quote:
quote:Op zondag 29 september 2019 10:29 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
We gaan het zien zo.
12:15 = kut.
quote:
quote:Op zondag 29 september 2019 10:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Maar Feyenoord speelt niet om 12:15.
quote:Op zondag 29 september 2019 11:07 schreef Tarado het volgende:
nu is het afwachten of de uitglijder van Scrummie groter is dan die van Feyenoord vanmiddag
quote:Op zondag 29 september 2019 11:53 schreef Caland het volgende:
Zo. Op naar de Kuip
Ik begreep zelfs dat @:onlogisch er is voor de eerste keer dit seizoen
quote:Op zondag 29 september 2019 11:53 schreef Caland het volgende:
Zo. Op naar de Kuip
Ik begreep zelfs dat @:onlogisch er is voor de eerste keer dit seizoen
niet geheel onverstandig. Sterkte vanmiddagquote:Op zondag 29 september 2019 12:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel een beetje gelijk. Sparta, Den Haag & AZ niet geweest.
(lol)
Je zou zoiets ook met kinderen moeten kunnen doenquote:Op zondag 29 september 2019 21:18 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is het moment dat je een hond moet laten inslapen? Ik zit nu op zo'n moment dat ik het zielig begin te vinden maar ik weet het niet
Bedankt voor je bijdragequote:Op zondag 29 september 2019 21:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Je zou zoiets ook met kinderen moeten kunnen doen
Wie?quote:Op zondag 29 september 2019 21:47 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens
Ik ben net keihard aangepakt door @:zoem
Dit moet ik even verwerken
Wat is er zielig aan? Denk je dat ie nog kan genieten van het leven?quote:Op zondag 29 september 2019 21:18 schreef RensAjacied het volgende:
Wat is het moment dat je een hond moet laten inslapen? Ik zit nu op zo'n moment dat ik het zielig begin te vinden maar ik weet het niet
kan ookquote:Op zondag 29 september 2019 21:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Het moment dat jij het gevoel hebt dat hij/zijn geen echte kwaliteit van leven meer heeft. Ik heb een aantal maanden geleden de ontzettend zware beslissing moeten nemen om mijn hond te laten gaan. Ik had al een paar weken het gevoel dat hij niet zolang meer had, hij wilde soms niet meer opstaan om naar buiten te gaan, hij sliep veel meer, had veel minder interesse in eten en drinken.. Op een ochtend kon hij nauwelijks nog op zijn poten staan, hij was gewoon op. We hadden nog wel dingen kunnen proberen om zijn leven te rekken, maar wij en de dierenarts waren het erover eens dat we hem daarmee alleen maar zouden laten lijden. Op het moment dat je het gevoel hebt dat hij/zij lijdt, is het in zijn/haar beste belang om haar te laten gaan. Laat hem/haar niet langer leven/lijden omdat jij nog geen afscheid wil nemen.quote:Op zondag 29 september 2019 21:18 schreef RensAjacied het volgende:
Nouja heeft blaaskanker en laat alles lopen maar eet goed, kwispelt nog en vertoont geen raar gedrag verder. Maarja moeilijk in te schatten of een beest veel pijn heeft.quote:Op zondag 29 september 2019 22:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is er zielig aan? Denk je dat ie nog kan genieten van het leven?
Zo niet, laat hem dan gaan.
Wil hij nog wel gewoon wandelen?quote:Op zondag 29 september 2019 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nouja heeft blaaskanker en laat alles lopen maar eet goed, kwispelt nog en vertoont geen raar gedrag verder. Maarja moeilijk in te schatten of een beest veel pijn heeft.
klote manquote:Op zondag 29 september 2019 23:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nouja heeft blaaskanker en laat alles lopen maar eet goed, kwispelt nog en vertoont geen raar gedrag verder. Maarja moeilijk in te schatten of een beest veel pijn heeft.
Jawel maar ze denkt 24/7 dat ze moet plassen door de druk op de blaas. Dus ook tijdens het wandelen moet ik om de paar meter wachten. Is gewoon zeer lastig dit.quote:Op zondag 29 september 2019 23:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Wil hij nog wel gewoon wandelen?
Dat vind ik ook dus ik kijk het deze week nog aan.quote:Op zondag 29 september 2019 23:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
klote man
zo lang die nog lekker wil wandelen/spelen zou ik hem niet inslapen, is altijd een kut moment maar op een gegeven moment is het ook wel klaar
zeker als ze ziek zijn
sterkte rensgod
beslis je dat alleen?quote:Op zondag 29 september 2019 23:15 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat vind ik ook dus ik kijk het deze week nog aan.
Het is absoluut een ontzettend lastige situatie. Onze andere hond hebben we een aantal jaar geleden na een paar weken van incontinentie (door ongeneeslijke nier-problemen) in laten slapen. Het was gewoon duidelijk dat hij alleen maar af zou gaan takelen en dat wilde we hem besparen.quote:Op zondag 29 september 2019 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel maar ze denkt 24/7 dat ze moet plassen door de druk op de blaas. Dus ook tijdens het wandelen moet ik om de paar meter wachten. Is gewoon zeer lastig dit.
Het lijkt me zo'n moeilijke beslissing om te nemen. Wens je sterkte Rens. Het is een dier waar je zielsveel van houdt en je wilt hem niet missen. Moeilijk, moeilijkquote:Op zondag 29 september 2019 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jawel maar ze denkt 24/7 dat ze moet plassen door de druk op de blaas. Dus ook tijdens het wandelen moet ik om de paar meter wachten. Is gewoon zeer lastig dit.
Of Fok! Usersquote:Op zondag 29 september 2019 21:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 september 2019 23:27 schreef KingRoland het volgende:
er zijn bepaalde users in de sc die van mij part een hele erge ziekte mogen krijgen
Namen en rugnummersquote:Op zondag 29 september 2019 23:27 schreef KingRoland het volgende:
er zijn bepaalde users in de sc die van mij part een hele erge ziekte mogen krijgen
Kan niet tippen aan:quote:Op maandag 30 september 2019 00:32 schreef Charlotte3 het volgende:
@:Doublepain
Heb je deze al gehoord DP?!
Tip voor drizztquote:Op maandag 30 september 2019 06:30 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Wekker zetten om te posten in VBL sc en dan weer gaan slapen tot 11
[ afbeelding ]
Ja klopt, daarna wel wat beter maar wel stukken frisser.quote:Op maandag 30 september 2019 08:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
schijnt morgen toch erger te zijn?
Gisteravond ook in een aardige wolkbreuk naar huis geredenquote:Op maandag 30 september 2019 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt, daarna wel wat beter maar wel stukken frisser.
niet mijn probleemquote:Op maandag 30 september 2019 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteravond ook in een aardige wolkbreuk naar huis gereden
moet jij wetenquote:Op maandag 30 september 2019 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik noteer het evenquote:Op maandag 30 september 2019 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker man.quote:Op maandag 30 september 2019 09:07 schreef Caland het volgende:
[..]
https://www.kijk.nl/veron(...)-een-mening-druistigquote:
Ben je erin gestapt?quote:Op maandag 30 september 2019 11:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er lag vanochtend een inmens grote drol op het perron
Heb er net eentje in de plee gelegd. Genot.quote:Op maandag 30 september 2019 11:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Er lag vanochtend een inmens grote drol op het perron
Shit happensquote:Op maandag 30 september 2019 12:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee maar aan de afdruk erop te zien wel iemand.
Prima maandag heb je dan
Al lvl 60?quote:Op maandag 30 september 2019 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb er net eentje in de plee gelegd. Genot.
dat is toch meestal de beste oplossingquote:Op maandag 30 september 2019 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb er net eentje in de plee gelegd. Genot.
Nee, nog maar 22quote:
Lol, wat een God.quote:Op maandag 30 september 2019 08:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De Lord
@:lenny_leonard
Anus xDquote:Op maandag 30 september 2019 08:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
De Lord
@:lenny_leonard
Ja xDquote:Op maandag 30 september 2019 12:43 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ken je de mop van een belg en een drol
Waarom geen iPhone mattiequote:Op maandag 30 september 2019 15:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik mag ook een nieuw toestel uitzoeken. Neig momenteel naar de Samsung A80. Enig nadeel is dat fucking grote scherm van 6.7 inch.
Ben al mijn hele leven aan de Samsung. Mijn vriendin had een iphone maar is weer terug naar de Samsung.quote:
Ik zou het uitmaken.quote:Op maandag 30 september 2019 15:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben al mijn hele leven aan de Samsung. Mijn vriendin had een iphone maar is weer terug naar de Samsung.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |