Ik hoor iets van een combideal en 5 euro.quote:Op zondag 29 september 2019 21:43 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
voor hoeveel gaan ze het nu verkopen ?
ok ben benieuwd naar de reactie van schuimpjes die full price hebben betaaldquote:Op zondag 29 september 2019 21:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik hoor iets van een combideal en 5 euro.
Dat zal geen enkele zin hebben..We weten hoe ze reageren in Utopiaquote:Op zondag 29 september 2019 21:47 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ok ben benieuwd naar de reactie van schuimpjes die full price hebben betaald
snap ik nietquote:Op zondag 29 september 2019 21:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat zal geen enkele zin hebben..We weten hoe ze reageren in Utopia
Ze heeft geen geld , het is heel duurquote:
Zucht.quote:Op zondag 29 september 2019 22:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar dat kost weer geld, en dat heb ze niet
quote:Op zondag 29 september 2019 22:07 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Tanden poetsen met mayo, best raar![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 september 2019 22:09 schreef An_0_Niem het volgende:
Is deze al eerder gepost? Zag ik op FB voorbij komenbedankt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
Is deze al eerder gepost? Zag ik op FB voorbij komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leipe shit ouwe
Is deze al eerder gepost? Zag ik op FB voorbij komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Is deze al eerder gepost? Zag ik op FB voorbij komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is deze al eerder gepost? Zag ik op FB voorbij komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jep staat boven je postquote:Op zondag 29 september 2019 22:22 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
haha probeer m op te zoeken maar zie m niet, heb je een linkje?
gemutsquote:Op zondag 29 september 2019 22:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Jessies kant van het bed is nat.![]()
Merel boeit het geen fuck.
Merel heeft er geen zin in, hij krijgt maar weinig sjoegequote:Op zondag 29 september 2019 22:25 schreef Schakeltopia het volgende:
zijn al 3 combideals verkocht zegt jessie
arme jongen, zo trots als hij was. dan maar boekje lezenquote:Op zondag 29 september 2019 22:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Merel heeft er geen zin in, hij krijgt maar weinig sjoege
Ze mietert gewoon zijn dekens op de grond.quote:Op zondag 29 september 2019 22:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Vreselijke aandachtshoer die vent, ik gun hem Merel van hartequote:Op zondag 29 september 2019 22:26 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
arme jongen, zo trots als hij was. dan maar boekje lezen
Merel dusquote:Op zondag 29 september 2019 22:40 schreef Jemoederniet het volgende:
Jorrie....Sjellie had een beker Ben en Jerry's ijs van 5 euro nog wat besteld.
Ze had ook een hazelnoot chocoreep besteld, maar er waren nog 3 repen die nu foetsie zijn.
Jens en Leen verdenken Maris.
vanmorgen toen ze opstonden hadden ze het er allebei al over dat het lekte op het bedquote:Op zondag 29 september 2019 22:22 schreef FreshFruit72 het volgende:
Is deze al eerder gepost? Zag ik op FB voorbij komenLekker wijf.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Is deze al eerder gepost? Zag ik op FB voorbij komenLijkt zo op Vanessa. Drink ze sinasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zal wel geld zijnquote:Op zondag 29 september 2019 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, eindelijk uitgewerkt, hier was om gevraagd eerder vandaag ....![]()
[ afbeelding ]
Merel stopt iets in haar zak - 29 september 2019.
x7lx67e
Merel doet heel geniepig. Dat is vast geen zuivere koffie.quote:Op zondag 29 september 2019 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, eindelijk uitgewerkt, hier was om gevraagd eerder vandaag ....![]()
[ afbeelding ]
Merel stopt iets in haar zak - 29 september 2019.
x7lx67e
Mwah! Hiske zat zich weer te bemoeien met alles ... en wat zij allemaal roeptoetert wat er wel komt ...komt er dus niet/nooit ... zo was er ooit een schuimpje kwaad omdat zij als enige als half Friesland daar rondliep ... het zou een dubbelganger feestje worden ... een theater stuk zou er komen ... alles weer geschrapt en veranderd ...quote:Op zondag 29 september 2019 20:34 schreef Jemoederniet het volgende:
Het gaat ze ook alleen maar om het geld.
Als kindermarkt is het evenement totaal geflopt.
misschien aan het douchen?quote:Op maandag 30 september 2019 00:08 schreef snetje het volgende:
Jens alleen in bed ... waar is Miloontje ...
[ afbeelding ]
Lex kan de pot op met haar willen ... wat een inhalig type is dat zeg ...quote:
Die tent waar het stond kunnen ze ook niet meer verhuren ...stinkt ook naar vieze pattatenlucht ...quote:Op maandag 30 september 2019 00:10 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien aan het douchen?
Ik zou een uur onder de douche gaan staan als ik twee dagen achter elkaar in die frituurwalm had gewerkt
dat zal wel meevallen hoorquote:Op maandag 30 september 2019 00:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Die tent waar het stond kunnen ze ook niet meer verhuren ...stinkt ook naar vieze pattatenlucht ...
Hiske was toch hoofd animeer op de camping? Dan had ze toch wel wat leuks kunnen verzinnen voor de kinderen? Zaklopen, spijkerpoepen, leren dansen, karaoke, verkleden als je favoriete utopiaan, schminken, een goochelaar of clown erbij, ballenbak, springkussen, cupcakes maken etc om maar wat te noemen. "Happy Kids Familiemarkt"quote:Op maandag 30 september 2019 00:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Mwah! Hiske zat zich weer te bemoeien met alles ... en wat zij allemaal roeptoetert wat er wel komt ...komt er dus niet/nooit ... zo was er ooit een schuimpje kwaad omdat zij als enige als half Friesland daar rondliep ... het zou een dubbelganger feestje worden ... een theater stuk zou er komen ... alles weer geschrapt en veranderd ...
er waren wel dingen verzonnen en besteld, maar die zijn allemaal gecanceld op het laatste momentquote:Op maandag 30 september 2019 00:17 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Hiske was toch hoofd animeer op de camping? Dan had ze toch wel wat leuks kunnen verzinnen voor de kinderen? Zaklopen, spijkerpoepen, leren dansen, karaoke, verkleden als je favoriete utopiaan, schminken, een goochelaar of clown erbij, ballenbak, springkussen, cupcakes maken etc om maar wat te noemen. "Happy Kids Familiemarkt"![]()
Het was weer ouderwets zakken vullen om de schulden af te betalen van het werkschuwe tuig die op veel te grote voet leven.
natuurlijk....quote:Op maandag 30 september 2019 00:17 schreef snetje het volgende:
Myloontje zit dus weer gewoon "Achter" lastig te vallen met haar enorme verhalen? ...
En door geschoven naar de volgende markt.quote:Op maandag 30 september 2019 00:17 schreef Verida het volgende:
[..]
er waren wel dingen verzonnen en besteld, maar die zijn allemaal gecanceld op het laatste moment
Ja voor de stroom ... net zoals Jemoederniet al schreef er had nog van alles gedaan kunnen worden voor de kids... maar schijnbaar gingen ze er al vanuit dat iedereen alleen voor hun zouden komen ... hoe groot ook bij menigeen de verbazing was dat ze eindelijk eens zoveel kinderen hebben gezien ...quote:Op maandag 30 september 2019 00:17 schreef Verida het volgende:
[..]
er waren wel dingen verzonnen en besteld, maar die zijn allemaal gecanceld op het laatste moment
Dat schrijf ik toch niet? ... Waar is ze dan? ...quote:Op maandag 30 september 2019 00:18 schreef Verida het volgende:
[..]
natuurlijk....
want dat doet ze altijd
geen ideequote:Op maandag 30 september 2019 00:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat schrijf ik toch niet? ... Waar is ze dan? ...
Ik zet er toch een ? achter ...quote:Op maandag 30 september 2019 00:24 schreef Verida het volgende:
[..]
geen idee
ik dacht dat jij zeker wist dat ze achter zat ?
Gejankt dus ...quote:Op maandag 30 september 2019 00:27 schreef Sambalbaai het volgende:
Mylene ligt heerlijk naast Jens te slapen.
O, ze zit nu weer rechtop en zoekt iets. Ze heeft natte haren, zal dus hebben gedoucht.
Janken doen ze allemaal onder de douche zodat het niet opvalt ...quote:
Knap dat je dat weet, niet te zien op de streams. Ik heb de indruk dat ze haar haar gewassen heeft. Maar dat zal een idiote aanname zijn.quote:Op maandag 30 september 2019 00:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Janken doen ze allemaal onder de douche zodat het niet opvalt ...
Nu nog Jens wakker zien te krijgen die al wel lekker slaapt ...![]()
[ afbeelding ]
logisch dusquote:Op maandag 30 september 2019 00:27 schreef Sambalbaai het volgende:
Mylene ligt heerlijk naast Jens te slapen.
O, ze zit nu weer rechtop en zoekt iets. Ze heeft natte haren, zal dus hebben gedoucht.
Dat lijkt me wel ja.quote:Op maandag 30 september 2019 00:35 schreef Verida het volgende:
[..]
logisch dus
2 volle dagen in de frituurdampen, dan wil je wel even lekker douchen
heerlijk lepeltje lepeltje in slaap vallen na een weekend hard werkenquote:Op maandag 30 september 2019 00:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Janken doen ze allemaal onder de douche zodat het niet opvalt ...
Nu nog Jens wakker zien te krijgen die al wel lekker slaapt ...![]()
[ afbeelding ]
Jens verroerd geen vin ... Teddy wint ...quote:Op maandag 30 september 2019 00:36 schreef Verida het volgende:
[..]
heerlijk lepeltje lepeltje in slaap vallen na een weekend hard werken
Echt wel. Ze hebben zeker hard gewerkt, de avond voor de markt ook. Leuk om te zien dat als het echt moet, ze kunnen samenwerken.quote:Op maandag 30 september 2019 00:36 schreef Verida het volgende:
[..]
heerlijk lepeltje lepeltje in slaap vallen na een weekend hard werken
Iedereen kan daar schijnbaar goed samenwerken voor een markt en nadien keihard juichen met wat er verdiend is ... de grootste klaplopers hoor je er gelijk bovenuit met de woorden "We zijn nu uit de min!!!" Het spel gaat nu beginnen ...quote:Op maandag 30 september 2019 00:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Echt wel. Ze hebben zeker hard gewerkt, de avond voor de markt ook. Leuk om te zien dat als het echt moet, ze kunnen samenwerken.
Dat zal eens tijd worden.quote:Op maandag 30 september 2019 00:43 schreef snetje het volgende:
[..]
Iedereen kan daar schijnbaar goed samenwerken voor een markt en nadien keihard juichen met wat er verdiend is ... de grootste klaplopers hoor je er gelijk bovenuit met de woorden "We zijn nu uit de min!!!" Het spel gaat nu beginnen ...
waarom zou jens een vin moeten verroeren ?quote:Op maandag 30 september 2019 00:38 schreef snetje het volgende:
[..]
Jens verroerd geen vin ... Teddy wint ...
Ik ben benieuwd. Merel liep met een aardige tas met spullen te sjouwen.quote:Op maandag 30 september 2019 00:48 schreef snetje het volgende:
Morgen gaat Jordie iedereen op zijn/haar zakgeld aanspreken ... niet iedereen heeft zijn/haar uitgaven gemeld ...
Ik ga weer verder met mijn wake ... tot morgen ... zucht ...quote:Op maandag 30 september 2019 00:48 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zou jens een vin moeten verroeren ?
Ze is lekker gedoucht en kruipt nu lekker naast hem om te gaan slapen.
Wat heeft Teddy daar mee te maken?
Hiske ook ...quote:Op maandag 30 september 2019 00:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Merel liep met een aardige tas met spullen te sjouwen.
En waarom zou je ookquote:
Als er idd een brief in zat die van buiten de poort naar binnen is gesmokkeld dan vind in dat daar best een straf op mag komen re staan. Net als bij Shelly die naar zich zelf googledquote:Op maandag 30 september 2019 03:25 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Klopt zat een vest in en een brief die ze stiekem aan het lezen was.
Of een Merel die dingen stiekem doet die vertrouw ik echt voor geen centquote:Op maandag 30 september 2019 05:34 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Als er idd een brief in zat die van buiten de poort naar binnen is gesmokkeld dan vind in dat daar best een straf op mag komen re staan. Net als bij Shelly die naar zich zelf googled
Hoe kom je daar dan bij?quote:Op maandag 30 september 2019 06:44 schreef humpty het volgende:
Hoop dat iemand van buiten Gerrit nog even verteld
dat Jessie alleen![]()
verder wil
Heeft nul % kans van slagen natuurlijk
maar even goed een naaistreek van jewelste
quote:Op maandag 30 september 2019 06:51 schreef BarryOSeven het volgende:
Jessie Solo rename van Toffe Tony naar Onzekere Otto.
Jessie die graag wil zijn waar hij over zingt, zal hij nooit worden, dat kunnen alleen de grootste rappers en DJ's en daar hoort hij niet bij, van mij hoeft hij zijn podiumvrees niet kwijt te raken, des te eerder zijn we daar vanaf.quote:Op maandag 30 september 2019 06:44 schreef humpty het volgende:
Hoop dat iemand van buiten Gerrit nog even verteld
dat Jessie alleen![]()
verder wil
Heeft nul % kans van slagen natuurlijk
maar even goed een naaistreek van jewelste
Wat een rat hoor. Hij redt het toch niet alleen. Gerrit is dan wel een clown maar hij heeft er veel meer gevoel voor. Jessie ziet er uit als een lulletje in die clip. Hij was totaal niet op zijn gemak. Hij is gemaakt voor een ICT baan niet als entertainer.quote:Op maandag 30 september 2019 06:53 schreef humpty het volgende:
[..]
Hier gelezen is gepost door meerdere users
buiten gaat wil hij alleen verder
Zit niks deftigs aan ....ze ziet er uit als een echte tokkiequote:Op maandag 30 september 2019 06:51 schreef Poezewoes het volgende:
Een grote hebberd die Merel, het is gewoon een stiekeme rot meid, echt niet een voorbeeld voor eerlijkheid, en geen goed voorbeeld van een winnaar van Utopia, al die kleren die ze achterover drukt.
Je kan maar een ding tegelijk aan, en had ze nu nog smaak met al die kleren, het is net een vlag op een strontschuit, kan mij niet voorstellen dat die lui in Utopia daar niks van zeggen, van meid je loopt zwaar voor schut in die kleding, of Jessie die soms net doet of hij de deftigheid in pacht heeft.
quote:Op maandag 30 september 2019 06:53 schreef humpty het volgende:
[..]
Zodra ze de poort uit zijn, dan zijn het allemaal weer nobody'squote:Op maandag 30 september 2019 06:57 schreef humpty het volgende:
[..]
Zit niks deftigs aan ....ze ziet er uit als een echte tokkie
en als die mond van haar open gaat is het plaatje compleet
Ik las het ook hier, hij had het er met Merel geloof ik over. Die zei we kunnen het beter in bed besprekenquote:Op maandag 30 september 2019 06:53 schreef humpty het volgende:
[..]
Wat een matennaaier. Bah. Maar goed dat was ook wel te verwachten. Het is gewoon een gluiperd.quote:Op maandag 30 september 2019 07:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las het ook hier, hij had het er met Merel geloof ik over. Die zei we kunnen het beter in bed bespreken
Dat is de man die de bek altijd vol heeft van elkaar niets gunnen
Ja, het is echt een vieze vent, dat verklaart ook wel waarom hij niet echt vrienden heeft buiten zijn papa en mama, opa en omaquote:Op maandag 30 september 2019 07:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wat een matennaaier. Bah. Maar goed dat was ook wel te verwachten. Het is gewoon een gluiperd.
Zou mooi zijn als de mannen die hun overal voor geholpen hebbenquote:Op maandag 30 september 2019 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, het is echt een vieze vent, dat verklaart ook wel waarom hij niet echt vrienden heeft buiten zijn papa en mama, opa en oma
Zw waren bang dat schuim het op de markt aan Ger zou zeggen, ze waren vergeten toen ze er over aan het praten waren dat er nog een markt is
Ik had er nog eerder niets over gelezen
Maar nu hebben mensen het wel gehoord en we hebben volgende week de release party, dus het kan nog
O echt niet? Waarom?quote:Op maandag 30 september 2019 07:21 schreef humpty het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de mannen die hun overal voor geholpen hebben
dit ook te weten komen...die hadden al geen hoge pet op van Jessie
Volgens mij was dat met die vorige club waar ze mee in zee waren gegaan. Die hadden inderdaad geen hoge pet op van Jessie. En dat is nog zacht uitgedrukt.quote:Op maandag 30 september 2019 07:21 schreef humpty het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als de mannen die hun overal voor geholpen hebben
dit ook te weten komen...die hadden al geen hoge pet op van Jessie
Omdat hij er zo houterig bij zat ...ze vroegen ook of hij wel zeker wistquote:Op maandag 30 september 2019 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt niet? Waarom?
[ afbeelding ]
Die nieuwe heeft hem een paar keer gevraagd of hij zeker wist of hij dit wildequote:Op maandag 30 september 2019 07:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met die vorige club waar ze mee in zee waren gegaan. Die hadden inderdaad geen hoge pet op van Jessie. En dat is nog zacht uitgedrukt.
Maar toen Jessie dat hoorde wilde hij een andere producer zoeken en laffe Gerrit is daar in mee gegaan.
Ze hebben nu dus een andere producer dan toen.
Oh dat klopt inderdaad. Ze vonden dat Onzekere Otto er niet op zijn gemak uitzag.quote:Op maandag 30 september 2019 07:27 schreef humpty het volgende:
[..]
Omdat hij er zo houterig bij zat ...ze vroegen ook of hij wel zeker wist
dat hij dit wilde doen...je moet het wel leuk vinden...verkapte manier
om te zeggen je bent er niet geschikt voor
Zo kwam het op mij over
Ja precies daar zijn ze gelijk in alles moet om hun draaien.quote:Op maandag 30 september 2019 07:28 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Oh dat klopt inderdaad. Ze vonden dat Onzekere Otto er niet op zijn gemak uitzag.
En vervolgens gaat die rat het voor zichzelf goed praten dat het allemaal wel komt en dat het later beter ging. Nou ik vond het een blamage.
En waarom heet dat evenement nou weer podiumvrees. Waarom moet alles altijd naar Jessie geschikt worden? Wat dat betreft past hij wel goed bij die verwende karbonkel.
Merel en Jessie zijn allebij moederskinderen, ze hebben bij hun geboorte vergeten hun navelstreng, door te knippen.quote:Op maandag 30 september 2019 07:31 schreef humpty het volgende:
[..]
Ja precies daar zijn ze gelijk in alles moet om hun draaien.
Dikke nobody`s die zelf denken heel wat te zijn
Ze zijn ook zo succesvol hier buiten![]()
Idd ook voor haar zou er een straf moeten komenquote:Op maandag 30 september 2019 06:42 schreef humpty het volgende:
[..]
Of een Merel die dingen stiekem doet die vertrouw ik echt voor geen cent
zoals ze zelf al zegt als ik iets wil dan krijg ik het
is het niet goedschiks dan maar kwaadschiks
Met al die andere luchten daar, ruiken ze die frituur damp allang niet meer.quote:Op maandag 30 september 2019 00:10 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien aan het douchen?
Ik zou een uur onder de douche gaan staan als ik twee dagen achter elkaar in die frituurwalm had gewerkt
Ja, dat weet ik, dacht dat deze hem ook al niet moestenquote:Op maandag 30 september 2019 07:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Volgens mij was dat met die vorige club waar ze mee in zee waren gegaan. Die hadden inderdaad geen hoge pet op van Jessie. En dat is nog zacht uitgedrukt.
Maar toen Jessie dat hoorde wilde hij een andere producer zoeken en laffe Gerrit is daar in mee gegaan.
Het past ook echt niet bij hem de houtenklaasquote:Op maandag 30 september 2019 07:27 schreef humpty het volgende:
[..]
Omdat hij er zo houterig bij zat ...ze vroegen ook of hij wel zeker wist
dat hij dit wilde doen...je moet het wel leuk vinden...verkapte manier
om te zeggen je bent er niet geschikt voor
Zo kwam het op mij over
Katie mocht niet meer bij gevoerd worden voorlopigquote:Op maandag 30 september 2019 08:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
Snap ik ook niet, hebben ze al tijden 'n slowjuicer in gebruik óok A3aan gebruikte dat ding
maar ze zullen dat pulp niet aan Katie geven maar gooien het weg. Katie zou dat heerlijk
vinden.
Goedemorgen Cos
Vruchtafval is toch geen probleem da's gezond.quote:Op maandag 30 september 2019 08:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Katie mocht niet meer bij gevoerd worden voorlopig
Bij elke beweging zie je er korstjes uit vallenquote:Op maandag 30 september 2019 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Daar staat die weer in zijn groene broekje
[ afbeelding ]
Suikers he, wordt je ook dik van, helemaal als het vermalen isquote:Op maandag 30 september 2019 08:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vruchtafval is toch geen probleem da's gezond.
Ook een goedemorgen Fritsiequote:Op maandag 30 september 2019 08:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij elke beweging zie je er korstjes uit vallen
Dacht jou én de lurkers ff wakker schuddenquote:Op maandag 30 september 2019 08:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook een goedemorgen Fritsie
Maar inderdaad krijg altijd een vies gevoel als ik hem zie
Of het nu zijn kop zijn benen, sokken of zijn vieze groene broekje is
Ach hij vind zichzelf ook expert in Bitcoinsquote:Op maandag 30 september 2019 08:44 schreef goldback het volgende:
Onzekere otto heeft niks met muziek en is niet muzikaal heeft geen podium uitstraling en plezier heeft niks van een artiest in zich, als kind kan je soms dan nog wel een droom hebben maar als 27-er kom op zeg 🥴
Het is toch ook een lachwekkend iets die gast .... hoe kan iemand dit persoon ooit nog serieus nemen, ja hijzelf. Wat een afgang ....quote:Op maandag 30 september 2019 08:38 schreef Dotteke het volgende:
Daar staat die weer in zijn groene broekje
[ afbeelding ]
Hij is niet voor niets een twee keer Utopia in gekomenquote:Op maandag 30 september 2019 08:50 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Het is toch ook een lachwekkend iets die gast .... hoe kan iemand dit persoon ooit nog serieus nemen, ja hijzelf. Wat een afgang ....
Daar zal madam ook nooit op aangesproken zijn denk ik? Want dan gaat ze weer lopen janken, en nog meer in bed liggen dan ze toch al doet.quote:Op maandag 30 september 2019 08:50 schreef Dotteke het volgende:
Ik werk thuis altijd heel hard, echt waar, zo ben ik he
Altijd sta ik vroeg op, echt waar, zo ben ik weet je, ben zo opgevoed.
Ik erger me aan mensen die uitslapen, echt waar, ik kan er niets aan doen maar zo ben ik niet opgevoed
Het is nu 8.50 uur
[ afbeelding ]
deze heeft gezegd, als er iemand uit gaat, dan gaan we alleen verder..M.a.w. als Ger naar huis gaat, dan kan Jessie het alleen doen..Zo begreep ik het en Jessie ook, neem ik aanquote:Op maandag 30 september 2019 07:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ergens zit er iets niet goed bij hem hoor. Die gast is zo alleen maar met zichzelf bezig. Totaal gebrek aan inlevingsvermogen, empathie, zelfkennis, en noem het allemaal maar op.quote:Op maandag 30 september 2019 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij is niet voor niets een twee keer Utopia in gekomen
WIlde zich van een andere kant laten zien denk ik, zonder drank
Maar zonder drank is hij ook niet hachelen, het is een misselijk makend mannetje die denkt alle wijsheid in pacht te hebben.
Ja dat zal wel nodig zijn om de boel te desinfecteren ....quote:Op maandag 30 september 2019 08:54 schreef Dotteke het volgende:
De wasmachine staat al meer dan 5 minuten op 1 minuut
Hij was gisteren al klaar, maar er zat nog zeep ik
Dus ik wilde hem nog een keer spoelen en er zit nog een hoop zeep in.
Het zeep spoelt er niet goed uit, Hij en Merel gooien er heel veel zeep in zegt Andrea
VIes ook nog, qua uiterlijk, slechte verzorgingquote:Op maandag 30 september 2019 08:54 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ergens zit er iets niet goed bij hem hoor. Die gast is zo alleen maar met zichzelf bezig. Totaal gebrek aan inlevingsvermogen, empathie, zelfkennis, en noem het allemaal maar op.
Achterbaks was ik nog vergeten.
Het valt mensen niet echt op, maar die knaap is echt niet normaal hoor. Hij hangt nog steeds in kindergedachten..Ik zie hem als ernstig beperkt... Maar hij brengt het zo serieus..Als je naar hem luistert, dan is er geen lijn in te ontdekken, hij spreekt alleen maar naar zichzelf toe..Zoals een kind, maar dan meer gecultiveerd..Hij heeft duidelijk een gebrek..zwaar gebrek aan empathiequote:Op maandag 30 september 2019 08:44 schreef goldback het volgende:
Onzekere otto heeft niks met muziek en is niet muzikaal heeft geen podium uitstraling en plezier heeft niks van een artiest in zich, als kind kan je soms dan nog wel een droom hebben maar als 27-er kom op zeg 🥴
Jessie zou zomaar het debiele broertje van zijn debiele zusje Franny kunnen zijnquote:Op maandag 30 september 2019 08:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het valt mensen niet echt op, maar die knaap is echt niet normaal hoor. Hij hangt nog steeds in kindergedachten..Ik zie hem als ernstig beperkt... Maar hij brengt het zo serieus..Als je naar hem luistert, dan is er geen lijn in te ontdekken, hij spreekt alleen maar naar zichzelf toe..Zoals een kind, maar dan meer gecultiveerd..Hij heeft duidelijk een gebrek..zwaar gebrek aan empathie
Nou, ernstig beperkt wil ik het niet noemen. Eerder een tekortkoming in alles. Hij weet totaal niet hoe hij met dingen en mensen moet omgaan, weet totaal niet hoe te reageren op situaties.quote:Op maandag 30 september 2019 08:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het valt mensen niet echt op, maar die knaap is echt niet normaal hoor. Hij hangt nog steeds in kindergedachten..Ik zie hem als ernstig beperkt... Maar hij brengt het zo serieus..Als je naar hem luistert, dan is er geen lijn in te ontdekken, hij spreekt alleen maar naar zichzelf toe..Zoals een kind, maar dan meer gecultiveerd..Hij heeft duidelijk een gebrek..zwaar gebrek aan empathie
en bedanktquote:Op maandag 30 september 2019 08:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Bij elke beweging zie je er korstjes uit vallen
Ik wilde debiel niet zeggen, maar er is wel iets grondig mis met die gozer. Zijn zelf verheerlijking, zijn zelf overschatting heeft iets lachwekkend, ware het niet, dat de redactie van dit programma hem een vrijbrief heeft gegeven..Slagen in de buitenwereld zal hem nooit lukken, want zijn gedrag ergert al snel ...Hij denkt iedereen om zijn vinger te kunnen winden...quote:Op maandag 30 september 2019 08:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie zou zomaar het debiele broertje van zijn debiele zusje Franny kunnen zijn![]()
ik vind het herhalen van woorden ook zo vreemd. "Merel neuken, merel neuken" Jessie roken, rokenquote:Op maandag 30 september 2019 08:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
Vind het belachelijk!! Ze krijgen geen post en familiebezoek. Maar wel dit? Merol had het ook al over mensen die 2 straten verder wonen.. Jordie die iemand had gezien die zijn moeder kentquote:Op maandag 30 september 2019 05:34 schreef Mjelleke het volgende:
[..]
Als er idd een brief in zat die van buiten de poort naar binnen is gesmokkeld dan vind in dat daar best een straf op mag komen re staan. Net als bij Shelly die naar zich zelf googled
moet moetquote:Op maandag 30 september 2019 09:03 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het herhalen van woorden ook zo vreemd. "Merel neuken, merel neuken" Jessie roken, roken
er is echt een steekje los aan hem. Als je goed naar hem luistert klopt er ook een hoop niet van wat hij zegt, het zijn allemaal losse toneelstukjes, liefst met een mapje in zijn handen ofzo. Hij heeft ook dingen nodig om zich in een rol te storten, witte doktersjas, mapje, groen broekje enz.
heel vreemd eigenlijk, en inderdaad volledig gebrek aan empathie.
Zijn hele leven is 1 grote act. Alles aan die gast is nep. Is echt rijp voor een psychiater.quote:Op maandag 30 september 2019 09:03 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het herhalen van woorden ook zo vreemd. "Merel neuken, merel neuken" Jessie roken, roken
er is echt een steekje los aan hem. Als je goed naar hem luistert klopt er ook een hoop niet van wat hij zegt, het zijn allemaal losse toneelstukjes, liefst met een mapje in zijn handen ofzo. Hij heeft ook dingen nodig om zich in een rol te storten, witte doktersjas, mapje, groen broekje enz.
heel vreemd eigenlijk, en inderdaad volledig gebrek aan empathie.
Goedemorgen Giggioquote:Op maandag 30 september 2019 09:02 schreef Giggio het volgende:
[..]
en bedankt- ik sla mijn ontbijt maar over
No classy but trashy die Merelquote:Op maandag 30 september 2019 06:57 schreef humpty het volgende:
[..]
Zit niks deftigs aan ....ze ziet er uit als een echte tokkie
en als die mond van haar open gaat is het plaatje compleet
Ik denk dat hij eerst naar een observatie kliniek zou moeten, want geen psychiater heeft dit al eens bij de hand gehad, je gelooft soms je oren niet...Het is echt een samenraapsel van gekkigheid wat hij soms staat uit te kramen. En dan vooral ten behoeve van zichzelf, dus narcisme zal er idd ook bij zitten..Ow en hij is sooooooooo vies...quote:Op maandag 30 september 2019 09:05 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Zijn hele leven is 1 grote act. Alles aan die gast is nep. Is echt rijp voor een psychiater.
en dat tongetje...quote:Op maandag 30 september 2019 09:08 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik denk dat hij eerst naar een observatie kliniek zou moeten, want geen psychiater heeft dit al eens bij de hand gehad, je gelooft soms je oren niet...Het is echt een samenraapsel van gekkigheid wat hij soms staat uit te kramen. En dan vooral ten behoeve van zichzelf, dus narcisme zal er idd ook bij zitten..Ow en hij is sooooooooo vies...
Handen op de rug met tyraps, en dan in 'n gecapitoneerde cel lijkt mij wel wat voor Jessiequote:Op maandag 30 september 2019 09:05 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Zijn hele leven is 1 grote act. Alles aan die gast is nep. Is echt rijp voor een psychiater.
quote:Op maandag 30 september 2019 08:54 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ergens zit er iets niet goed bij hem hoor. Die gast is zo alleen maar met zichzelf bezig. Totaal gebrek aan inlevingsvermogen, empathie, zelfkennis, en noem het allemaal maar op.
quote:Op maandag 30 september 2019 09:02 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Nou, ernstig beperkt wil ik het niet noemen. Eerder een tekortkoming in alles. Hij weet totaal niet hoe hij met dingen en mensen moet omgaan, weet totaal niet hoe te reageren op situaties.
Denkt dat ie daar alles in de hand heeft, alles kan bepalen.
Heeft een grootheidswaanzin die hem vroeg of laat nog gaat opbreken.
Er zit totaal geen dingetje goeds in die gast, echt niks.
Een uitstraling van niks, kan niks , al denkt hij daar zelf anders over natuurlijk.
Buiten utopia dumpt hij als eerste gerrit, en daarna merel, zal hij ook totaal niet van wakker liggen.
Als je in de dikke van dale het woord narcist opzoekt, zie je een uitklapbare foto van jessie staan.
Zelden zo'n figuur meegemaakt. Past ook prima bij dat wormvormig aanhangsel van hem, merel genaamd.
Je zult er maar mee opgescheept zitten, met beiden.
Ja dat kan en is ook niet controleerbaar.quote:Op maandag 30 september 2019 09:04 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Vind het belachelijk!! Ze krijgen geen post en familiebezoek. Maar wel dit? Merol had het ook al over mensen die 2 straten verder wonen.. Jordie die iemand had gezien die zijn moeder kent
Ja maar....ze heeft knoerthard gewerkt he de afgelopen dagen en de anderen niet, alleen zij en Jessiequote:Op maandag 30 september 2019 09:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[ afbeelding ]
Mariska ook weer lekker vroeg uit de veren om keihard te werken werken werken.
Ja ook die ziekelijke obsessie voor geld en milionair worden. Met die zielige helicopter van hem en die shirtjes met upcoming millionair. Echt een zielig hoopje mens.quote:Op maandag 30 september 2019 09:08 schreef Dotteke het volgende:
Zo ben zijn we opgevoed
De ene met geld geld en de ander slapen, slapen, ik kan er niets anders van maken![]()
[ afbeelding ]
Dat klopt, he Jessie. Wij hebben hard gewerkt he Jessie! En dan al die anderen op hun nest en wij maar doorwerken. He Jessie?quote:Op maandag 30 september 2019 09:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja maar....ze heeft knoerthard gewerkt he de afgelopen dagen en de anderen niet, alleen zij en Jessie
Ik hoor Maris nog zeggen gistermorgen rond 11 uur, ik zou nu wel 'n wijntje lustenquote:Op maandag 30 september 2019 09:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ja maar....ze heeft knoerthard gewerkt he de afgelopen dagen en de anderen niet, alleen zij en Jessie
Dat betreft past merel bij hem hebben hebben hebbenquote:Op maandag 30 september 2019 09:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja ook die ziekelijke obsessie voor geld en milionair worden. Met die zielige helicopter van hem en die shirtjes met upcoming millionair. Echt een zielig hoopje mens.
Met de kosten er af hadden ze ¤13.000quote:Op maandag 30 september 2019 09:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat was deopbrengst vd markt?
Dat zag je gisteren op de markt ook.. hoe hij met de bezoekers omging.. stonden op hem te wachten voor de pollies, maar meneer gaat dan eerst roken..quote:Op maandag 30 september 2019 08:54 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Ow ergert jou dat ook zo? Ik durf me hier niet altijd er over uit te laten, maar ik zet alles soms af, omdat ik er niet meer tegen kan..dat iemand dat voor elkaar krijgt bij mij ..quote:Op maandag 30 september 2019 09:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja ook die ziekelijke obsessie voor geld en milionair worden. Met die zielige helicopter van hem en die shirtjes met upcoming millionair. Echt een zielig hoopje mens.
Zijn actie toen Merel weer in de boot mocht slapen was ook bizarquote:Op maandag 30 september 2019 09:12 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja. Toen ik net Utopia ging kijken vond ik het allemaal nog wel grappig. Ik dacht: dit verandert wel. Maar hij is gewoon echt zo. Behoorlijk zielig allemaal.quote:Op maandag 30 september 2019 09:14 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ow ergert jou dat ook zo? Ik durf me hier niet altijd er over uit te laten, maar ik zet alles soms af, omdat ik er niet meer tegen kan..dat iemand dat voor elkaar krijgt bij mij ..
thnxquote:Op maandag 30 september 2019 09:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Met de kosten er af hadden ze ¤13.000
Ja het is een apart stel.quote:Op maandag 30 september 2019 09:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Zijn actie toen Merel weer in de boot mocht slapen was ook bizar
Merel in de boot, Jessie leest een boekje en hij duwt haar hoofd onder de deken, nadat hij een of andere schunnige opmerking heeft gemaakt en dat is het dan, dat is dan de "goedmaakseks"
Bizar, en eigenlijk nog veel vreemder dat Merel daar gewoon in meegaat, dit gedrag pikt en hem "gehoorzaamd" bij die actie.
Merel heeft gewoon teveel videoclips gekeken, denkt dat dat zo hoort, powervrouw noemt zich dat, ze komt niet verder dan alphabitchquote:Op maandag 30 september 2019 09:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Merel in de boot, Jessie leest een boekje en hij duwt haar hoofd onder de deken, nadat hij een of andere schunnige opmerking heeft gemaakt en dat is het dan, dat is dan de "goedmaakseks"
Bizar, en eigenlijk nog veel vreemder dat Merel daar gewoon in meegaat, dit gedrag pikt en hem "gehoorzaamd" bij die actie.
Ik vind het meer een doorbitch.bij de club. Zo'n tokkie.quote:Op maandag 30 september 2019 09:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Merel heeft gewoon teveel videoclips gekeken, denkt dat dat zo hoort, powervrouw noemt zich dat, ze komt niet verder dan alphabitch
dat is zijn rol, niks is echt daar. Merel zou dik 3k aan kleding hebben verkocht. 1 rek aan kleding en wat op een tafeltje. Gelooft toch geen hond ?quote:Op maandag 30 september 2019 09:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja. Toen ik net Utopia ging kijken vond ik het allemaal nog wel grappig. Ik dacht: dit verandert wel. Maar hij is gewoon echt zo. Behoorlijk zielig allemaal.
ja andere vrouwen naar beneden halen, terwijl haar vent het bij een ander in haar naad loostquote:Op maandag 30 september 2019 09:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ik vind het meer een doorbitch.bij de club. Zo'n tokkie.
Lijkt me behoorlijk vermoeiend om altijd een rol te spelen maar ik denk het ook. Toen met die videoclip daar zag je pas echt wat een kneus hij echt is.quote:Op maandag 30 september 2019 09:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is zijn rol, niks is echt daar. Merel zou dik 3k aan kleding hebben verkocht. 1 rek aan kleding en wat op een tafeltje. Gelooft toch geen hond ?
quote:Op maandag 30 september 2019 09:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja andere vrouwen naar beneden halen, terwijl haar vent het bij een ander in haar naad loost
crepes van Jordie zijn volgens mij niet eens benoemd.quote:Op maandag 30 september 2019 09:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is zijn rol, niks is echt daar. Merel zou dik 3k aan kleding hebben verkocht. 1 rek aan kleding en wat op een tafeltje. Gelooft toch geen hond ?
Laten we zeggen dat die troep van haar 30 euro per stuk kost.quote:Op maandag 30 september 2019 09:19 schreef Verida het volgende:
[..]
crepes van Jordie zijn volgens mij niet eens benoemd.
Die heeft de hele dag staan bakken
en inderdaad, 3000 aan kleding verkocht....klopt geen drol van.
Heeeee een post over iemand anders dan Jessie!!quote:Op maandag 30 september 2019 09:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
heeft dylan gezegd dat mensen met een verneukte tattooo mieren neukers zijn?
Gelukkig zijn Merel en Mariska ook al over de tong gegaan vanmorgenquote:Op maandag 30 september 2019 09:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heeeee een post over iemand anders dan Jessie!!
lijkt me ook niet noemenswaardig, hij deed ongeveer 5 minuten over een crepe, dat zijn er dan hoogstens 12 per uurquote:Op maandag 30 september 2019 09:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is die air die hij heeft: ze wachten maar even hoor. Maar het zijn wel de mensen waar ze geld aan verdienen, en niemand die er wat van zegt.quote:Op maandag 30 september 2019 09:14 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Dat zag je gisteren op de markt ook.. hoe hij met de bezoekers omging.. stonden op hem te wachten voor de pollies, maar meneer gaat dan eerst roken..
Merel hoort bij Jessie, die is dan automatisch al de lul. De post over Mariska heb ik even gemist tussen de tientallen posten over hoe vreselijk Jessie wel niet is.quote:Op maandag 30 september 2019 09:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Gelukkig zijn Merel en Mariska ook al over de tong gegaan vanmorgen
Omdat ze net zo gek is.quote:Op maandag 30 september 2019 09:14 schreef Verida het volgende:
[..]
? ik post niet altijd alleen over Jessie hoorquote:Op maandag 30 september 2019 09:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jordie had ruim 400 euro aan crepes verkochtquote:Op maandag 30 september 2019 09:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Is benoemd 450 ongeveerquote:Op maandag 30 september 2019 09:19 schreef Verida het volgende:
[..]
oke, had ik niet in het lijstje zien staan gisteren.quote:Op maandag 30 september 2019 09:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jordie had ruim 400 euro aan crepes verkocht
hoeveel is een muntje waard?quote:Op maandag 30 september 2019 09:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jordie had ruim 400 euro aan crepes verkocht
absoluut, dat welquote:Op maandag 30 september 2019 09:25 schreef Verida het volgende:
[..]
oke, had ik niet in het lijstje zien staan gisteren.
netjes dat hij het de hele markt heeft volgehouden.
¤2,00quote:Op maandag 30 september 2019 09:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hoeveel is een muntje waard?
Ik dacht ¤1,50quote:Op maandag 30 september 2019 09:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
hoeveel is een muntje waard?
ok die crepes waren 2 muntjes, 4 euro dus, heeft hij er zo een honderd gebakkenquote:
Gisteren moest iemand 5 euro betalen, maar kon niet hoorde ik omdat een muntje 2 euro wasquote:
Fijn dat we weer verantwoording mogen afleggen over wat we over Jessie schrijvenquote:Op maandag 30 september 2019 09:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Merel hoort bij Jessie, die is dan automatisch al de lul. De post over Mariska heb ik even gemist tussen de tientallen posten over hoe vreselijk Jessie wel niet is.
quote:Op maandag 30 september 2019 09:28 schreef Verida het volgende:
[..]
Fijn dat we weer verantwoording mogen afleggen over wat we over Jessie schrijven
Wist je al dat Jessie een walgelijke kwal is?quote:Op maandag 30 september 2019 09:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Merel hoort bij Jessie, die is dan automatisch al de lul. De post over Mariska heb ik even gemist tussen de tientallen posten over hoe vreselijk Jessie wel niet is.
Nee! Vertel!!!quote:Op maandag 30 september 2019 09:29 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wist je al dat Jessie een walgelijke kwal is?
Wat dacht je van n portie narcisme?quote:Op maandag 30 september 2019 08:54 schreef Klapskaats het volgende:
[..]
Snap ik ook niet.. past zo lekker bij WRTW... (Not) Merel wilde klasse uitstralen.. met haar Dubai, auto die werd afgeleverd op school, vliegen naar Londen voor Victoria Secret. Verkiezing van de modeflater etc. Iemand schreef al.. ze krijgt geen post en bezoek meer. Ze kan niet gecorrigeerd worden.. en dan komt de ware aard naar boven.. ze valt uit haar rol.. verhalen dat ze in een vechtpartij belandt en een jongen een stuk van haar haar er heeft uitgetrokken.. dansen op een bar met een kort rokje.. met een groep op de camping de boel terroriseren..quote:Op maandag 30 september 2019 09:14 schreef Verida het volgende:
[..]
huh hoe komen ze aan difoclinac?quote:Op maandag 30 september 2019 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gisteren moest iemand 5 euro betalen, maar kon niet hoorde ik omdat een muntje 2 euro was
Als ze toch met muntjes wilde betalen moest ze drie muntjes geven
Merel hoopt dat er nog diclofenac heeft
Het hele eindbedrag klopt volgens mij niet..quote:Op maandag 30 september 2019 09:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze krijgen daar alles,slaappillen, diclofanac noem maar op of ze krijgen hetquote:Op maandag 30 september 2019 09:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
huh hoe komen ze aan difoclinac?
quote:Op maandag 30 september 2019 09:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 september 2019 09:35 schreef danaqui het volgende:
[..]![]()
![]()
(Beetje late reactie ben nog aan het terug lezen maar hier moest ik ff op reageren)
kan je tegenwoordig gewoon bij de drogist kopenquote:Op maandag 30 september 2019 09:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Een bloedhekel hebben aan die vieze minne laffe hond die schijnwerker maar wel willen weten hoe lang hij heeft liggen neuken .......quote:Op maandag 30 september 2019 09:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 september 2019 09:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
kan je tegenwoordig gewoon bij de drogist kopen
altijd mooie ronde bedragen ook, de markt is een mooie manier van de Febo om de kas te spekkenquote:Op maandag 30 september 2019 09:34 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Het hele eindbedrag klopt volgens mij niet..
ja is belachelijk, ik weet het, schijnt ook dat er veel mensen met een maagbloeding op de EH belanden, artsen zijn het er ook niet mee eensquote:
Dat kun je gewoon kopenquote:Op maandag 30 september 2019 09:33 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en dan vraagt een of ander huppelkutje bij de kassa met een serieus gezicht : "Bent u bekend met hoe u deze tabletten moet gebruiken? "quote:Op maandag 30 september 2019 09:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja is belachelijk, ik weet het
klopt helemaal, maar als je er zo ongelukkig uit ziet zoals bij de clip en misschien ook bij zijn optredens heb je de helft al verloren en zullen deze ook niet blij zijn.....Het was net een kind die voor het eerst naar school gingquote:Op maandag 30 september 2019 07:23 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
in de drogist is wel beperkt qua mg per tablet, maar ja als je er 3 inneemtquote:Op maandag 30 september 2019 09:40 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan vraagt een of ander huppelkutje bij de kassa met een serieus gezicht : "Bent u bekend met hoe u deze tabletten moet gebruiken? "
alsof ze weten waar het over gaat.....
Heb je hem er bij zien staan op het podium, de onzekerheid druipt van het podiumquote:Op maandag 30 september 2019 09:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
klopt helemaal, maar als je er zo ongelukkig uit ziet zoals bij de clip en misschien ook bij zijn optredens heb je de helft al verloren en zullen deze ook niet blij zijn.....Het was net een kind die voor het eerst naar school ging
prec gevaarlijke zooi is tquote:Op maandag 30 september 2019 09:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja is belachelijk, ik weet het, schijnt ook dat er veel mensen met een maagbloeding op de EH belanden, artsen zijn het er ook niet mee eens
Ja en het is bende, want ik ben er zwaar allergisch voor..kan zomaar... Ondanks pijn slik ik liever wat een arts voorschrijftquote:Op maandag 30 september 2019 09:42 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in de drogist is wel beperkt qua mg per tablet, maar ja als je er 3 inneemt
werd vroeger ook niet voorgeschreven zonder maagbeschermerquote:Op maandag 30 september 2019 09:43 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec gevaarlijke zooi is t
yepp daarom ik wist niet dat het nu te koop isquote:Op maandag 30 september 2019 09:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
werd vroeger ook niet voorgeschreven zonder maagbeschermer
Typisch Jessie, zelf zijn vrienden een mes in de rug stekenquote:Op maandag 30 september 2019 09:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Als Jessie eerlijk was had hij het persoonlijk tegen Gerrit gezegd.
maar goed hij kan Gerrit dumpen na utopia het wordt toch niets dat rappen ..
maar smerige streek zo rolt Jessie
misschien is het wel andersomquote:Op maandag 30 september 2019 09:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Als Jessie eerlijk was had hij het persoonlijk tegen Gerrit gezegd.
maar goed hij kan Gerrit dumpen na utopia het wordt toch niets dat rappen ..
maar smerige streek zo rolt Jessie
Waarop jij zegt: Ja het zijn toch zetpillen?!quote:Op maandag 30 september 2019 09:40 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan vraagt een of ander huppelkutje bij de kassa met een serieus gezicht : "Bent u bekend met hoe u deze tabletten moet gebruiken? "
quote:Op maandag 30 september 2019 10:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Waarop jij zegt: Ja het zijn toch zetpillen?!
Verschil is dat Ger dit niet benoemd heeft, maar Jessie welquote:Op maandag 30 september 2019 09:58 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien is het wel andersomGerrit kan misschien wel in zijn eentje verder, al dan niet als rapper.
en dan kan hij Jessie dumpen
Ja en vervolgens neem die rat alles over. Klaagt steen en been over dat Gerrit niet genoeg doet; niet snel genoeg is. Noemt Gerrit's event Podiumvrees alsof het over hem alleen gaat. En dumpt vervolgens de initiator om zelf af te gaan als een gieter.quote:Op maandag 30 september 2019 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verschil is dat Ger dit niet benoemd heeft, maar Jessie wel
Feit is ook dat Jessie nu mee lift op de rug van Ger. Ger wilde een hit gaan maken Jessie ging mee doen
ALleen had Jessie nooit gedurfd
De wasmachine draait weer op volle toeren in Utopia.
SHel heeft gedoucht en kleed zich aan
Andrea zegt dat het zuur ruikt buiten![]()
[ afbeelding ]
Dreetjequote:Op maandag 30 september 2019 10:04 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja en vervolgens neem die rat alles over. Klaagt steen en been over dat Gerrit niet genoeg doet; niet snel genoeg is. Noemt Gerrit's event Podiumvrees alsof het over hem alleen gaat. En dumpt vervolgens de initiator om zelf af te gaan als een gieter.
is er ook niet eerlijk over naar Gerrit toequote:Op maandag 30 september 2019 10:04 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja en vervolgens neem die rat alles over. Klaagt steen en been over dat Gerrit niet genoeg doet; niet snel genoeg is. Noemt Gerrit's event Podiumvrees alsof het over hem alleen gaat. En dumpt vervolgens de initiator om zelf af te gaan als een gieter.
En waar is zij nou moe van.. het is nou niet dat zij de hele tijd achter haar kraampje heeft gestaan..quote:Op maandag 30 september 2019 09:59 schreef Dotteke het volgende:
twee dagen hebben ze gewerkt en ze zijn helemaal kapot
"He Ger, ook zo kapot", vraagt de Diva
", Ja", zegt de rapper (Ger) uit Utopia.
Charlie heeft 'n taakstraf dat ze daar les moet geven?quote:Op maandag 30 september 2019 10:09 schreef Dotteke het volgende:
CHarlie is er weer om Franny dansles te geven
ook toeval dat ze dezelfde kleuren aan hebbenquote:Op maandag 30 september 2019 10:22 schreef Dotteke het volgende:
Franny leert wel snel
[ afbeelding ]
Ja en toevallig had Franny ook de zelfde nagellak op gedaan dan Charlie ophadquote:Op maandag 30 september 2019 10:26 schreef chufi het volgende:
[..]
ook toeval dat ze dezelfde kleuren aan hebben
quote:Op maandag 30 september 2019 10:26 schreef Dotteke het volgende:
Jessie en merel moeten de boot uit voor een B&Ber![]()
er zijn 388 kaarten verkocht voor het jank feestje van Jessie en Ger
[ afbeelding ]
daar moeten ze inderdaad voor op cursus en al iemand te veel tegelijk wil kopen ingrijpen. En bij de apotheek moeten ze uitleg geven over nieuwe med. en dat wordt ook nog gedeclareerdquote:Op maandag 30 september 2019 09:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, Merel zal best wel weer met een passende oplossing komen omdat ze dat echt niet wil.quote:
Ze zei net indd al dat ze de boot niet uit gaat omdat ze daar geen zin in heeftquote:Op maandag 30 september 2019 10:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niet te vroeg juichen, Merel zal best wel weer met een passende oplossing komen omdat ze dat echt niet wil.
Het is wel een bekend nummerquote:Op maandag 30 september 2019 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en toevallig had Franny ook de zelfde nagellak op gedaan dan Charlie ophad
Hoe ze dat wist, vroeg Charlie die al weken niet was geweesto
Ei kruiden of aromat denk ikquote:Op maandag 30 september 2019 10:40 schreef spapaars het volgende:
Wat heeft Merel nu over de eieren gestrooid?
[ afbeelding ]
bij de apotheek vind ik logischquote:Op maandag 30 september 2019 10:35 schreef schizolientje het volgende:
[..]
daar moeten ze inderdaad voor op cursus en al iemand te veel tegelijk wil kopen ingrijpen. En bij de apotheek moeten ze uitleg geven over nieuwe med. en dat wordt ook nog gedeclareerd
quote:Op maandag 30 september 2019 10:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoiets, was een poeder.
Gezien de hoeveelheid lijkt het mij de smaak te gaan overheersen.
Ik vraag me af of Merel nu voor haar en Jessie allebei 1 eitje nemen nu de eieren op zijn als ze allebei twee nemen????quote:Op maandag 30 september 2019 10:40 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Koop aantal doosjes paracetamol tegelijk en altijd de vraag of ik bekend ben met het gebruik. Moeten ze vragen neem ik aan.quote:Op maandag 30 september 2019 10:43 schreef Verida het volgende:
[..]
bij de apotheek vind ik logisch
maar er werd mij laatst gevraagd of ik wist hoe ik het moest gebruiken toen ik een doosje paracetamol kocht.....
Is verplichtquote:Op maandag 30 september 2019 10:43 schreef Verida het volgende:
[..]
bij de apotheek vind ik logisch
maar er werd mij laatst gevraagd of ik wist hoe ik het moest gebruiken toen ik een doosje paracetamol kocht.....
Allebei 2. Shelley wilde ook maar Merel had alles nodig. Neem er dan 1 p.p. zou ik zeggen maar Merel reageerde met: ach, vanavond komen er weer eieren.quote:Op maandag 30 september 2019 10:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Merel nu voor haar en Jessie allebei 1 eitje nemen nu de eieren op zijn als ze allebei twee nemen????
Overal zo haar personeel voor.quote:Op maandag 30 september 2019 10:47 schreef sjampoeh het volgende:
merel: his wil je me helpen column schrijven![]()
Het geeft wel geel af, iets met kerrie, kurkuma ???quote:Op maandag 30 september 2019 10:40 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik, was er al bang voor......hadden twee man nog een ei kunnen nemen.....quote:Op maandag 30 september 2019 10:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Allebei 2. Shelley wilde ook maar Merel had alles nodig. Neem er dan 1 p.p. zou ik zeggen maar Merel reageerde met: ach, vanavond komen er weer eieren.
aromat niet, is lichter geel en geeft geen kleur af.quote:Op maandag 30 september 2019 10:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zoiets, was een poeder.
Gezien de hoeveelheid lijkt het mij de smaak te gaan overheersen.
O, het waren gewoon oranje kleurstoffen.quote:Op maandag 30 september 2019 10:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het geeft wel geel af, iets met kerrie, kurkuma ???
ach tuurlijk, om haar gezichtskleur op peil te houden.quote:Op maandag 30 september 2019 10:50 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
O, het waren gewoon oranje kleurstoffen.![]()
Dag al, da's nooit enkel en alleen maar makeup waarom ze zo oranje is.
Weet dat Jessie bijna op alles een klodder mayo gebruikt..quote:Op maandag 30 september 2019 10:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Merel nu voor haar en Jessie allebei 1 eitje nemen nu de eieren op zijn als ze allebei twee nemen????
Volgens mij gaf Merel een ei aan Hiske maar de grote baas moet natuurlijk twee want die moet groeien.quote:Op maandag 30 september 2019 10:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet dat Jessie bijna op alles een klodder mayo gebruikt..
Denk dat hij ook zo snel als mogelijk gedotterd wil worden.
Het is een familie traditie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |