Smaakt eigenlijk hetzelfde als een broodje frikadel speciaal.quote:Op zondag 29 september 2019 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lijkt me goor, zo'n frikandelburger.
Ik wacht nog steeds op het oordeel van snackexpert @JR-Style-93quote:Op zondag 29 september 2019 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lijkt me goor, zo'n frikandelburger.
quote:Op zondag 29 september 2019 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tali heeft net wraak genomen op Morty, manneke kon niet op tijd vluchten toen ze hem de kooi uit joeg en heeft nu een bloedend pootje.
@:lenny_leonard
Ik ga nooit naar de Burger King.quote:Op zondag 29 september 2019 18:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op het oordeel van snackexpert @:JR-Style-93
Gelijkspelletje kan nog.quote:
Ja.quote:Op zondag 29 september 2019 18:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Durf je te zeggen dat dit gespeeld is?
FEBO Hooligansquote:Op zondag 29 september 2019 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar de Burger King.
Stukje fresiatwitter:FOXSportsnl twitterde op zondag 29-09-2019 om 10:01:30@madurohedwiges @FresiaCousino @RKCWAALWIJK @MijnVitesse ☔️ | Welk cijfer, @madurohedwiges? https://t.co/sH4k4lhino reageer retweet
en dat voor iemand uit Bussum of all pleesus.quote:Op zondag 29 september 2019 18:45 schreef Zipportal het volgende:
Drommel praat eens als een Marokkaan?
Ja, ho maar.
Groningen speelt belabberd. De 1-0 viel uit het niets. Gaf wel wat zelfvertrouwen, daarna gingen ze beter voetballen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Excelsior wordt vernederd.
RKC is ook weer rotslecht.
Groningen kan er niets van.quote:Op vrijdag 4 oktober 2019 20:56 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Groningen speelt belabberd. De 1-0 viel uit het niets. Gaf wel wat zelfvertrouwen, daarna gingen ze beter voetballen.
Precies. Het is elk jaar hetzelfde liedje:quote:
Kies je voor Huntelaawr of die burgewwrrrr?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:38 schreef PowerLoungen het volgende:
Burgerking werd in de jeugd hoger aangeschreven dan Stuntelaar.
Frikandelburger.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kies je voor Huntelaawr of die burgewwrrrr?
@:De_Kraam
Dat is het nooit op dat tyfus 'veld' in Almeloquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heracles - Emmen is nog niet echt genottelijk.
Op dat "veld" laat je Tarrel niet eens op schijten.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat is het nooit op dat tyfus 'veld' in Almelo
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 19:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op dat "veld" laat je Tarrel niet eens op schijten.
Ik zie het nu ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:42 schreef Tagliano het volgende:
Jackie Groenen bij de Eretribune
@:JR-Style-93
Niks mis mee ouwe reusquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook.
Godverdomme leuk meisje toch.
Heeft al een vriendin, toch?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook.
Godverdomme leuk meisje toch.
Oh ja? Nou ja, maakt ook niet uitquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jackie is wel straight toch?
Denk dat ze veelzijdig genoeg is om elke rol aan te kunnen.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou ze in bed ‘jack’ of ‘jackie’ zijn?
Biseksueel volgens mij.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Jackie is wel straight toch?
Nee, gaf in een interview aan dat het enige wat er nog ontbreekt in haar leven is een vriend.quote:
Omdat ze die vriendin al heeft natuurlijkquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:02 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
Nee, gaf in een interview aan dat het enige wat er nog ontbreekt in haar leven is een vriend.
Ik meld me graag aan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:02 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
Nee, gaf in een interview aan dat het enige wat er nog ontbreekt in haar leven is een vriend.
Ik gun Utrecht alle ellende na hun wanprestatie tegen FC Moviestar.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:02 schreef fetX het volgende:
Vitesse - Utrecht is vooralsnog echt niet om aan te zien.
Hopelijk is ze ook JR-seksueel dan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:02 schreef standaard-viezerik het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat ze die vriendin al heeft natuurlijk
quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun Utrecht alle ellende na hun wanprestatie tegen FC Moviestar.
Niet verwacht dat jij zo haatdragend zou zijnquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun Utrecht alle ellende na hun wanprestatie tegen FC Moviestar.
Pelova wat voor jou?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk is ze ook JR-seksueel dan.
Pics?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als je hoofdpijn hebt kan zij dat ongetwijfeld verhelpen.
Je bent Fokker, het is gewoon wat de pot schaft enzo.quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel raken, maar niet helemaal hoteldebotel van worden.
Sparta is de club van Rotterdamquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:36 schreef TLC het volgende:
Sparta 5de in de Eredivisie, volgend jaar Europees voetbal op het Kasteel
Ik heb alleen die van gisteren goedquote:Op zaterdag 5 oktober 2019 21:39 schreef fetX het volgende:
Nee nee. 2-1 blijven graag. Dan heb ik 3 potten goed.
Chananttwitter:Gerardam76 twitterde op zaterdag 05-10-2019 om 22:05:16De commentator van Fox denkt dat Halil ineens geen Nederlands meer spreekt na z'n transfer naar Engeland 😂 #spatwe #sparta #foxsports #dervisoglu https://t.co/1dIuDiOTPC reageer retweet
Wie is die commentator dan?quote:Op zaterdag 5 oktober 2019 23:42 schreef Slobeend het volgende:
Chananttwitter:Gerardam76 twitterde op zaterdag 05-10-2019 om 22:05:16De commentator van Fox denkt dat Halil ineens geen Nederlands meer spreekt na z'n transfer naar Engeland 😂 #spatwe #sparta #foxsports #dervisoglu https://t.co/1dIuDiOTPC reageer retweet
. (Video in tweet)
Ach beginnersfoutje, moet kunnen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 00:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Een nieuwe geloof ik, ken z'n naam niet.
Nog bedankt hè...schop dan Bazoer kapot ofzo.quote:
Met hangen en wurgen nog wel de overwinning binnengesleept door die keeper van Utrecht. Zal wel rond de 5e plek worden dit jaar.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:06 schreef yats het volgende:
Verder, 9 wedstrijden, 20 punten. Op een zeperd bij PSV na prima resultaten. En dat terwijl we AZ, Ajax, Utrecht en PSV al gehad hebben. Dit kan een leuk seizoen worden mits iedereen heel blijft.
Dit weekend mazzel. Vorig weekend mazzel tegen RKC.quote:Op zondag 6 oktober 2019 01:06 schreef yats het volgende:
Verder, 9 wedstrijden, 20 punten. Op een zeperd bij PSV na prima resultaten. En dat terwijl we AZ, Ajax, Utrecht en PSV al gehad hebben. Dit kan een leuk seizoen worden mits iedereen heel blijft.
In de oven ermee.quote:Op zondag 6 oktober 2019 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fresia is ook best klein eigenlijk.
Best cute toch.quote:Op zondag 6 oktober 2019 10:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Fresia is ook best klein eigenlijk.
Hij doet zijn best maar.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hopen op beastmode van KlaasjanGod. 3 zou leuk zijn.
Ajax Rotterdaaaaaaaammmmmquote:Op zondag 6 oktober 2019 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik denk namelijk wel dat Ado een GROOT PROBLEEM heeft met deze opstelling van Ajax
@:zipportal
Kunstgras en slecht weer. ADO gaat erop klappen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik denk namelijk wel dat Ado een GROOT PROBLEEM heeft met deze opstelling van Ajax
@:zipportal
Dit ja. Vitesse speelt eigenlijk best slecht, maar pakt wel punten (met enigszins geluk). Kan nooit lang goed gaan.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit weekend mazzel. Vorig weekend mazzel tegen RKC.
Het is meer geluk dat jullie zo hoog staan.
Bitterballen en tosti.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:34 schreef fetX het volgende:
Even denken wat voor snack ik vanmiddag voor de voetbal ga halen.
Ik moet dat ook nog bedenken. Zal flink kanen worden. Kut tijd dat W2 moet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:34 schreef fetX het volgende:
Je eet maar een appel.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:34 schreef fetX het volgende:
Jazeker. Zo begon het bij mij ook.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb eigenlijk niet eens echt zin om straks naar het stadion te gaan.
Is dit het begin van het eind @:haags_kwartiertje ?
Dat is nog veel.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En voor je het weet ga je nog maar 3 wedstrijden per seizoen. @:lenny_leonard
quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker. Zo begon het bij mij ook.
Daarom Schrijver vochtbestrijdingquote:Op zondag 6 oktober 2019 11:40 schreef Zipportal het volgende:
Lekker koud buiten met de goeiste oostenwind.
Het is nu vooral dat het zondag einde middag is. Zaterdagavond heb ik nog wel zin in.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En voor je het weet ga je nog maar 3 wedstrijden per seizoen. @:lenny_leonard
Potdimme.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daarom Schrijver vochtbestrijding
Oh nou, zaterdagavonden waren idd wel oke. Buiten de 18.30 om, dat was aids.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is nu vooral dat het zondag einde middag is. Zaterdagavond heb ik nog wel zin in.
En ik vind dat we dit jaar een klote elftal hebben. Dat speelt ook mee.
Oh dan heb ik nog wel even. Ik weet niet precies, maar sowieso veel minder.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveer ja ga je al? Ik ging 17 jaar naar die pure ellende toe
Succes dan!quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh dan heb ik nog wel even. Ik weet niet precies, maar sowieso veel minder.
Hoezo Tannane heb je niets aan heequote:Op zondag 6 oktober 2019 01:01 schreef yats het volgende:
[..]
Nog bedankt hè...schop dan Bazoer kapot ofzo.
Omdat je niet goed genoeg bent voor professioneel voetbal?quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:07 schreef Marsenal het volgende:
Groenendijk zou niet mijn trainer kunnen zijn.
Hij ook niet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat je niet goed genoeg bent voor professioneel voetbal?
Die heeft ze opgegeten, denk ik.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:14 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
De maand tegen de eenzaamheid. Een moslim waar geen vader/man in het spel is.
Je verwacht het niet.
fatshaming kan echt niet meer, is gewoonquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heeft ze opgegeten, denk ik.
Van de speklapjes kon ze ook al niet afblijvenquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heeft ze opgegeten, denk ik.
PaulGod.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:17 schreef Paul het volgende:
Dit doet me weer denken aan Utrecht - Ajax, hier wint Utrecht altijd bij6-4
Dit is iedereen buiten Utrecht al lang weer vergeten.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:19 schreef Paul het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk straks die samenvatting ff terug hee
Nee hoorquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:22 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Dit is iedereen buiten Utrecht al lang weer vergeten.
Feyenoord had liever Immers.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:27 schreef WethouderHekking het volgende:
Ziyech is nu echt wel de Mister Bigstar bij Ajax.
twitter:aad300 twitterde op zondag 06-10-2019 om 12:28:18Twee minuten te vroeg #Midden Noord komt over 2 min 👍⚽️ reageer retweet
Donald Scrumpquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ziyech koos voor het geld.
@:Scrummie2.0
Goddelijkquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:30 schreef Paul het volgende:
Aadgod kijkt ook vanaf een beursje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit heeft toch wel iets zieligs.
twitter:TolkvanAad twitterde op zondag 06-10-2019 om 12:32:23Ik heb een kopje koffie gedronken en meteen een koe bij de horens gevat. De iPad staat hier te ronken op tafel tijdens ADO Den Haag - AFC Ajax. Ik ben nog altijd op levensmiddelenbeurs Anuga te Keulen als vertegenwoordiger van het bedrijf Intervlees. https://t.co/rylFf5VAan reageer retweet
Stuur maar een mail naar forum@fok.nlquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:33 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Stelling: Aad de Mos is geboren in een verkeerd lichaam.
OMG dat accountquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:33 schreef Zipportal het volgende:
twitter:TolkvanAad twitterde op zondag 06-10-2019 om 12:32:23Ik heb een kopje koffie gedronken en meteen een koe bij de horens gevat. De iPad staat hier te ronken op tafel tijdens ADO Den Haag - AFC Ajax. Ik ben nog altijd op levensmiddelenbeurs Anuga te Keulen als vertegenwoordiger van het bedrijf Intervlees. https://t.co/rylFf5VAan reageer retweet
Goede vertegenwoordiging als je de hele dag voetbal zit te kijkenquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:33 schreef Zipportal het volgende:
Hij heeft maar een naamboordje opgespeld, anders herkennen hem niet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Aad is ook best een zielige man.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:32 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor je analyse.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:38 schreef MC-Morgan het volgende:
Aad had gewoon alleen gister naar die beurs in Keulen moeten gaan. Zijn schoonzoon van Intervlees kan het best zonder hem op een zondag, had Aadje lekker naar ADO gekund. Kon die kleine ook gezellig mee.
Tot zover mijn analyse.
GENOTquote:Op zondag 6 oktober 2019 12:41 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Slaapmiddel in de thee van Ajax #competitiemanager
Kroket.quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:44 schreef Paul het volgende:
Dat was een mooie geweest van broodje frikandellie
Ederson gaat weg?quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Onana keept volgend seizoen bij City.
quote:Op zondag 6 oktober 2019 12:47 schreef WethouderHekking het volgende:
Hakim Ziyech je moeder is een kech
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |