Lekker idd af en toe Chineesquote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij waren gisteren bij de ouderwetse, de Chinees, wezen eten. Soms zi gruwelijk lekker!
Nu een boterham beenham, beschuit kaas en een gekookt eitje
Was het niet te zoet bij de Chinees? Vind de Hollandse Chinees zo zoet vaak.quote:Op donderdag 10 oktober 2019 09:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij waren gisteren bij de ouderwetse, de Chinees, wezen eten. Soms zi gruwelijk lekker!
Nu een boterham beenham, beschuit kaas en een gekookt eitje
Klinkt heerlijk, maar hoe krijg je dat zo vroeg allemaal weg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 05:17 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee, smoothie van zomerfruit en jus d’orange en 2 grofvolkoren boterhammen uit de toaster met kruidenroomkaas.
Op mijn gemakjequote:Op vrijdag 11 oktober 2019 05:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk, maar hoe krijg je dat zo vroeg allemaal weg.
welk merk ketjap-manis ze gebruikt hebben staat er niet bij helaasquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:41 schreef maily het volgende:
Vanavond Librijes gehaktballen met aardappels en rode kool
Heerlijk!!!quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:45 schreef klappernootopreis het volgende:
Snert met kluif!!!
Mijn zus kwam even langs met een pannetje vol voor me..
het gaat daar wel alle kanten op, in de commentaren, iedereen vind het recept lekker, maar iedereen past het aan, zowatquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:41 schreef maily het volgende:
Vanavond Librijes gehaktballen met aardappels en rode kool
Van het weekend ga ik vietnamese spare ribs maken met zakjes marinade bij de chinese toko weg.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:50 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Heerlijk!!!
Ik dacht dat ga ik ook maken.
Tot ik het recept opzocht van krabbetjes, toen zakte me de moed in de schoenen.
Wat ik begrijp ben je wel een dag bezig.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 15:52 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Van het weekend ga ik vietnamese spare ribs maken met zakjes marinade bij de chinese toko weg.
Lief! Heerlijkquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 13:45 schreef klappernootopreis het volgende:
Snert met kluif!!!
Mijn zus kwam even langs met een pannetje vol voor me..
Als ik dit zo in een restaurant opgediend krijg stuur ik het terug.quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:26 schreef Sigaartje het volgende:
Restaurant Sigaartje
[ afbeelding ]
Hamburgertest. Links een Angus hamburger van Ah, rechts een Angus van de slager. Lets taste
Ben benieuwd! Kosda?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:26 schreef Sigaartje het volgende:
Restaurant Sigaartje
[ afbeelding ]
Hamburgertest. Links een Angus hamburger van Ah, rechts een Angus van de slager. Lets taste
Ok te veel gesmeten met slaquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:37 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Als ik dit zo in een restaurant opgediend krijg stuur ik het terug.
Tjonge! Wat een verschil! Nu ik ze samen eet merk ik wat het verschil is. Ik heb ze allebei in dezelfde pan gebakken.quote:
Lekker belangrijk. We willen weten hoe het smaakte!quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:37 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Als ik dit zo in een restaurant opgediend krijg stuur ik het terug.
Eh moet even de bonnetjes nakijken. De slager is in ieder geval duurder.quote:
Tja.. massaproductie?quote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:55 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Tjonge! Wat een verschil! Nu ik ze samen eet merk ik wat het verschil is. Ik heb ze allebei in dezelfde pan gebakken.
Klein plakje kaas erop, wat ui en dus sla.
Bjj de vergelijking viel me op (ik weet niet waar aan ligt) dat de slagershamburger karakter had, hij was lekker. De AH mist dat totaal. Zo jammer.
Wat bij de AH burger opviel was dat hij zo droog was. De slagersburger was sappig en mals.
Het was gewoon het verschil in eetplezier.
De slagershamburger heb ik helemaal opgegeten, smakelijk!
De AH burger: ik kwam tot de helft.
Mijn vraag: hoe kan het nou dat wat de slager wel lukt AH niet onder de knie krijgt?
het heeft met de versheid te makenquote:Op vrijdag 11 oktober 2019 21:55 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Tjonge! Wat een verschil! Nu ik ze samen eet merk ik wat het verschil is. Ik heb ze allebei in dezelfde pan gebakken.
Klein plakje kaas erop, wat ui en dus sla.
Bjj de vergelijking viel me op (ik weet niet waar aan ligt) dat de slagershamburger karakter had, hij was lekker. De AH mist dat totaal. Zo jammer.
Wat bij de AH burger opviel was dat hij zo droog was. De slagersburger was sappig en mals.
Het was gewoon het verschil in eetplezier.
De slagershamburger heb ik helemaal opgegeten, smakelijk!
De AH burger: ik kwam tot de helft.
Mijn vraag: hoe kan het nou dat wat de slager wel lukt AH niet onder de knie krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |