.
Nee gewoon ben nog gewoon in EC.quote:Op maandag 30 september 2019 21:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Drijf je op de Noordzee momenteel?
Je doet je onderschrift wel eer aanquote:Op maandag 30 september 2019 21:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg 6 weken aan vrije dagen in het jaar.
De avonden in de zomer dat je met een glas port en sigaar naar het weerlicht in de verte kan kijken.quote:Op maandag 30 september 2019 21:57 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee gewoon ben nog gewoon in EC.
Vaker de laatste tijd, van alle kanten bliksem en verder niks. Beetje futuristisch wel. En wat eng.
Nu ben je ook fluxdebouche!quote:
Nee hij mag weer en die andere partyanimal ookquote:Op maandag 30 september 2019 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
SBE was toch met verplichte fok vakantie toch?
quote:Op maandag 30 september 2019 22:00 schreef ieniminimuis het volgende:
SBE was toch met verplichte fok vakantie toch?
quote:Op maandag 30 september 2019 22:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee hij mag weer en die andere partyanimal ook
Ohw dat was niet erg flux de bouchequote:Op maandag 30 september 2019 22:00 schreef tonja het volgende:
[..]
De tering, zo blijf ik aan de gang![]()
Heerlijk!quote:Op maandag 30 september 2019 21:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
De avonden in de zomer dat je met een glas port en sigaar naar het weerlicht in de verte kan kijken.
quote:Op maandag 30 september 2019 22:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zal mijn toon voortaan wat mitigeren.
quote:Op maandag 30 september 2019 22:01 schreef Marsani het volgende:
[..]
Heerlijk!
Maar dan zonder die port.
En sigaar.
Port is zo verneukeratief, drinkt weg als frisdrank en je bent helemaal in je element. Maar niet meer als je op moet staan voor het toilet.
quote:Op maandag 30 september 2019 22:01 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Ik fluxboucheer dan wel wat meer.
Dat rijmtquote:Op maandag 30 september 2019 22:01 schreef Amphorapotje het volgende:
Pas maar op dat je geen Reflux er van krijgtquote:Op maandag 30 september 2019 22:01 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik zit nog met mijn broekriem te worstelenquote:
Die heb ik alquote:Op maandag 30 september 2019 22:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Pas maar op dat je geen Reflux er van krijgt
quote:Op maandag 30 september 2019 22:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Port![]()
Op mijn 9 maanden werk in Portugal kregen we voor de lunch wel eens een glaasje port en dan nog wijn bij de lunch. En dan in de middag proberen om nog wat fatsoenlijks op papier te krijgen.
Heerlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |