Ja maar als hij 7 miljoen kost bij Feyenoord stel je hem gewoon op om hem kansen te blijven geven.quote:Op zondag 29 september 2019 17:08 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet gek als je die tegen Emmen zag
Al kan ik hetzelfde zeggen over Bottegod
Op naar het @klaasweetalles topic.quote:Op zondag 29 september 2019 17:08 schreef Tagliano het volgende:
Wij bedanken Toornstra voor een leuke pot
Oh dat zou ik ook doen hoor, tenzij wat hij in Emmen liet zien ook echt zijn niveau op de training is ofzoquote:Op zondag 29 september 2019 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als hij 7 miljoen kost bij Feyenoord stel je hem gewoon op om hem kansen te blijven geven.
Dat kan ik mij ook niet voorstellen gezien alle berichten vanuit Argentinië over hem.quote:Op zondag 29 september 2019 17:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oh dat zou ik ook doen hoor, tenzij wat hij in Emmen liet zien ook echt zijn niveau op de training is ofzo
Ja dan kunnen ze het opeens wel.quote:Op zondag 29 september 2019 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zul je zien dat Feyenoord wel van Ajax en PSV wint dit seizoen
Kan zomaar in De Kuip hoor.quote:Op zondag 29 september 2019 17:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zul je zien dat Feyenoord wel van Ajax en PSV wint dit seizoen
En dan geen lullige 1-0, maar meteen 3-1 ofzoquote:Op zondag 29 september 2019 17:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja dan kunnen ze het opeens wel.
Als underdog is het gewoon makkelijker voetballen.quote:Op zondag 29 september 2019 17:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ja dan kunnen ze het opeens wel.
gewaagde uitspraak hoor gitaarquote:Op zondag 29 september 2019 17:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En dan geen lullige 1-0, maar meteen 3-1 ofzo
Toch een duidelijke uitslag.quote:Op zondag 29 september 2019 17:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gewaagde uitspraak hoor gitaar
3-1 maar liefst!
Oh daarom speelt PSV altijd op de counter.quote:Op zondag 29 september 2019 17:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als underdog is het gewoon makkelijker voetballen.
nou zeg dat!quote:Op zondag 29 september 2019 17:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Toch een duidelijke uitslag.
De mythe van het trouwe publiek word voor de zoveelste keer weer doorgeprikt.quote:
Zijn echt wel de moeite waard. Worden steeds beterquote:
quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 29-09-2019 om 16:12:39Erg teleurstellend dat de erg irritante klootzak Chisnall na de Zwaan nu ook Wattimena heeft uitgeschakeld in ET13. Ik hoop dat de klootzak Chisnall heel snel een hele ernstige blessure aan zijn gooiarm krijgt waardoor hij nooit meer kan darten #rtl7darts reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |