Haha Bottas is de bitch van Mercedes, kleine kansquote:Op zondag 29 september 2019 14:31 schreef tja77 het volgende:
Benieuwd of Bottas nu z’n plekke terugkrijgt die hij in Singapore af moest staan met z’n 1:48:8 rondje dat hij MOEST rijden.
Had ik het ook al over met mijn broer, maar een gat van 4 seconden helpt dan niet.quote:Op zondag 29 september 2019 14:31 schreef tja77 het volgende:
Benieuwd of Bottas nu z’n plekke terugkrijgt die hij in Singapore af moest staan met z’n 1:48:8 rondje dat hij MOEST rijden.
Tuurlijk niet, Mercedes rijdt voor kampioenschappen itt Ferrari.quote:Op zondag 29 september 2019 14:31 schreef tja77 het volgende:
Klopt, maar dat geldt andersom ook. Dat idee van de supersterke Ferrari motor slaat gewoon nergens op.quote:
Tuurlijk niet, hij moet nu juist opzettelijk langzaam rijden om Leclerc af te houden.quote:Op zondag 29 september 2019 14:31 schreef tja77 het volgende:
Dit en Leclerc zit daar ook weer te dicht achteropquote:Op zondag 29 september 2019 14:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Had ik het ook al over met mijn broer, maar een gat van 4 seconden helpt dan niet.
quote:Op zondag 29 september 2019 14:32 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, maar dat geldt andersom ook. Dat idee van de supersterke Ferrari motor slaat gewoon nergens op.
Hij gaat Leclerc in de laatste ronde pakken dankzij de gele banden.quote:Op zondag 29 september 2019 14:33 schreef SiGNe het volgende:
Wel jammer dat Max niet ook rode banden heeft..
Ik help het je hopen.., maar is 4,6 seconden niet wat teveel?quote:Op zondag 29 september 2019 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij gaat Leclerc in de laatste ronde pakken dankzij de gele banden.
Vettel gestemdquote:Op zondag 29 september 2019 14:34 schreef F1gamer het volgende:
Vettel bovenaan in de driver of the day
Logisch toch?quote:Op zondag 29 september 2019 14:34 schreef F1gamer het volgende:
Ik mis die foto van Vettel als driver of the day met een aan prak gereden Ferrari.quote:Op zondag 29 september 2019 14:34 schreef F1gamer het volgende:
Moet die wel heel veel verval hebben, 5 seconden al.quote:Op zondag 29 september 2019 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 september 2019 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt eerst nog een SC omdat Hamilton hem in de muur heeft gezet.quote:Op zondag 29 september 2019 14:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik help het je hopen.., maar is 4,6 seconden niet wat teveel?
Ze kunnen hem beter zijn plek van vorig jaar op deze baan teruggeven.quote:Op zondag 29 september 2019 14:31 schreef tja77 het volgende:
Één na laatste ronde lijkt mij waarschijnlijker.quote:Op zondag 29 september 2019 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan liever dat Bottas en Lelerc crashen..quote:Op zondag 29 september 2019 14:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt eerst nog een SC omdat Hamilton hem in de muur heeft gezet.
Frusti gespotquote:
Precies...fuck teamordersquote:Op zondag 29 september 2019 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen proteststemmen.
Nee niet in combinatie met Verstappen. Teveel historie en bemoeiende papa'squote:Op zondag 29 september 2019 14:36 schreef -XOR- het volgende:
Sainz was eigenlijk de ideale 2e coureur geweest voor RB.
Hamilton zet hem in de muur -> veld komt weer bij elkaar -> Verstappen haalt Leclerc in de laatste ronde in vanwege betere banden.quote:Op zondag 29 september 2019 14:36 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan liever dat Bottas en Lelerc crashen..
Anders krijg je weer dat gezeur van de Trolls dat Leclerc meer punten heeft dan Max.
Exactquote:Op zondag 29 september 2019 14:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen proteststemmen.
In cache op google klikkenquote:Op zondag 29 september 2019 14:38 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan niet op Sainz stemmen, F1.com ligt eruit
Neequote:Op zondag 29 september 2019 14:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb ik net gedaanquote:
Klopt, dit werkt.quote:Op zondag 29 september 2019 14:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heb ik net gedaan
Blijkbaar werkt de POST wel
Vettel was erbij toen de afspraken werden gemaakt....quote:Op zondag 29 september 2019 14:40 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het is in elk geval een duidelijke boodschap aan Ferrari.
Diezelfde afspraken die Leclerc aan de laars lapte in Monza?quote:Op zondag 29 september 2019 14:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vettel was erbij toen de afspraken werden gemaakt....
Jij was erbij dat je dit weet?quote:Op zondag 29 september 2019 14:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat is deze eersten sinds Verstappen USA dat een uitvaller Dots wordtquote:
Omdat er verder niks gaande is.quote:Op zondag 29 september 2019 14:42 schreef Refragmental het volgende:
Waarom is Lec constant in beeld? Ligt zo'n 2s achter bot.
Nope.quote:Op zondag 29 september 2019 14:41 schreef Gruj0 het volgende:
Ben benieuwd naar het verhaal dat Binotti op zal hangen tijdens de persco.
Hij zal wat uit te leggen hebben.
Met Arrivabene was dit nooit gebeurd.
Leclerc werd door het team later de pits uitgestuurd. Dat wordt steeds vergeten.quote:Op zondag 29 september 2019 14:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Diezelfde afspraken die Leclerc aan de laars lapte in Monza?
Ik had ook verwacht dat hij het de Mercs moeilijk had kunnen maken.quote:Op zondag 29 september 2019 14:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Matige race van Leclerc hoor. Op softs moet je toch meteen na de SC er bovenop zitten en pogingen doen.
Helderziend jij!quote:Op zondag 29 september 2019 14:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nope.
Onder Arrivabene hadden ze ook geen 4 PP's achter elkaar
Who cares? Het is een boodschap van het publiek, niet van Seb.quote:Op zondag 29 september 2019 14:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
En daarom moet dat snotjong maar continue in beeld zijn?quote:
Kap eens met hatenquote:Op zondag 29 september 2019 14:44 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En daarom moet dat snotjong maar continue in beeld zijn?
Volgens mij was LEC aan het wachten tot VET de box uit kwam. Dat iemand mag vertrekken betekent niet dat ie niet even mag wachten. Het gaspedaal zit onder LEC zijn voet, niet die van de crew.quote:Op zondag 29 september 2019 14:43 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Leclerc werd door het team later de pits uitgestuurd. Dat wordt steeds vergeten.
Ik haat niet, ik noem alleen een feitquote:Op zondag 29 september 2019 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kap eens met haten
Gewoon steengoede coureur.
Kap eens met zeggen wat mensen moeten doenquote:Op zondag 29 september 2019 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kap eens met haten
Gewoon steengoede coureur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |