Kunstgras en slecht weer. ADO gaat erop klappen.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik denk namelijk wel dat Ado een GROOT PROBLEEM heeft met deze opstelling van Ajax
@:zipportal
Dit ja. Vitesse speelt eigenlijk best slecht, maar pakt wel punten (met enigszins geluk). Kan nooit lang goed gaan.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit weekend mazzel. Vorig weekend mazzel tegen RKC.
Het is meer geluk dat jullie zo hoog staan.
Bitterballen en tosti.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:34 schreef fetX het volgende:
Even denken wat voor snack ik vanmiddag voor de voetbal ga halen.
Ik moet dat ook nog bedenken. Zal flink kanen worden. Kut tijd dat W2 moet.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:34 schreef fetX het volgende:
Je eet maar een appel.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:34 schreef fetX het volgende:
Jazeker. Zo begon het bij mij ook.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik heb eigenlijk niet eens echt zin om straks naar het stadion te gaan.
Is dit het begin van het eind @:haags_kwartiertje ?
Dat is nog veel.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En voor je het weet ga je nog maar 3 wedstrijden per seizoen. @:lenny_leonard
quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker. Zo begon het bij mij ook.
Daarom Schrijver vochtbestrijdingquote:Op zondag 6 oktober 2019 11:40 schreef Zipportal het volgende:
Lekker koud buiten met de goeiste oostenwind.
Het is nu vooral dat het zondag einde middag is. Zaterdagavond heb ik nog wel zin in.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
En voor je het weet ga je nog maar 3 wedstrijden per seizoen. @:lenny_leonard
Potdimme.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:42 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daarom Schrijver vochtbestrijding
Oh nou, zaterdagavonden waren idd wel oke. Buiten de 18.30 om, dat was aids.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het is nu vooral dat het zondag einde middag is. Zaterdagavond heb ik nog wel zin in.
En ik vind dat we dit jaar een klote elftal hebben. Dat speelt ook mee.
Oh dan heb ik nog wel even. Ik weet niet precies, maar sowieso veel minder.quote:Op zondag 6 oktober 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoeveer ja ga je al? Ik ging 17 jaar naar die pure ellende toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |