SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 23 september 2019
-Individuele tijdrit junioren vrouwen (14 km)
-Individuele tijdrit Junioren mannen (28 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 24 september 2019
-Individuele tijdrit beloften mannen (32,5 km)
-Individuele tijdrit elite vrouwen (32,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 25 september 2019
-Individuele tijdrit elite mannen (54 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 26 september 2019
-Wegwedstrijd junioren mannen (144,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 27 september 2019
-Wegwedstrijd junioren vrouwen (91,5 km)
-Wegwedstrijd beloften mannen (192,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 28 september 2019
-Wegwedstrijd elite vrouwen (149,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 29 september 2019
-Wegwedstrijd elite mannen (284,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eppo en EppoThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Ik zou Dylan hier niet laten wegrijden,.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Twijfel of ik naar de NOS moet voor een klassieke Herbert-HahahaaaThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Komt ie!The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
tjieu!Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Te nerveus vrees ik, maar daar heb ik me vaker in vergistThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Wel echt zijn stijl.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Jullie doen allemaal alsof Tjeu maar gewoon rustig moet zitten terwijl er niemand anders gaat werken in peloton als hij ze laat gaan![]()
Mathieu heeft al 200 kilometer stil gezeten, ik vind dat hij het nog lang volgehouden heeft.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Niet allemaal. zie er maar 3 die vinden dat die te vroeg gaatquote:Op zondag 29 september 2019 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jullie doen allemaal alsof Tjeu maar gewoon rustig moet zitten terwijl er niemand anders gaat werken in peloton als hij ze laat gaan![]()
Bij het EK vorig jaar kon Trentin VDP nog verslaan, hopelijk gaat ie daar nu ook voor en rijdt ook voluit mee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij wint zijn grote koersen tot nu toe alleen maar met domme races.quote:Op zondag 29 september 2019 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WK wordt altijd beslist in de laatste ronde. Zie niet in waarom het nu anders is.![]()
Simpelweg omdat hij zoveel sterker is dan de restquote:Op zondag 29 september 2019 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij wint zijn grote koersen tot nu toe alleen maar met domme races.![]()
![]()
Blijven niet weg vrees ik, hoewel, ze gaan nu demarreren in plaats van achtervolgenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Appelboer vloekt na het aansluiten van TrantinLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Als VdP niet op deze manier rijdt dan is ie niet in vorm. Dus wat dat betreft zit het wel goed.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Beetje bijkomen MathieuThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dat zou goed kunnen. Er is sowieso niets mis mee om na zo'n zware koers het koren van het kaf te scheiden.quote:Op zondag 29 september 2019 16:16 schreef Pedroso het volgende:
Als VdP niet op deze manier rijdt dan is ie niet in vorm. Dus wat dat betreft zit het wel goed.
En dit is gewoon Vd Poels manier van koersen.
Zonder lef vaart niemand wel.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Sagan en GvA kijken de kat nog uit de boom ? Groot risico.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Geen bloedzak allenquote:Op zondag 29 september 2019 16:18 schreef TheArt het volgende:
Fransen alles voor Flip gegeven en die zit nu achteraan.![]()
Ontploft.quote:Op zondag 29 september 2019 16:18 schreef TheArt het volgende:
Fransen alles voor Flip gegeven en die zit nu achteraan.![]()
Denk dat Krek gewoon niet beter kanquote:Op zondag 29 september 2019 16:17 schreef Pedroso het volgende:
Sagan en GvA kijken de kat nog uit de boom ? Groot risico.![]()
De Teuns-Politt tandem
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
In Bergen was het ook nogal regenachtig en was Sagan niet eens goed.quote:Op zondag 29 september 2019 16:17 schreef Pedroso het volgende:
Sagan en GvA kijken de kat nog uit de boom ? Groot risico.
Hij deed nergens aan mee en won.
Ik denk dat Peter vooraf niet veel meer zal laten zien. Komt het goed, dan komt het goed.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Ochneetoch.quote:Op zondag 29 september 2019 16:17 schreef skysherrif het volgende:
Skujins wereldkampioen zou ik ook wel leuk vinden
[ afbeelding ]![]()
Van Baarle en Terpstraquote:Op zondag 29 september 2019 16:19 schreef Pedroso het volgende:
Zaten ook nog 2 Nederlanders in de groep.
En Teunissen kennelijkThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dat is snel gegaan dus,quote:Op zondag 29 september 2019 16:19 schreef Pedroso het volgende:
Zaten ook nog 2 Nederlanders in de groep.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Rood/zwarte helm is 100 punten van Baarlequote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Teunissen en Terpstra volgens de trackerquote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik herstelde mezelf alquote:Op zondag 29 september 2019 16:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Rood/zwarte helm is 100 punten van BaarleWind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Het is alleen de Belgen nog die echt nog knechten hebben, de rest van de grote namen zitten haast alleen.![]()
Loller GPSThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Van Baarle zit in de groep erachter op 1 minuutquote:Op zondag 29 september 2019 16:21 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Rood/zwarte helm is 100 punten van Baarle![]()
Matthews heeft Haig nogquote:Op zondag 29 september 2019 16:21 schreef TheArt het volgende:
Het is alleen de Belgen nog die echt nog knechten hebben, de rest van de grote namen zitten haast alleen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
3 NL en vdP dusThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Heeft vdP in de koers nog ergens 5 secondes achter een auto gereden of zo ?"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Klopt en Alaphilippe heeft Gallopin nog, maar hoe goed zijn de kopmannen nog?quote:
Het zal deels afhangen hoe het met Trentin blijft gaan.![]()
Ja.quote:Op zondag 29 september 2019 16:22 schreef TLC het volgende:
Heeft vdP in de koers nog ergens 5 secondes achter een auto gereden of zo ?![]()
Werd op de lijn gemeld toch?quote:Op zondag 29 september 2019 16:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
GPS klopt wel geloof ik, dus geen DylanThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Doet ie altijd en dat blijft pijnlijk om te zien al lijkt het hem nooit echt uit te maken op het eindquote:Op zondag 29 september 2019 16:22 schreef Momo... het volgende:
Mathieu niet zo op kop rijden met die wind![]()
jaquote:Op zondag 29 september 2019 16:22 schreef TLC het volgende:
Heeft vdP in de koers nog ergens 5 secondes achter een auto gereden of zo ?![]()
Trentin heeft VdP vorig jaar nog verslagen bij het EK. Dat is ook geen koekenbakker.quote:Op zondag 29 september 2019 16:23 schreef ddx het volgende:
Hoe zouden die anderen het vinden de vdP erbij zit.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Bij ToB was VdP weer een stukje beter daarentegen.quote:Op zondag 29 september 2019 16:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Trentin heeft VdP vorig jaar nog verslagen bij het EK. Dat is ook geen koekenbakker.![]()
Tranten heeft ook nog eens de ervaring, geslepen Italiaan enzo.quote:Op zondag 29 september 2019 16:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Trentin heeft VdP vorig jaar nog verslagen bij het EK. Dat is ook geen koekenbakker.![]()
Ik zie Trentin ook wel winnen, al leek hij moeite te hebben met Mathieu bijhouden netThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Maar gaat TeamDjeebee mannen op kop zetten? Denk dat ze vooral zo lang mogelijk gaan proberen te profiteren.quote:![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Even een goede 6667 euro ingezet?quote:Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Los van alle tactiek, VdP moet nu gewoon doorrijden. Zodat-ie op zijn minst kan zeggen: ik heb er alles aan gedaan. Op de andere Oranjeklanten hoeft hij toch niet meer te rekenen.Ik doe het ff rustig aan.![]()
VdP is niet bij te houden wanneer het kraantje helemaal open gaat thoquote:Op zondag 29 september 2019 16:25 schreef Fretwork het volgende:
Ik zie Trentin ook wel winnen, al leek hij moeite te hebben met Mathieu bijhouden net![]()
![]()
Poolse zlotiesquote:Op zondag 29 september 2019 16:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even een goede 6667 euro ingezet?![]()
Fingers crossed.quote:Op zondag 29 september 2019 16:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
VdP is niet bij te houden wanneer het kraantje helemaal open gaat thoIk doe het ff rustig aan.![]()
Laat aub die vdP op zn fiets blijven zitten *klopt op hout*"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Dit is toch een beetje als aandelen Volkswagen kopen in 1939, helemaal kies is het niet.quote:Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Gaat naar de minuut toe en dan lijkt me het wel gelopen, winnaar vooraan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Heeft VDP nog ergens anders gereden dan op plek 1 of 2 van die kopgroep?Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Yep.quote:Op zondag 29 september 2019 16:27 schreef Pedroso het volgende:
Gaat naar de minuut toe en dan lijkt me het wel gelopen, winnaar vooraan.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Eerst het bordje van de Italianen leeg eten.quote:Op zondag 29 september 2019 16:27 schreef Poepz0r het volgende:
VdP gaat demarreren rond 8km ofzo let maar op![]()
Overigens kom ik wekelijks in het cafe waar VdPoel zijn fanclub zitDie gaan los dalijk hier in het dorp
![]()
![]()
heywoodu
![]()
Als je aan wedden doet moet je je ziel opzij zetten.quote:Op zondag 29 september 2019 16:27 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is toch een beetje als aandelen Volkswagen kopen in 1939, helemaal kies is het niet.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Je krijgt een ProCycling Magazine van me.quote:Op zondag 29 september 2019 16:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoeveel procent gaat er naar je goede vrienden van de RockRacingN1Fans?Put these foolish ambitions to rest.![]()
Mag die wagen daar langs die grote groep rijden om aanwijzingen te geven? Dat heb ik nog zelden gezien.![]()
Terpstra lijkt me de uitgelezen persoon om even te gaan trollen vooraan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wat is die Gossé de Kauwer een kneus zeg.
Net alsof hij het Mathieu niet gunt om te winnen.pindazakje![]()
Neequote:Op zondag 29 september 2019 16:29 schreef TheArt het volgende:
Mag die wagen daar langs die grote groep rijden om aanwijzingen te geven? Dat heb ik nog zelden gezien.Wind extinguishes a candle and energizes fire![]()
Zouden Moscon en Trentin überhaupt als een team rijden? Lijken mij echt tegenpolen qua persoonlijkheid![]()
heywoodu
![]()
RIP Pascal
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Jemig.quote:Op zondag 29 september 2019 16:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Net alsof hij het Mathieu niet gunt om te winnen.![]()
Beetje afstoppen en in de weg rijdenquote:Op zondag 29 september 2019 16:30 schreef Pedroso het volgende:
Terpstra lijkt me de uitgelezen persoon om even te gaan trollen vooraan.![]()
Hij is juist Mathieu fan.quote:Op zondag 29 september 2019 16:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Net alsof hij het Mathieu niet gunt om te winnen.![]()
Zou wel mooi zijn, zowel de wereldkampioen bij de mannen als bij de vrouwen...Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Waarom zit hij dan allemaal te mopperen dat er niemand mee zit?quote:
Mathieu rijdt aan kop!!pindazakje![]()
Beloftes ook eigenlijk he ripquote:Op zondag 29 september 2019 16:31 schreef -XOR- het volgende:
Zou wel mooi zijn, zowel de wereldkampioen bij de mannen als bij de vrouwen...![]()
![]()
Kopstoot uitdelen enzoquote:Op zondag 29 september 2019 16:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Beetje afstoppen en in de weg rijdenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
heywoodu
![]()
Gelukkig nu wel na een boeiende wedstrijdquote:Op zondag 29 september 2019 16:31 schreef -XOR- het volgende:
Zou wel mooi zijn, zowel de wereldkampioen bij de mannen als bij de vrouwen...
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
en bij de onder 23, fuck de UCIquote:Op zondag 29 september 2019 16:31 schreef -XOR- het volgende:
Zou wel mooi zijn, zowel de wereldkampioen bij de mannen als bij de vrouwen..."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
madquote:Op zondag 29 september 2019 16:30 schreef Hyaenidae het volgende:
Net alsof hij het Mathieu niet gunt om te winnen.Groot fan van User Wotte![]()
ExcellentThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Het is een Belgische commentator.quote:Op zondag 29 september 2019 16:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Waarom zit hij dan allemaal te mopperen dat er niemand mee zit?
Mathieu rijdt aan kop!!![]()
Precies.quote:
En Dumoulin fan.
Hij baalt gewoon dat zijn makkers het tactisch laten afweten.Ik doe het ff rustig aan.![]()
heywoodu
![]()
Moscon weg, mooi, nooit meer over hebben.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
en waar is gesink?quote:Op zondag 29 september 2019 16:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wout van Aert ook nog niet gezien![]()
Laat staan Wout van de Nijmeegse winkel Boutje van Woutjequote:Op zondag 29 september 2019 16:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wout van Aert ook nog niet gezienHet beste adres voor al uw primeurs!![]()
Boeit toch niet? Van Aert zou ik het bv net zoveel gunnen als Mathieuquote:Op zondag 29 september 2019 16:32 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is een Belgische commentator.pindazakje![]()
Van Aert Hekwerken genotquote:Op zondag 29 september 2019 16:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wout van Aert ook nog niet gezien![]()
Waarom kan Mets DNF Pedersen dit opeens?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Je snapt het niet he. Hij is niet tegen Mathieu, hij baalt alleen dat de Belgen zo matig rijden.quote:Op zondag 29 september 2019 16:33 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Boeit toch niet? Van Aert zou ik het bv net zoveel gunnen als Mathieu![]()
Italië heeft meer aan een tactische pion in de finale. Peloton is toch uitgespeeld.quote:Op zondag 29 september 2019 16:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Moscon mag zich leegrijden voor Tranten![]()
Ik kom dit topic binnenvallen voor deze reactiequote:<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>![]()
Hardop gelachenquote:Op zondag 29 september 2019 16:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Laat het lekker lopen vriend. Ik moet ook mokerhard schijten.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik mag hopen op eikenhout?quote:Op zondag 29 september 2019 16:27 schreef TLC het volgende:
Laat aub die vdP op zn fiets blijven zitten *klopt op hout*![]()
Benieuwd naar de tijdsverschillen bij de laatste doorkomst, als het daar boven de 40 seconden is dan is het wel klaar.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik ben er alweer!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Het voordeel is dat Poeleke niet mee zal gaan klooien op het eind, mocht het gat toch kleiner worden en sommige koplopers gaan kijken en gluren. Die zal gewoon aanzetten. Rijden om te winnen.quote:Op zondag 29 september 2019 16:36 schreef Pedroso het volgende:
Benieuwd naar de tijdsverschillen bij de laatste doorkomst, als het daar boven de 40 seconden is dan is het wel klaar.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Pedersen, van der Poel, TrentinThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Nu nog inzetten op MvdP levert net zoveel op als rente op Duitse obligaties.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Sprintje tussen die 5?Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik blijf Trentin toch ook wel gevaarlijk vinden, zeker in dit weer. Dat zagen we vorig jaar op het EK. Dat was een totaal andere koers en een totaal ander soort aankomst, maar toch.![]()
Die zal er wel vandoor gaan een km of 10 voor het einde ja. Trentin zal de enige wel zijn die kan volgen.quote:Op zondag 29 september 2019 16:37 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Het voordeel is dat Poeleke niet mee zal gaan klooien op het eind, mocht het gat toch kleiner worden en sommige koplopers gaan kijken en gluren. Die zal gewoon aanzetten. Rijden om te winnen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Scheelt dat de aankomst hier wat omhoog loopt.quote:Op zondag 29 september 2019 16:38 schreef TheArt het volgende:
Ik blijf Trentin toch ook wel gevaarlijk vinden, zeker in dit weer. Dat zagen we vorig jaar op het EK. Dat was een totaal andere koers en een totaal ander soort aankomst, maar toch.![]()
In theorie hebben al die gasten nog een kans. Ik ga de huid van de beer nog niet verkopen.quote:Op zondag 29 september 2019 16:38 schreef TheArt het volgende:
Ik blijf Trentin toch ook wel gevaarlijk vinden, zeker in dit weer. Dat zagen we vorig jaar op het EK. Dat was een totaal andere koers en een totaal ander soort aankomst, maar toch.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Hij mag Veneberg hebben.quote:Op zondag 29 september 2019 16:39 schreef Raap het volgende:
Moscon verdient een bos tulpen van de knwu![]()
gelukkig.quote:Op zondag 29 september 2019 16:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
In theorie hebben al die gasten nog een kans. Ik ga de huid van de beer nog niet verkopen.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: