Bij deze keeper is ook dat gevaarlijk.quote:Op zondag 29 september 2019 16:04 schreef TehRocks het volgende:
Recht op de keeper, Scarlimero is boos.
T is pas 7uur ’s ochtends bij hem.die kijkt niet.quote:Op zondag 29 september 2019 16:04 schreef TehRocks het volgende:
Recht op de keeper, Scarlimero is boos.
Je hebt recht op de keeper schieten en de keeper dwingen om een redding te maken. In de ED kan je met schoten van de 2e categorie prima goals maken.quote:Op zondag 29 september 2019 16:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij deze keeper is ook dat gevaarlijk.
Woont ie in Amerika toevallig?quote:Op zondag 29 september 2019 16:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
T is pas 7uur ’s ochtends bij hem.die kijkt niet.
Lekker voor jequote:Op zondag 29 september 2019 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut, ik ging even naar de WC. Goal gemist
Nepsupporterquote:Op zondag 29 september 2019 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor mij ook op stip de nr 1 reden om doelpunten te missen. Ook in het stadion. Dat gaat al zo ver dat m'n matties tegen me zeggen dat ik moet gaan pissen omdat ze dan scoren.quote:
Gewoon alleen zeiken in de rust. Vloek opgehevenquote:Op zondag 29 september 2019 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor mij ook op stip de nr 1 reden om doelpunten te missen. Ook in het stadion. Dat gaat al zo ver dat m'n matties tegen me zeggen dat ik moet gaan pissen omdat ze dan scoren.
Was je net niet aan het pissen bij die kans van Gakpo?quote:Op zondag 29 september 2019 16:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Voor mij ook op stip de nr 1 reden om doelpunten te missen. Ook in het stadion. Dat gaat al zo ver dat m'n matties tegen me zeggen dat ik moet gaan pissen omdat ze dan scoren.
Gewoon in een emmer pissen als je niet even 45 minuten kan ophouden...quote:Op zondag 29 september 2019 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Doe ik meestal ook, maar die halve liters lopen soms zo snel door dat ik niet anders kan.quote:Op zondag 29 september 2019 16:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gewoon alleen zeiken in de rust. Vloek opgeheven
Nee. Het werkt ook alleen maar als ik ga pissen én bier halen.quote:Op zondag 29 september 2019 16:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Was je net niet aan het pissen bij die kans van Gakpo?
quote:Op zondag 29 september 2019 16:13 schreef Paul het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaäaaaaaaaaaaaaaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |