he hequote:
Weer lekkere heksenjachten geopend?quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een nieuwe buurman gekregen van verder weg, nu lees ik op Facebook dat het een pedofiel is.
Gaat druk worden de komende maanden hier op straat
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:26 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb een nieuwe buurman gekregen van verder weg, nu lees ik op Facebook dat het een pedofiel is.
Gaat druk worden de komende maanden hier op straat
Ben er bang voor ja, ik weet ook niet wat ik er van moet geloven maar het halve dorp is het er al mee eens als ik het zo leesquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weer lekkere heksenjachten geopend?
Ik heb zo'n gevoel dat daar niet bijzonder veel objectieve berichtgeving aan vooraf is gegaan.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ben er bang voor ja, ik weet ook niet wat ik er van moet geloven maar het halve dorp is het er al mee eens als ik het zo lees
Ettoooooquote:
Er kwam ineens iets leuks op mijn pad, zoietsquote:Op zaterdag 28 september 2019 21:05 schreef I. het volgende: [..] Nice
Hoe dat zo?
Je vond het tijd voor een nieuw ritme?
![]()
Hmm, mijn huid is sowieso niet al te top, maar dat kan ook wel aan alle meuk liggen die ik eet.![]()
Wat voor superfoods? Goji bessen, chiazaad, cacaobonen, tarwegras etc?
Kwam uit een ''betrouwbare'' bronquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat daar niet bijzonder veel objectieve berichtgeving aan vooraf is gegaan.
Ohh ik vind daar iets vannnquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kwam uit een ''betrouwbare'' bron![]()
Heb nu al medelijden met die man
quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohh ik vind daar iets vannn
Maar ik ga me dit keer maar gewoon even stil houden
Heb je ook medelijden met hem als hij weldegelijk schuldig blijkt te zijn?quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:31 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kwam uit een ''betrouwbare'' bron![]()
Heb nu al medelijden met die man
Schuldig aan wat? Het ging om een pedofiel, niet om een pedoseksueel.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je ook medelijden met hem als hij weldegelijk schuldig blijkt te zijn?
Iedereen is onschuldig tot het tegendeel is bewezenquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:35 schreef madam-april het volgende:
[..]
Heb je ook medelijden met hem als hij weldegelijk schuldig blijkt te zijn?
In de volksmond worden die 2 termen nogal vaak als synoniemen van elkaar gebruikt. Met 'pedofiel' wordt in de volksmond 9/10x een pedoseksuele pleger bedoeld.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Schuldig aan wat? Het ging om een pedofiel, niet om een pedoseksueel.
Klopt, daarom had ik het ook over 'als hij weldegelijk schuldig blijkt te zijn'.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:36 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Iedereen is onschuldig tot het tegendeel is bewezen
Weet ik. Maar daarom neem ik die zelfde volksmond die op internet hele lynchpartijen organiseert en daarmee de rechtstaat volledig ondermijnt niet heel erg serieus.quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:41 schreef madam-april het volgende:
[..]
In de volksmond worden die 2 termen nogal vaak als synoniemen van elkaar gebruikt. Met 'pedofiel' wordt in de volksmond 9/10x een pedoseksuele pleger bedoeld.
[..]
Klopt, daarom had ik het ook over 'als hij weldegelijk schuldig blijkt te zijn'.
Maar dat is dus niet aan de ordequote:Op zaterdag 28 september 2019 23:41 schreef madam-april het volgende:
Klopt, daarom had ik het ook over 'als hij weldegelijk schuldig blijkt te zijn'.
Oeh!quote:Op zaterdag 28 september 2019 23:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Er kwam ineens iets leuks op mijn pad, zoiets.
Eet jezelf mooi! Best leuk om over te lezen en het dan in de praktijk te brengen, vind ik dan.
Niet zo heel veel bijzonders hoor: zonnebloempitten, pompoenpitten, goji bessen, chiazaad, lijnzaad, inca bessen en reepjes met meer dan 80% cacao.
Zijn van Lovechock, echt een aanrader! https://www.lovechock.nl/products/bars
Ik zocht eigenlijk ook nog moerbeien, maar die kon ik niet vinden.
Ga nou eens kijken manquote:Op zaterdag 28 september 2019 23:46 schreef I. het volgende:
[..]
Oeh!'Iets'
![]()
Hmm, klinkt wel interessant.Maar pff, dure meuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |