Ik hoor iets van een combideal en 5 euro.quote:Op zondag 29 september 2019 21:43 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
voor hoeveel gaan ze het nu verkopen ?
ok ben benieuwd naar de reactie van schuimpjes die full price hebben betaaldquote:Op zondag 29 september 2019 21:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik hoor iets van een combideal en 5 euro.
Dat zal geen enkele zin hebben..We weten hoe ze reageren in Utopiaquote:Op zondag 29 september 2019 21:47 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
ok ben benieuwd naar de reactie van schuimpjes die full price hebben betaald
snap ik nietquote:Op zondag 29 september 2019 21:50 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat zal geen enkele zin hebben..We weten hoe ze reageren in Utopia
Ze heeft geen geld , het is heel duurquote:
Zucht.quote:Op zondag 29 september 2019 22:02 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
maar dat kost weer geld, en dat heb ze niet
quote:Op zondag 29 september 2019 22:07 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Tanden poetsen met mayo, best raar![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 september 2019 22:09 schreef An_0_Niem het volgende:
Is deze al eerder gepost? Zag ik op FB voorbij komenbedankt heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
Is deze al eerder gepost? Zag ik op FB voorbij komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leipe shit ouwe
Is deze al eerder gepost? Zag ik op FB voorbij komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Is deze al eerder gepost? Zag ik op FB voorbij komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |