SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maandag 23 september 2019
-Individuele tijdrit junioren vrouwen (14 km)
-Individuele tijdrit Junioren mannen (28 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dinsdag 24 september 2019
-Individuele tijdrit beloften mannen (32,5 km)
-Individuele tijdrit elite vrouwen (32,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Woensdag 25 september 2019
-Individuele tijdrit elite mannen (54 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donderdag 26 september 2019
-Wegwedstrijd junioren mannen (144,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 27 september 2019
-Wegwedstrijd junioren vrouwen (91,5 km)
-Wegwedstrijd beloften mannen (192,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zaterdag 28 september 2019
-Wegwedstrijd elite vrouwen (149,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zondag 29 september 2019
-Wegwedstrijd elite mannen (284,5 km)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Eppo en EppoThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Ik zou Dylan hier niet laten wegrijden,.Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.![]()
Twijfel of ik naar de NOS moet voor een klassieke Herbert-HahahaaaThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Komt ie!The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
tjieu!Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Te nerveus vrees ik, maar daar heb ik me vaker in vergistThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Wel echt zijn stijl.quote:Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Jullie doen allemaal alsof Tjeu maar gewoon rustig moet zitten terwijl er niemand anders gaat werken in peloton als hij ze laat gaan![]()
Mathieu heeft al 200 kilometer stil gezeten, ik vind dat hij het nog lang volgehouden heeft.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Niet allemaal. zie er maar 3 die vinden dat die te vroeg gaatquote:Op zondag 29 september 2019 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jullie doen allemaal alsof Tjeu maar gewoon rustig moet zitten terwijl er niemand anders gaat werken in peloton als hij ze laat gaan![]()
Bij het EK vorig jaar kon Trentin VDP nog verslaan, hopelijk gaat ie daar nu ook voor en rijdt ook voluit mee.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hij wint zijn grote koersen tot nu toe alleen maar met domme races.quote:Op zondag 29 september 2019 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WK wordt altijd beslist in de laatste ronde. Zie niet in waarom het nu anders is.![]()
Simpelweg omdat hij zoveel sterker is dan de restquote:Op zondag 29 september 2019 16:15 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij wint zijn grote koersen tot nu toe alleen maar met domme races.![]()
![]()
Blijven niet weg vrees ik, hoewel, ze gaan nu demarreren in plaats van achtervolgenThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Appelboer vloekt na het aansluiten van TrantinLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Als VdP niet op deze manier rijdt dan is ie niet in vorm. Dus wat dat betreft zit het wel goed.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Beetje bijkomen MathieuThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dat zou goed kunnen. Er is sowieso niets mis mee om na zo'n zware koers het koren van het kaf te scheiden.quote:Op zondag 29 september 2019 16:16 schreef Pedroso het volgende:
Als VdP niet op deze manier rijdt dan is ie niet in vorm. Dus wat dat betreft zit het wel goed.
En dit is gewoon Vd Poels manier van koersen.
Zonder lef vaart niemand wel.Ik doe het ff rustig aan.![]()
Sagan en GvA kijken de kat nog uit de boom ? Groot risico.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Geen bloedzak allenquote:Op zondag 29 september 2019 16:18 schreef TheArt het volgende:
Fransen alles voor Flip gegeven en die zit nu achteraan.![]()
Ontploft.quote:Op zondag 29 september 2019 16:18 schreef TheArt het volgende:
Fransen alles voor Flip gegeven en die zit nu achteraan.![]()
Denk dat Krek gewoon niet beter kanquote:Op zondag 29 september 2019 16:17 schreef Pedroso het volgende:
Sagan en GvA kijken de kat nog uit de boom ? Groot risico.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: