he hequote:
Weer lekkere heksenjachten geopend?quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een nieuwe buurman gekregen van verder weg, nu lees ik op Facebook dat het een pedofiel is.
Gaat druk worden de komende maanden hier op straat
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een nieuwe buurman gekregen van verder weg, nu lees ik op Facebook dat het een pedofiel is.
Gaat druk worden de komende maanden hier op straat
Ben er bang voor ja, ik weet ook niet wat ik er van moet geloven maar het halve dorp is het er al mee eens als ik het zo leesquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weer lekkere heksenjachten geopend?
Ik heb zo'n gevoel dat daar niet bijzonder veel objectieve berichtgeving aan vooraf is gegaan.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben er bang voor ja, ik weet ook niet wat ik er van moet geloven maar het halve dorp is het er al mee eens als ik het zo lees
Ettoooooquote:
Er kwam ineens iets leuks op mijn pad, zoietsquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:05 schreef I. het volgende: [..] Nice
Hoe dat zo?
Je vond het tijd voor een nieuw ritme?
![]()
Hmm, mijn huid is sowieso niet al te top, maar dat kan ook wel aan alle meuk liggen die ik eet.![]()
Wat voor superfoods? Goji bessen, chiazaad, cacaobonen, tarwegras etc?
Kwam uit een ''betrouwbare'' bronquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat daar niet bijzonder veel objectieve berichtgeving aan vooraf is gegaan.
Ohh ik vind daar iets vannnquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kwam uit een ''betrouwbare'' bron![]()
Heb nu al medelijden met die man
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohh ik vind daar iets vannn
Maar ik ga me dit keer maar gewoon even stil houden
Heb je ook medelijden met hem als hij weldegelijk schuldig blijkt te zijn?quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kwam uit een ''betrouwbare'' bron![]()
Heb nu al medelijden met die man
Schuldig aan wat? Het ging om een pedofiel, niet om een pedoseksueel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je ook medelijden met hem als hij weldegelijk schuldig blijkt te zijn?
Iedereen is onschuldig tot het tegendeel is bewezenquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je ook medelijden met hem als hij weldegelijk schuldig blijkt te zijn?
In de volksmond worden die 2 termen nogal vaak als synoniemen van elkaar gebruikt. Met 'pedofiel' wordt in de volksmond 9/10x een pedoseksuele pleger bedoeld.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schuldig aan wat? Het ging om een pedofiel, niet om een pedoseksueel.
Klopt, daarom had ik het ook over 'als hij weldegelijk schuldig blijkt te zijn'.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Iedereen is onschuldig tot het tegendeel is bewezen
Weet ik. Maar daarom neem ik die zelfde volksmond die op internet hele lynchpartijen organiseert en daarmee de rechtstaat volledig ondermijnt niet heel erg serieus.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
In de volksmond worden die 2 termen nogal vaak als synoniemen van elkaar gebruikt. Met 'pedofiel' wordt in de volksmond 9/10x een pedoseksuele pleger bedoeld.
[..]
Klopt, daarom had ik het ook over 'als hij weldegelijk schuldig blijkt te zijn'.
Maar dat is dus niet aan de ordequote:Op zaterdag 28 september 2019 23:41 schreef madam-april het volgende:
Klopt, daarom had ik het ook over 'als hij weldegelijk schuldig blijkt te zijn'.
Oeh!quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Er kwam ineens iets leuks op mijn pad, zoiets.
Eet jezelf mooi! Best leuk om over te lezen en het dan in de praktijk te brengen, vind ik dan.
Niet zo heel veel bijzonders hoor: zonnebloempitten, pompoenpitten, goji bessen, chiazaad, lijnzaad, inca bessen en reepjes met meer dan 80% cacao.
Zijn van Lovechock, echt een aanrader! https://www.lovechock.nl/products/bars
Ik zocht eigenlijk ook nog moerbeien, maar die kon ik niet vinden.
Ga nou eens kijken manquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:46 schreef I. het volgende:
[..]
Oeh!'Iets'
![]()
Hmm, klinkt wel interessant.Maar pff, dure meuk.
Donuts, frikandellen en loempiaatjes.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:50 schreef I. het volgende:
Moet er ook nog even wat te drinken en te snaaien bijpakken natuurlijk.
Donuts zijn al op johquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Donuts, frikandellen en loempiaatjes.
Eigenlijk had je speciaal ervoor couscous moeten maken he, en harira
Dat zegt natuurlijk weinig.. Zelfs iemand die je al je hele leven echt heel erg goed kent/ denkt te kennen, kan een pedoseksueel blijken te zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:42 schreef R-woud93 het volgende:
Het leek mij een bijzonder vriendelijke man die een beetje met de hond wandelt en verder wat tv kijkt.
Degene die het op Facebook had gezet is zijn dementerende schoonvader aan het uitmelken want er is een dikke auto op de stoep gekomen en een nieuwe voortuin terwijl hij al jaren uitkering zit te trekken.
Daarom verbaasd het mij dat hij het halve dorp meekrijgt met de beschuldigingen, hij heeft niet eens een echte bron
Maybe vertel ik je er nog wel meer overquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:46 schreef I. het volgende:
[..]
Oeh!'Iets'
![]()
Hmm, klinkt wel interessant.Maar pff, dure meuk.
I'm all ears.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:57 schreef moemoe het volgende:
[..]
Maybe vertel ik je er nog wel meer over.
Die Lovechock reepjes zijn wel prijzig ja, maar die sla ik vaak in als ze in de aanbieding zijn.
En de rest tjah, je hebt natuurlijk ook “normale” voeding die gewoon goed is voor onder andere je huid. Ik mix dat dan een beetje met elkaar.
Avocado’s bijvoorbeeld.
Ooooh zo tof!!quote:Op zondag 29 september 2019 00:01 schreef I. het volgende:
[..]
I'm all ears.
Ahh nice.Mja idd, 'superfoods' mogen eerst wel iets goedkoper worden voor ik er echt aan zal beginnen.
![]()
Avocado heb ik straks gewoon in huis.Avocadopit is al opengebroken en er komt een plantje uit.
[ afbeelding ]
Beiden jaquote:Op zondag 29 september 2019 00:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ooooh zo tof!!
Doe je dat meer omdat je het groeiproces zo leuk vindt om te zien en/of gebruik je de producten zelf ook?
En smaakt het dan anders naar jouw mening in vergelijking met hetzelfde product van de supermarkt?
Wat staat er nou weer voor boeiends op Videoland?quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:49 schreef I. het volgende:
[..]
Heb net videoland weer klaargezet op m'n tv.Rustaagh
Mafia nogwat,quote:Op zondag 29 september 2019 00:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat staat er nou weer voor boeiends op Videoland?
In 1 ruk afgekeken. Voor Nederlandse begrippen goeie serie hoorquote:Op zondag 29 september 2019 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast niet 'The Sopranos' dan.
Mocro Maffiaquote:Op zondag 29 september 2019 00:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vast niet 'The Sopranos' dan.
Beter dan 'Overspel' ?quote:Op zondag 29 september 2019 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In 1 ruk afgekeken. Voor Nederlandse begrippen goeie serie hoor
Kijk gewoonquote:
Ik heb geen Videoland.quote:Op zondag 29 september 2019 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kijk gewoon
je hebt toch niks anders
Excuusnegerquote:
Misschien is klb iets voor jouquote:Op zondag 29 september 2019 01:03 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]kon het niet langer aan, huilie huilie
Mijn eerste plaatje die ik kocht. Toen je nog singles kon kopen. Genotquote:
Ik heb echt mijn ogen uitgekeken als dit clipje op TMF voorbij kwam..quote:Op zondag 29 september 2019 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn eerste plaatje die ik kocht. Toen je nog singles kon kopen. Genot
Ik keek echt nooit naar TMF en MTV.quote:Op zondag 29 september 2019 01:20 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ik heb echt mijn ogen uitgekeken als dit clipje op TMF voorbij kwam..
MTV ook vrij weinig ja. Meer TMF. En een serie op The Boxquote:Op zondag 29 september 2019 01:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek echt nooit naar TMF en MTV.
Yallasquote:
In 8 afleveringen perfect straattaal onder de knie krijgenquote:
Broer, jij weet manquote:Op zondag 29 september 2019 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In 8 afleveringen perfect straattaal onder de knie krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |