Het is toch niet normaal wat hier gebeurd?Mijn bescheiden mening.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:06 schreef Nizno het volgende:
nou de bewoordingen kunnen nu wel normaal.
het is niet de bedoeling om er nu alsnog een lading negatieve woorden bij te gooien.
daarom kunnen we hier wel normale woorden gebruiken.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:08 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Het is toch niet normaal wat hier gebeurd?Mijn bescheiden mening.
Snap ik.sterktequote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:10 schreef Newone82 het volgende:
Ben vrij emotioneel door het gebeuren.
Voel me zelfs opgelicht.
Je zult nu verder juridisch het aan moeten pakken, heeft het loket laten weten wat de vervolgstappen zijn?quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:10 schreef Newone82 het volgende:
Ben vrij emotioneel door het gebeuren.
Voel me zelfs opgelicht.
Ja nog eens brief sturen zeiden ze maar heeft nu echt geen zin meer. Hoop wat meer info per mail te krijgen misschien.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je zult nu verder juridisch het aan moeten pakken, heeft het loket laten weten wat de vervolgstappen zijn?
dan idd de reactie van het loket afwachten en niet meer bol gaan contacteren want daar bereik je alleen maar mee dat je nog meer frustratie krijgtquote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:15 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ja nog eens brief sturen zeiden ze maar heeft nu echt geen zin meer. Hoop wat meer info per mail te krijgen misschien.
Zo had ik er nog niet over nagedacht.Zo zou het best wel eens zijn gegaan.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:16 schreef Ixnay het volgende:
Bol.com denkt dat TS een iphone ontvangen heeft van hun, bij een andere winkel een powerbank gekocht heeft, zegt dat hij die ontvangen heeft van hun en terug wil sturen, om zodoende voor de prijs van een powerbank een iphone te bemachtigen.
Wat waarschijnlijk gebeurd is. Is dat een medewerker van bol.com of een bekende daarvan een powerbank gekocht heeft bij bol.com en de bestelling met die van TS omgeruild heeft, om aan een iphone te komen, zonder dat het opvalt in hun voorraad.
Mogelijk, maar die enkele weken dat dat onderzoek zou kunnen duren wilde TS (heel terecht) niet afwachten. Daarna ging hij zowel per sociale media als per telefoon elke keer contact houden (uit de frustratie terecht maar doet het niet echt handig om begrip te krijgen). Uiteindelijk kreeg TS te horen dat ze nu niets konden/wilden doen. Daarop ging TS weer per mail sociale media en brief een reactie geven.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:16 schreef Ixnay het volgende:
Bol.com denkt dat TS een iphone ontvangen heeft van hun, bij een andere winkel een powerbank gekocht heeft, zegt dat hij die ontvangen heeft van hun en terug wil sturen, om zodoende voor de prijs van een powerbank een iphone te bemachtigen.
Wat waarschijnlijk gebeurd is. Is dat een medewerker van bol.com of een bekende daarvan een powerbank gekocht heeft bij bol.com en de bestelling met die van TS omgeruild heeft, om aan een iphone te komen, zonder dat het opvalt in hun voorraad.
bij mij 1 keer 1 jaar geleden 3 werkdagen.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:23 schreef Newone82 het volgende:
Iemand die weet hoe snel juridisch loket reageert per mail?
Het beste kun je denk ik een afspraak maken met het Juridisch Loket om langs te komen en daarbij alles wat er via de mail en social media e.d. is gezegd en geschreven op papier te printen en alle opgenomen gesprekken mee te nemen op een usb-stick oid.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:15 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ja nog eens brief sturen zeiden ze maar heeft nu echt geen zin meer. Hoop wat meer info per mail te krijgen misschien.
die stappen moet hij nu niet meer nemen, ten eerste is de kans klein dat ze er zelf wat mee gaan doen dus zit hij hooguit daar op het forum ook nog eens alles uit de doeken te doen en gaat bol helemaal niet meer meewerken. hoewel ze dat nu ook al niet meer doen trouwens, denk ik niet dat het zijn zaak goed gaat doen om op nog meer plekken gal te spuien.quote:
ik wil voorstellen om het nu gewoon inhoudelijk te houden in dit topic en niet elke keer meer dit soort reacties er tussen te hebben.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:29 schreef kol7680 het volgende:
Wat ik ook niet begrijp van Bol is wat de negatieve impact van dit verhaal met je als bedrijf doet.Had net gezien dat de 2 topics in totaal van ts 15.000 views hebben op dit forum.is niet niks.
Met de houding van bol in deze zaak had dat vrij weinig uitgemaakt ben ik bang.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:48 schreef Ixnay het volgende:
Oftewel als je iets duurs besteld via internet, alles filmen op het moment dat je het pakket openmaakt.
Of nog beter, vanaf het moment dat je het aanneemt van de bezorger.
Dit. Ik stond op het punt elektronica te bestellen via bol, heb nog nooit negatieve ervaringen met ze gehad maar dit verhaal en wat andere ervaringen in dit topic gaan me waarschijnlijk doen besluiten het ergens anders te bestellen, dan betaal ik wel wat meer.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:29 schreef kol7680 het volgende:
Wat ik ook niet begrijp van Bol is wat de negatieve impact van dit verhaal met je als bedrijf doet.Had net gezien dat de 2 topics in totaal van ts 15.000 views hebben op dit forum.is niet niks.
Dat had wep degelijk wat uitgemaakt, want dan was er onomstotelijk bewijs geweest wat de werkelijke inhoud van het gestuurde pakket was. Maar goed, niemand die ik ken doet zoiets.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 19:57 schreef kol7680 het volgende:
[..]
Met de houding van bol in deze zaak had dat vrij weinig uitgemaakt ben ik bang.
Precies,wie doet dit nu?Werkelijk waar niemand die ik ken.En daar profiteren webwinkels dus van.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:01 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat had wep degelijk wat uitgemaakt, want dan was er onomstotelijk bewijs geweest wat de werkelijke inhoud van het gestuurde pakket was. Maar goed, niemand die ik ken doet zoiets.
Helaas achter moeten komen ja. Hoop dat ik mensen waarschuw met mijn verhaal.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:06 schreef roos94 het volgende:
Gewoon nooit meer dure pakketjes bestellen via het internet! Dan maar een extra ritje naar de Mediamarkt. Echt hoor, ze belazeren je waar je bij staat.
dit soort dingen doen we dus nietquote:
gewoon bij je locale electronicaboer.quote:Op donderdag 3 oktober 2019 20:06 schreef roos94 het volgende:
Gewoon nooit meer dure pakketjes bestellen via het internet! Dan maar een extra ritje naar de Mediamarkt. Echt hoor, ze belazeren je waar je bij staat.
1 | https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/bol.com/klachten/verkeerde-artikel-ontvangen%2C-ruim-%26euro%3B1000-waarde/details?complaintId=b2e4724b-dfe7-428c-b64c-7da310c8821b |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |