44.07 volgens de Iaaf sitequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sterke vermoedens dat PB van Haroun niet klopt
Die emir kan er geen kut vanquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Coe heeft ingegrepen.twitter:sterckxb twitterde op maandag 30-09-2019 om 19:01:00Update uit goede bron: Sir Sebastian Coe heeft vandaag een onderhoud gehad met de emir van Qatar. Die laatste heeft beloofd dat hij de lege plaatsen zo goed mogelijk gaat opvullen. #waitandsee https://t.co/TOu9g8J2Pm reageer retweet
Maar hij was ook gewoon derde op het afgelopen WK.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sterke vermoedens dat PB van Haroun niet klopt
Ik volg atletiek niet zo moet ik zeggen, maar dit viel me partij tegen gezien PBquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 15:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar hij was ook gewoon derde op het afgelopen WK.
Met wat random wereldvlaggen in de handen gedouwdquote:
Ze hebben wel meer coaches bij NOP hoor. En alsof Salazar niet nog adviseur blijft op achtergrondquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:13 schreef northernlight81 het volgende:
Dit is toch wel heel kut voor Hassan. Ze wil het liefst met de huidige trainers enzo verder gaan, maar er zal toch een geschikte hoofdcoach moeten komen, die vinden ze of Nike echt niet zomaar. Daarnaast zal een goede hoofdcoach toch veel dingen op zijn eigen manier gaan doen en daar zal waarschijnlijk niet iedereen in het huidige team blij van worden.
Dit wil je echt niet 10 maanden voor de spelen...
Of gewoon lekker met de atleten blijft trainen. Dat kon Chegin immers ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ze hebben wel meer coaches bij NOP hoor. En alsof Salazar niet nog adviseur blijft op achtergrond
Hij kan dus gewoon eigenlijk als hoofdcoach het team stiekem blijven leiden en de trainingsschema's mee blijven bepalen? Daar had ik niet bij stil gestaan. Hij kan alleen tijdens wedstrijden er niet bij zijn, maar dat lijkt me niet zo'n probleem. Alleen die 'dokter' (Brown) die ook geschorst is moeten ze dan vervangen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Of gewoon lekker met de atleten blijft trainen. Dat kon Chegin immers ook.
Nou ja, Chegin mocht zijn snelwandelaars niet meer coachen, maar reed er in een geblindeerd busje naastquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:45 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Hij kan dus gewoon eigenlijk als hoofdcoach het team stiekem blijven leiden en de trainingsschema's mee blijven bepalen? Daar had ik niet bij stil gestaan. Hij kan alleen tijdens wedstrijden er niet bij zijn, maar dat lijkt me niet zo'n probleem. Alleen die 'dokter' (Brown) die ook geschorst is moeten ze dan vervangen.
Ja dat vond ik ook alquote:Op maandag 30 september 2019 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik keek naar overmorgen geloof ik. Tienkamp tegelijk met zevenkamp
Dit kan toch niet jongens
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:00 schreef Pino112 het volgende:
Amels eruit? Zwaaide op de achtergrond bij de andere mat.
quote:
Als je je niet inschrijft of terugtrekt doe je niet mee, anders wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe wordt eigenlijk bepaald welke atleten niet mee hoeven doen met de heats? Ik geloof dat ik bij 400m heren lopers als Borlee en Warholm mis.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 16:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou ja, Chegin mocht zijn snelwandelaars niet meer coachen, maar reed er in een geblindeerd busje naast
quote:Een relletje in het Nederlandse kamp op het WK atletiek: Rutger Koppelaar is door de Nederlandse federatie naar huis gestuurd. Koppelaar bezocht in Doha een vestiging van Nike, maar droeg tijdens dat bezoek geen T-shirt van de Nederlandse kledijsponsor op het WK. Dat komt hem duur te staan.
Rutger Koppelaar (26) nam in Doha deel aan het polsstokspringen, maar de Nederlander overleefde de kwalificaties niet.
Koppelaar bezocht tijdens een vrij moment in Doha de Nike-vestiging (zijn persoonlijke sponsor), maar droeg geen shirt van Asics. Dat is de Nederlandse kledijsponsor op het WK en atleten moeten tijdens het toernooi de kledijvoorschriften van de Nederlandse sponsor respecteren.
Koppelaar moet Doha verlaten, maar geeft bij De Telegraaf aan dat hij niet op de hoogte was van de richtlijn om altijd de kledij van de ploeg te dragen. Op Instagram was hij niet echt aan het mopperen: "Ik ben blij dat ik naar huis mag. Het hotel en het eten waren toch kut", klinkt het.
Opvallend: ook Jamile Samuel, de vriendin van Koppelaar, lapte bij het bezoek aan de Nike-shop de kledijregels aan haar laars. Zij werd niet naar huis gestuurd, maar komt vanavond gewoon nog in actie tijdens de halve finales van de 200 meter en later op het WK bij de 4x100 meter.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:40 schreef northernlight81 het volgende:
Nederlandse atleet draagt verkeerd shirt in Doha en wordt naar huis gestuurd
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Mag ook naar de Olympische spelen hierdoor lees ik net
twitter:Atletiekcijfers twitterde op dinsdag 01-10-2019 om 17:41:45De 55.32s van Femke Bol is niet alleen een NJR en niet alleen een Olympische limiet, het is tevens een Europees Junioren Record! Dat stond op 55.46s. Tirlea klokte ook een keer 55.26s, maar die tijd is niet gehonoreerd. Wereldwijd staat Bol nu 15e allertijden bij de junioren! https://t.co/xkxcse85BB reageer retweet
[..]
Wat een prutser.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 17:40 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
[..]
Sneuneus.quote:"Ik ben blij dat ik naar huis mag. Het hotel en het eten waren toch kut", klinkt het.
Komt door de hitte.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:14 schreef Redefine het volgende:
Gister al problemen met de meettechniek bij de discus nu dit
Owh dacht dat dat aan onze stream lag. Irritant ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:28 schreef MC-Morgan het volgende:
Spanning is er wel een beetje af als de commentator steeds voor loopt.
Volgens mij gestopt na de FBK games.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:32 schreef Pino112 het volgende:
Waar was Ignisious Gaisah dit WK? Of is ie ondertussen gestopt oid?
Ik vond het al zo knap dat ie gedurende de sprong kon zien of ie ging lukken of nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:28 schreef MC-Morgan het volgende:
Spanning is er wel een beetje af als de commentator steeds voor loopt.
waddan?quote:
Broeders zou gaan springen. Gaat de regisseur naar beelden van het stadion. En daarna naar de atletes van de 400 meter die door een gang lopen. Sindsdien geen sprong meer gezien.quote:
Even meten of ze voor de volgende sprong dezelfde stok gaan gebruiken? Gokjequote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:57 schreef DeLuna het volgende:
Hoezo zetten sommige van die polsstokspringers die stok terug in dat gat voor de mat en houden ze hem dan omhoog, nadat ze gesprongen hebben?
Is misschien een gekke vraag, mja #durftevragen
Dat vraag ik mij ook altijd af. Maar nooit opgezocht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:57 schreef DeLuna het volgende:
Hoezo zetten sommige van die polsstokspringers die stok terug in dat gat voor de mat en houden ze hem dan omhoog, nadat ze gesprongen hebben?
Afzettechniek neem ik aan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:57 schreef DeLuna het volgende:
Even voordoen aan de coach en dan vragen hoe het beter kan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 19:57 schreef DeLuna het volgende:
Cirkel is rond. In het begin was de lat kapot.quote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:28 schreef heywoodu het volgende:
De flow is kapot in het polsstokhoogspringen
Toen keek ik nog nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2019 20:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Cirkel is rond. In het begin was de lat kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |